Twelfth

492 22 3
                                    

↑ Na obrázku je Harry a moja predstava ako vyzerá Phebs (približne tak) ↑ :))

"Harry?"
_______________

"Áno?"
"Počúvaj ma pozorne. Či ti to niečo pripomenie."
"Uhm..." nejasné zamumlanie. Čo som si aj myslela, no nie?

"Mala som deväť, keď som musela opustiť najlepšieho človeka pod slnkom. Zobrali ma preč a ja som si každý deň lámala hlavu, či na mňa myslí alebo či na mňa nezabudol. Potom ma pustili a ja som sa dozvedela o ňom, že je slávny. Potom som si kúpila byt a stretla som ho. Bola náhoda, že býva niekoľko poschodí nado mnou. A keď som ho prvýkrát stretla, nespoznal ma. Trhalo mi to srdce, ale zobrala som to tak, že som sa zmenila. Rozhodla som sa, že mu napíšem list a ako vidím, urobila som správne. Potom sme sa stretli naozaj a ja som spoznala jeho kamošov a tak. Potom prišla jedna ponuka, ktorú som bez rozmýšľania prijala. Lenže potom som sa stala slávnou a tak to išlo. Nikdy sme nič zaujímavé nerobili. A s ním? No, len sme sa hádali a mňa to zožieralo. Následne ma prestalo baviť to, čo sme robili každý deň. A tak som sa zbalila a bez jedinej stopy zmizla. Potom som ho videla ako si ničí život. Ale on ho ničil aj mne. A zrazu sa tu objavil a... Teraz sa s ním rozprávam cez dvere a plačem." na druhej strane bolo chvíľu ticho ale potom sa ozval. Tá veta ma prekvapila úplne.

"Phoebe Lancaster? Môžeš mi otvoriť tie dvere?"

Vstala som z tej chladnej zeme a poutierala si slzy. Pomaly som otvorila dvere.

Pred nimi stál Harry a bol dosť zničený. Na tvári mal zaschnuté ale aj čerstvé slzy. Oči trochu opuchnuté aj tvár, tú mal mierne červenú. Ale ja ho tu opisujem akoby nikto nevedel, ako vyzerá človek, ktorý pred chvíľou plakal.

Pozorne som si ho prezerala a on robil to isté. Vo chvíli, behom pár sekúnd, bol pri mne a ja som si ocitla v jeho objatí. V objatí plnom lásky, podpory, nádeje a smútku. Áno bol tam aj smútok.

"Phoebe? Chcem sa ta niečo spýtať, môžem?"
"Och, áno. Samozrejme." usmiala som sa na neho. Usmievala som sa aj napriek tomu, že mi po tvári stekali slzy. neviem ani čoho, či šťastia alebo smútku alebo vôbec čoho.

"Ten chalan. O ktorom si hovorila, som ja?" opýtal sa ale pri konci trochu zaváhal. Ako keby nevedel, či dobre položil otázku.
"Ty si teda trdlo. Áno si to ty, to ti nedošlo?" na konci som sa zasmiala ale keď som zbadala ako sa mračí, prestala som.

"Ďakujem. A aby si vedela, to dievča si ty." och ako keby som nevedela!
Ale bol trochu záhadný ale niečo mi vravelo, že som to ja.

"Vieš Harry... Život je boj a ja som sa s ním pobila." žiarivo sa na mňa usmial. Milujem jeho úsmevy, dotyky. Milujem jeho samého. A aj keď som mu to tak nenápadne naznačila, neviem ako je na tom on. ma rád?

"Ja tiež. Bol som bez teba desať rokov, chápeš? Desať! Bez osoby, ktorú som miloval." toto nie. On ma miloval ale teraz nie. Zranilo ma to, tak veľmi.

"Ďakujem." posnažila som sa o úsmev, no poviem vám. Neviem či to zhltol. Pozná ma dobre aj keď sme boli od seba odlúčení, pozná ma.

Presunuli sme sa naspäť do izby, tentoraz na posteľ. Ešte šťastie, že ten Niall manželskú. Je to výhodné.

Pomaly ale isto som zaspala. Čo robil on? Neviem.

*Harry*

Sledoval som ju ako spí. Ako anjel. Tmavé vlasy rozhádzané po vankúši, jemný úsmev zo sna. Je dokonalá. Nesmiem jej ublížiť.

Náhodou sa pozriem von z okna a vidím padať hviezdu. Ako vtedy v nemocnici.

Čo som si prial?

Aby bola vždy v bezpečí a šťastná.

Pre niekoho to je náročné. No pre mňa... Ja iba chcem aby bola šťastná. Aby bola v bezpečí. Iba chcem aby sa jej nikdy nič nestalo.

Možno vyzniem ako nejaký zamilovaný pubertiak ale je to dievča môjho života. NIKDY by som jej nedokázal ublížiť. Ale je to tak kurevsky ťažké! S mojím životom a problémami...

"Sľubujem ti, že nikdy ti neublížim. Bude to ťažké ale chcem aby si vedela, že keď ti ublížim ja, tak nedovolím aby ti ublížil niekto iný budem ťa chrániť. Vždy." pošeptal som jej a nadobro zaspal.
___________
Konečne časť! Mala som predpísanú ďalšiu ale môjmu Wattpadu hrablo a aj časť z tejto
-_-

Inak...Číta to niekto? :)

Pekný zvyšok prázdnin :) (bola som na výlete preto nebola dlhšie časť :) I'm sorry)

New Better Life *H. S.*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang