Ahojte. Moje meno je Phoebe Lancaster a vy ste práve dočítali môj príbeh. Kto by niečo zabudol, objasním vám to.
Ako malá som vyrastala s jedným chlapcom. Bolo to tak deväť rokov, lenže potom ma zobrali preč.
Bola som v detskom domove, v ktorom to bolo otrasné. Radšej si na to ani nespomínam, nechcem plakať.
Keď som dovŕšila plnoletosť, poslali ma preč. Dali mi pár peňazí a to bolo všetko. Celé noci som spávala pod mostom.
Keď mi došli peniaze, musela som si zarábať sama. A tak prišla ako jediná možnosť robiť prostitútku.
Tento štýl som si držala jeden rok. Potom som si našporila peniaze a začala žiť poriadne.
A nasťahovala som sa do paneláku, kde býval môj kamarát. Najskôr sme to nemali ľahké.
Nevedeli sme si nájsť k sebe cestu. Ale potom sa to stalo. Len tak zrazu, mi dal bozk na letisku.
A potom som s ním otehotnela. Čakala som malého Collina, lenže som o to dieťatko prišla.
Aj tak tu so mnou všetci ostali. Všetci, aj Niall.
Veľa ľudí si toho so mnou vytrpelo toho dosť. Niall si pretrpel moju chybu, Mary sa stala mojim najstarším dievčatkom a Cheryl je moja najlepšia priateľka.
A potom, po nejakých mesiacoch sa to stalo. Boli sme na dovolenke a ja som otehotnela. A teraz máme spolu dve krásne detičky. Darcy a Felicité.
A dnes, prvého mája, sú u Liama. Liam a Cheryl majú spolu synčeka, Beara. Moja malé lásky majú už sedem mesiacov a s Bearom si veľmi rozumejú.
Mary sme nechali u Lou, pretože malá Lux.
A my dvaja ideme nevedno kam. Harry mi chcel spraviť nejaký pekný darček, pár dní pred odchodom.
Áno je to definitívne. Sťahujeme sa. A kamaráti idú s nami. Teda iba Liam a Cheryl.
Nuž ale späť k dnešku.
Harry ma okolo piatej posadil do jeho auta a vyrazili sme. Teraz už cestujeme tri hodiny a stále nič.
No zrazu Harry zastana a na oči mi natiahne čiernu šatku. Počujem tiché vrčanie motora a citím pohyb auta.
Je tu prudké trhnutie a štrngotanie kľúčmi. Harry odstavil, asi sme už tu.
Počujem otváranie dverí na mojej strane a následne ruky okolo môjho pásu. Jemný vánok mi udrie do tváre, čo zmanená že sme v prírode.
Harryho ruky sa znova ocitnú na mojom páse a jemne ma potlačí dopredu. S každým krokom cítim mierne stúpanie.
Mám taký pocit, že sme na našom útese. Počujem šum mora a išli sme hore kopcom.
Harryho dych cítim na krku a potom mi odviaže šatku. Mala som pravdu. Sme na našom útese.
Kochám sa tou krásou, pretože je tma a mesiac sa odráža na hladine mora.
"Ehm, Phoebe?" opýta sa Harry a ja sa otočím na neho.
On tam nestojí. Kľačí na jednom kolene a jednu ruku má za chrbtom.
"Phoebe Lancaster. Milujem ťa veľmi dlho a chcem aby každý vedel, že si moja. Preto sa ťa pýtam, vezmeš si ma?"
_________________the end
YOU ARE READING
New Better Life *H. S.*
FanfictionJediné, čo sa nehanbím povedať je, že ho milujem už od časov, čo sme boli kamaráti. Milujem ho čím ďalej tým viac, ale on je slávny a ani nevie, že nejaká Phoebe [čítaj Fíbí] existuje. *Start August 2016* *Finish October 2016* Cover od: @LittleApril...