Eighth

622 30 0
                                    

Prišla som tam a oni stáli pred dverami, akoby ma čakali. Usmiali sa a otvorili mi náruč. Ja som sa na nich vrhla a tak sme si pred dverami dali skupinové objatie ale potom prišli otázky...
___________
Teda myslela som si, že prídu otázky. Ale asi nie.

"Tak si predsa len prišla. Ako sme čakali." usmial sa Liam a mne to nedalo. Musela som sa zachichotať.
"Hej. Veď ma poznáte nie?" moja poznámka s podtónom irónie ich trochu vykoľajila.
"Prepáč, tak sme to nemysleli." snažil sa všetko napraviť Louis.
"Nie a ako?" baví ma ich naťahovať. Vôbec sa na nich nehnevám ani nič tomu podobné. Len proste ich chcem trochu ponaťahovať.
"Prepáč." sklonili všetci hlavy ako znak ospravedlnenia. Toto bolo všetko. Musela som. A tak som sa rozosmiala, že ma musela počuť celá ulica.
"Čo to..." nedokončil svoju myšlienku Louis.
"Chlapci. Ja som si z vás vystrelila." na konci vety som sa zasmiala ale keď som videla, že im do smiechu nie je, prestala som.

"Toto si odskáčeš." povedal výhražne Liam ale aj jemu cukalo kútikmi úst.
"Keď chceš. Som celá tvoja." povedala som úplne ľahostajne ale potom mi došlo ako to vyznelo. Ale neprišla by som na to, keby sa tam chalani nechytali za bruchá a po lícach by im nestekali slzy. Vtedy mi došlo, že sa smejú. Smejú sa na mne. V tom momente som sa chcela prepadnúť pod zem... Ale to by som potom....

Z môjho veľmi silného premýšľania vyrušili niekoho paže okolo môjho trupu. Potom som len videla hnedé vlasy a to ako si ma dvíha na plecia. LIAM! Ty prasa! Pomyslela si ale chlapci sa začali smiať. A s nimi aj Liam. To spôsobovalo, že som sa celá triasla aj ja.

"Čo vám je smiešne?" toto sa nedalo. Tá 'masáž' brucha mi nebola vôbec príjemná.
"Ty." horko ťažko mi odpovedal Luke. Kde sa tu ten vzal!? Zase som si pomyslela ale oni sa rozosmiali ešte viac.

"Ja som to povedala nahlas?" cítila som ako začínam červenieť v tvári.
Chalani len prikývli, lebo z toho smiechu nevládali. Teda aspoň tak vyzerali.
"Ach ja sprostá." vzdychla som si a rukou zašla do vlasov.

Hlava ma pomaly začínala bolieť, pretože nie je dvakrát príjemné keď ste na niekom ako vrece a ešte niekoľko minút vkuse.

"Liam? Môžeš sa mi už pomstiť?"
"Ale ale. Nejaká si nedočkavá." nesúhlasne pokrútil hlavou. Z jeho hlasu som počula pobavenie. Majú zo mne teda zábavu!
"Tak ako prepáč ale byť na tebe a visieť dolu hlavou nie je príjemné. mi v nej začína pískať a cítim sa ako pri tlakovom hrnci." trochu som sa zasmiala ale to som hneď oľutovala, pretože sa to len zhoršilo.

New Better Life *H. S.*Where stories live. Discover now