Seventh

659 33 0
                                    

*Phoebe*

Prišla som z nemocnice domov. Oni ma chceli poslať ku psychiatrovi! Vraj preto, že som sa rezala. Ale našťastie ich Harry ukecal, myslím si, že ich podplatil.

Prídem do bytu a tam plno obálok. Pomaly som ich začala otvárať a čítať.

{1}Pre celý svet si jedna osoba. Pre mňa si celý svet. -Niall :)

PS:Neber to osobne, len som chcel aby si vedela, že si ťa vážim :)

To je od neho také milé. Viem o tom, že im to Harry povedal. A som mu vďačná. Našťastie im nepovedal o mojej bývalej práci. A ako by aj mohol keď on sám o tom nič nevie?
Okej idem na ďalší list.

{2}Sny ako hviezdy. Nemôžeš sa ich chytiť, ale smieš ich nasledovať a oni ťa dovedú tam, keď chceš. -Liam :)

Čo tým chcem povedať? Nasleduj svoje sny a a uvidíš, že sa to . :)

Pekný deň xx.

Toto bolo milé. A súhlasím s ním. Idem začať novú etapu života. Tento byt budem prenajímať a ja sa presťahujem do Írska.
Ďalší list? Koľko ich tu ešte bude?

{3}Nádej hrá v živote každého človeka obrovskú úlohu. Nádej robí z nemožného možné. -Ashton ;)

Čo tým myslím? Musíš mať nádej a ako sa hovorí, nádej umiera posledná. Nezabudni :)

Musíš mať nádej. Myslím si, že tieto listy si dám zarámovať. Aby som nezabudla na chalanov ale ani na tie posolstvá. Ach jaj, ďalší list.

New Better Life *H. S.*Where stories live. Discover now