40.

36 3 0
                                    

Sevgili Günlük;

Zerrinden mesaj var..

Muhammed'e

Ben senin kadar güzel yazamam ama sırf sen o mesajı yazdığın için sana böyle bir karşılık vermek istedim.Belki bu mesajlar sayesinde birbirimizi daha iyi anlarız.

Hayatım boyunca hatalar yaptım ve hiçbirinden şikayet etmedim.İnsanın kendi hatalarının bedelini ödemesi o kadar da yıpratıcı olmuyor.Sen benim hatalarımdan birisin.Senden daha büyük bir hatam varsa o da sana umut vermemdir.

Bilirsin,hayat keşkeler ile geçmez ve keşke pişmanlıktır.Ben hep ''iyi ki'' demek istedim ama diyemedim işte.Hayat bana o şansı vermedi.Bizim yaşadığımız bir aşk olamaz.Olsa olsa arkadaşlıktı.Sana bunu bir türlü anlatamadım.

Bilirsin işte,belki de bilmezsin.Kadın ruhundan anlıyor olabilirsin ama sonuçta bir kadın değilsin.Soyadın,diyorum bana yakışır mıydı diye düşündüm geçenlerde...Bu ne demek biliyor musun?Bir kadın olsan beni daha iyi anlardın ama ben yorulmam birşeyleri anlatmaktan...

Biz kadınlar öyle önümüze gelen her adamın soyadını adımıza ekleyip''Acaba nasıl oldu?Yakıştı mı?'' diye düşünmeyiz.Ben bunu geçenlerde ilk defa düşündüm.Sen benim olsan,yeni başlangıç yapsak ve hayat bize gülse nasıl olurdu acaba diye hayal ettim.Beni deli gibi seven bir adama bu şansı vermeyi çok isterdim.

Olmadı Muhammed.

Dün gece hiç mesaj atmadın nerede bu adam diye merak ettim sabaha kadar.İnsan sevmediği birini böylesine düşünmez ama ben seni senin istediğin gibi sevemiyorum işte,bunu anla lütfen.

Hayat her istediğimizi bize vermek zorunda değil.Çok yakın olabiliriz.Mükemmel anlaşabiliriz.Birlikte iyi vakit geçirebiliriz ama sana olan sevgim aşka dönmüyor Muhammed.Sende artık içine düşen yağmurlardan kurtulmayı dene.Söyleyecek başka hiçbir şey yok...

İşte bunun üzerine yanımda olsaydı ona buruşturulmuş sigara paketimi atar ve küllüğümü kafasından boşaltırdım ama değildi,zaten hiç yanımda olmamıştı...

Bir Salağın Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin