"Chalani?" je tu strašná zima. Alebo sa mi to iba zdá?
"Hmm?" spýtal sa ma Niall. Vyzerali byť dosť unavený ale ja neviem.
"Dáte mi prosím niečo na prezlečenie? Je mi zima a dole takto nepôjdem." prosebne som sa na nich usmiala. Ono to na nich funguje, verte mi.
"Fajn. Ale je otázkou, že kto. Takže?" spýtal sa Luke, ktorý bol najvyšší, čiže nepripadal do úvahy. Rovnako ako Harry, Ashton, Calum a Liam. Prečo Liam? Lebo jeho oblečenie by na mne viselo. Rovnako ako všetkých ale predsa len, keď mi dajú nejaké menšie bude to lepšie.
"Niall? Ostáva to asi na tebe." pozral na neho Louis a rozosmial sa. Títo ľudia sa stále len smejú! To nie je možné.
"Fajn, už idem." odbehol do vedľajšej miestnosti a doniesol nejaké veci, čo by mi mohli byť.Tí chlapi sa trafili úplne presne. Niallove veci mi boli akurát. Tričko aj tepláky mi boli síce kratšie, ale bolo to akurát aby som sa cítila spokojne.
"Dá si niekto čaj?" opýtala som sa ich, keď reč stála.
"Ja!" ozvalo sa skoro zborovo. Takže som zašla do ich kuchyne a pripravila čaj. Také ťažké a nečakané! Okej, zase sa prebúdza moja sarkastická stránka.Nejako sa mi to podarilo doniesť ku nim. Potom ako sme si ich pobrali a ja odniesla tácku naspäť do kuchyne, som si sadla naspäť na zem a zachumlala sa do deky. Také príjemné.
"Chalani?" spýtala som sa ich. Niektorí z nich vyzerali tak, že keby nikto nič nepovie zaspia na mieste.
Na moju otázku som ako odpoveď dostala len pokynutie hlavou. Brala som to ako vyzvanie na hovorenie.
"Ako ste to mysleli s tým, že idem s vami?" s týmto účelom som sem prišla. Aby som všetko zistila. A ako to skončilo? Že sme zakopali na brány Pani Nádchy.
"Normálne. Zajtra odchádzame." odpovedal nadmieru pokojne Liam. Luke, Ashton, Calum a ten, ktorého meno stále neviem, sa vyparili. Ale odchádzali s tým, že idú niečo pripraviť na našu už večeru.
"Čože? Ako že zajtra? Ved ja nemám ani letenku, ani nijaké oblečie. Nič!" začala som dosť hysterčiť."Ukľudni sa, dobre? Odchádzame až zajtra večer, nemaj strach. Všetko sa stihne vybaviť." super a čo s bytom.
"Okej ale ja nemám žiadne peniaze." priznala som viac menej porazene.
"O to sa neboj." žmurkol na mňa Harry a ja som ostala v miernych rozpakoch. Ako to myslí? Čo mám ďalej robiť? Ach bože.
ESTÁS LEYENDO
New Better Life *H. S.*
FanficJediné, čo sa nehanbím povedať je, že ho milujem už od časov, čo sme boli kamaráti. Milujem ho čím ďalej tým viac, ale on je slávny a ani nevie, že nejaká Phoebe [čítaj Fíbí] existuje. *Start August 2016* *Finish October 2016* Cover od: @LittleApril...