-Ben ne olduğunu anlamadan üstüme çıktı ve ellerimi kafamın üstünde birleştirerek, öpmeye devam etti. Hızlı davranıyordu ve korkuyordum. Daha önce kimseyle birlikte olmamıştım.
Kendimi zorlayarak "Justin!" dedim ama sesim daha çok inler gibi çıkmıştı.
"Şşhh!" diyip beni susturduktan sonra kendini bana daha çok bastırmaya başladı.
"Justin dur." diye fısıldadım ama ben bile kendi sesimi duymakta güçlük çekmiştim.
"Korkma." dedi. Nefes nefese kalmıştı ve acele davranıyordu. Aklıma karşılaştığımız ilk gece geldi.
"Kendini bana bırak." dedikten sonra birleştirdiği ellerimi bıraktı ve bir elini enseme getirip kendisine daha çok bastırırken, diğer elini kalçama getirip şortumun arasına soktu ve hafifçe sıktı.
Ağzımdan minik bir inilti kaçarken, ne olduğunu anlayamadan kendimi ona bastırmaya başlamıştım.
"Odaya çıkalım mı?" dedi dudaklarımızı ayırıp; nefes nefese kalmış, sarı saçları dağılmış, gözleri kızarmıştı.
"Çı-çıkalım." dedim. Fazla heyecanlıydım ve o da bunu anlamıştı.
Sırıttıktan sonra burnumdan öpüp doğruldu.
Ayaklarım beline sarılı olduğu için bende haliyle onunla birlikte doğrulmuştum.
"Beni deli ediyorsun. O kadar güzelsin ki Marie." diye kulağıma nefesini vererek fısıldadığında ölüyorum sandım.
##
Odası tam da Justin'e yakışır şekilde koyu renklere hakim bir odaydı. Odaya girer girmez, beni yere bıraktı ve tişörtünü çıkarıp yatağa zıpladı.
Bense hala ayakta dikiliyordum.
"Gelmeyi düşünüyor musun Marie?" dedi sırıtarak.
Bende sırıttıktan sonra altımdaki şortu çıkardım ve tişörtümle kaldım. Zaten tişörtüm uzun olduğundan fazla sorun etmedim.
Yanına zıpladım ve gülümseyerek kollarının arasına girdim.
"Çok güzel kokuyorsun." dedi gülümseyerek.
O böyle güzel şeyler söyleyince ne yapacağımı bilmediğim için sesimi çıkarmadım.
"Yarın sana bir sürprizim var." dedi bir anda konuyu değiştirerek.
"Şimdi uyuyalım olur mu?"
"Olur." dedim gülümseyerek.
Beni yatakta biraz daha yanına çekerek kafasını saçlarımın arasına gömdü. Zaten uykuluydum ve o da böyle yapınca iyice mayışmıştım. Bu yüzden tam uykuya dalmadan önce gerçekten seni seviyorum demiş miydi yoksa o benim hayalim miydi bilmiyordum.
Bu bölümü Love Yourself dinleyerek yazmam ayrı bir ironi ama neyse. Bir yada iki bölüm sonra final zaten o yüzden sınır koyacağım. 5 vote+2yorum qşelkr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
perfect // jelena fanfiction
Fanfictionmükemmel // jelena hayran kurgu "Onu seviyorum. Selena'yı seviyorum. Onu sevmekten asla vazgeçmeyeceğim." -Justin Drew Bieber