Thirty-fifth

358 16 1
                                    

*O tri mesiace neskôr*

"Dobrý deň pán Moon." poviem už unavene doktorovi.

"Á, slečna Lancaster. Ja vám chcem povedať, že tuto pán Styles je v kóme už tri mesiace. Ak sa do troch dní nepreberie, budeme ho musieť odpojiť." povie a súcitne na mňa pozrie.

"Aha, dobre. Ďakujem." poviem už plačlivo a rukou si chytím moje vypuklé bruško. Pán Moon ma len súcitne pohladí po pleci a odíde do ordinácie.

Za tie tri mesiace sa toho veľa zmenilo. Ja už viem pohlavie, Cheryl tiež, takže sme ako také dve bubliny. A inak je všetko po starom.

Každý deň chodím navštevovať Harryho, hovorím mu čo sa stalo a stále dúfam, že sa preberie.

Nuž a dnes je veľmi výnimočný deň. Dnes je 16.07., čo znamená že narodeniny má malý Theo ale aj náš Luke.

A spravíme si menšiu oslavu, ale pri Harrym. Ja som sem prišla skôr, aby som to vybavila a podarilo sa mi to.

Za pol hodinku majú všetci prísať. Pod pojmom všetci myslím:
-Niall & Mary
-Liam & Cheryl
-Louis, Danielle & Freddie
-Anne & Gemma
-Denise, Greg & Theo
-Luke, Cal, Ash & Mike.

Myslím si, že to je všetko.

Chystám stoličky a tak. Balóniky, džús a všetky narodeninové veci. Bude to malá párty, lenže s jedným človekom v kóme.

Nachvíľu prestanem so všetkým a zadívam sa na Harryho. Sledujem každú časť jeho tela a chuť ma premôže. Pobozkám ho.

A potom si ho znovu prehliadam. Je krásny aj keď leží v kóme. Odo dverí počujem šum, no mám pocit že sa niečo stane.

Premôžem nutkanie a sledujem ho stále. A vtedy sa to stane. Pohol sa. Pohol prstom. Neverím. Ja proste neverím.

"Phe.." jemne zašepkal. Snažím sa, dostať ku nemu ale príde výkrik. Môj výkrik.

A je to z dvoch dôvodov. Prvý je, že sa Harry prebral. A ten druhý, že..

"Phoebe, čo sa.." vtrne mi do izby Cheryl, no len čo zbadá kaluž podo mnou, zasekne sa.

"Sestrička!" zakričí a ja sa snažím ísť ku dverám. Ide to ťažko, keďže prichádzajú stále silnejšie kontrakcie. No to už tu je sestra aj s vozíkom a berie ma na sálu.

"Cheryl poď so mnou." poviem v kŕči a ona sa rozbehne za nami.

Dostaneme sa na sálu a doktor ma vyloží na lôžko.

"Pani. Kedy máte termín?" opýta sa.

"Mala som rodiť až niekedy v septembri."  prikývne. Mimochodom je to pán Moon.

"A stalo sa niečo, prečo by ste mohli porodiť?" prikývnem a na čele sa mi vytvárajú kvapôčky potu.

"Môj priateľ..On.. Sa prebral z kómy." poviem mu pomedzi kontrakcie. Jeho plešatá hlava vykukne na mňa.

"Pán Styles sa prebral?" iba prikývnem.

"Takže je to jasné. Praskla vám plodová voda, pretože ste boli v strese a potom ste sa nesmierne potešili." usmeje sa na mňa a ja len prikývnem. (Nie som doktor, neviem či sa to môže stať ale dajme tomu)

"Dobre. Takže keď poviem tri, zatlačíte." Cheryl mi ochranársky stisne ruku. Ja ju stlačím ešte viac, pretože doktor povedal tri.

"Už vidím hlavičku. Tlačte prosím ešte." ozve sa a ja z posledných síl tlačím.

A potom sa celou sálou ozve krásny plač bábätka. Keď vidím maličký uzlíček v náručí Moona, slzy mi vyhŕknu z očí.

"Je to dievčatko. Sestra!" zavelí a sestra je hneď tu. Zoberie mi moje maličké preč ale doktor je ešte stále tu.

"Takže slečna. Potrebujem, aby ste sa vydýchali, pretože budeme toto potrebovať ešte raz." iba prikývnem.

Čakala som tom. Veď som tam mala moje maličké dvojčiatka.

Asi o päť minút začal celý proces odznova. A ja som porodila druhé krásne dievčatko.

"Máte krásne dievčatká. Lenže musia teraz byť v inkubátore, pretože sa narodili predčasne. A ako sa budú volať?" mená máme premyslené veľmi dlho. Naše deti sa tak mali volať vždy.

On chcel Darcy a ja Felicité.

"Budú sa volať Darcy Rowen Styles. A druhá bude Felicité Ashley Styles." z posledných síl sa usmejem a upadnem do spánku.

Zobudím sa asi o dve hodinky na plač. Sestra mu doniesla maličké kvoli mliečku. A tak ich nakojím.

Až teraz si poriadne uvedomujem, čo sa stalo. Ja mám dcérky, Harry sa prebral z kómy a to všetko v deň oslavy dvoch ľudí. Teraz už štyroch.

Po chvíľke sem začínajú prichádzať. Najprv Niall s Mary. Z tohto usudzujem, že budú chodiť ako boli pozvaní.

Všetci sa ma pýtajú na mená, majú slzičky na krajíčku a sú šťastní.

No ja som najšťastnejšia. Priviezli mi Harryho. Na vozíčku, ale je tu.

"Láska. Ako sa máš?" nahnem sa k nemu a dáme si pusu. Tú pusu na ktorú som čakala tri mesiace.

"Ja sa mám už lepšie. Ale čo malé, ako sa má?"

"Zlatino. Oni sú dve. Darcy Rowen a Felicité Ashley. Sú nádherné." poviem mu a ztvári sa trošku čudne.

Oči mu zaiskria, doširoka sa usmeje a privinie si na k sebe.

"Milujem vás. Teba Phoebe, Darcy a Felicité. Moje štyri najdôležitejšie osoby v živote."

"Harry, ale to je len tri." usmejem sa a hravo ho buchem do pleca.

"Ale ja rátam aj moju mamku. Pretože chlap by mal milovať tri ženy. Tú, čo ho porodí. Tú, čo mu porodí. A tú, čo sa mu narodí. Ale mne sa narodili dve." usmeje sa a dá mi bozk do vlasov.

"Milujem ťa Harry Edward Styles!"
_____________

Bubatká majú bubatká 💞

Kurva! Ono to už o dve kapitolky končí a ja ho mám tak móc rada 💞

Ps. Srry za chyby 💕💕

New Better Life *H. S.*Where stories live. Discover now