Ep 6.

317 20 5
                                    

*Kıyafetlerini multideki gibi hayal edebilirsiniz.

-

"Gitmeyeceğim." dedim tekrar aynı kararlılıkla.

Ama Taylor sırıtarak yüzüme bakmaya devam ediyordu.

"Boşuna öyle bakma, gitmeyeceğim Taylor."

Hala bakmaya devam ediyor, bakıyor, bakıyor, bakıyor, sırıtması genişledi ama hala bakıyor.

"Gitmeyeceğim." dedim tekrar ama az önceki kararlılığımdan eser yoktu.

Taylor sanki eliyle sinek kovalarmış gibi beni kenara ittikten sonra, dolabıma yöneldi.

Neyse ki tepki vermişti.

"Acaba mor mu giysen, kırmızı mı, yoksa pembe mi?"

"Gitmeyeceğim." diye yinelediğimde elindeki elbiseleri fırlatıp bana döndü.

Bu kızdan korkuyordum.

"Manyak mısın be sen? Ne demek gitmeyeceğim? Gitmeyecekmiş. Özgüvene bak sen. Justin Bieber'la yemeğe çıkacak hala gitmeyeceğim diyor salak." diye bağırdıktan sonra gülümseyerek arkasına döndü ve elbiselere bakmaya devam etti.

"Ya ama.." diye başlayan itirazlarımı dinlememek için mini pembe bir elbiseyi üstüme tuttu. Tabi askısınıda çeneme çarpmayı ihmal etmemişti.

Çenemin acısını es geçtim ve gözlerimi açarak elbiseye baktım.

"Gitsem bile ben bu elbiseyi giymem."

"Ne giymeyi düşünüyorsun Marie, yatak pijamalarını mı?"

"Hayır." diye mırıldandıktan sonra dolabıma yöneldim ve karıştırmaya başladım.

Madem gidecektim kendi zevkime göre bir şeyler giymeliydim.

Ne zaman aldığımı bile hatırlamadığım mavi salaş bir gömleği dolabımın derinlerinden çıkarmayı başardım ve gülümseyerek Taylor'a döndüm.

Sadece yüzünü ekşiterek bakmayı tercih etmişti.

Onu umursamadan gömleği yatağımın üzerine attım ve siyah bir de pantolon çıkardım.

Odadaki beş kızda dikkatle hareketlerimi inceliyordu ve bu çok sinir bozucuydu.

Kıyafetleri alarak lavobaya yöneldim ve üzerimi değiştirmeye başladım.

Üzerimdeki kazağı çıkardım ve siyah şort, siyah sutyenle kaldım. Aynaya döndüğümde gördüğüm görüntü bir yabancı gibi geliyordu.

Zayıftım, ama bu hale gelmek için çabalamamıştım. Çevremdekiler güzel birisi olduğumu söylüyorlardı. Fiziğim mükemmel olmasa da, idare ederdi. En azından bana göre.

Daha fazla düşünmemek için gömleği hızlıca üzerime geçirdim ve düğmelerini vurmaya başladım.

Üstteki iki düğmeyi vurmaktan vazgeçtikten sonra pantolonumu da üzerime geçirdim ve gömleği pantolonun içerisine koydum.

Umarım Bieber resmi bir kıyafetle gelmezdi çünkü ben fazlasıyla sportif olmuştum.

Bieber'ın güzel yüzü aklıma gelince bir an duraksadım. Fazlasıyla güzeldi. Benimle neden akşam yemeğine çıkmak istediğini anlayamamıştım. Çünkü ona göre biri değildim. O, çok güzeldi. Bense hayatla bağlarını koparmaya çalışan, annesi ölmüş, babasının istemediği bir kız çocuğuydum. Her ne kadar bugün gitmek istemediğimi söyleyip dursamda aslında gitmek istiyordum. Gitmek ve onun güzel yüzünü tekrar görmek istiyordum.

perfect // jelena fanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin