Sevgili Günlük;
Bugün niye beni sevmediklerini anladım. Çünkü hiç bir iyi özelliğim yok.Artık müdür diyorki "ulan Muhammed bir kerede şu odaya gelme" bend cevap veriyorum tabi hiç altta kalır mıyım "hocam ben buraya gelmezsem bilinki zaten bu işte bir terslik vardır".İşte tamda bu yüzden kızlar beni sevmiyor.Çünkü benim bu serseri tavırlarımı sevebilecek bir kız yok.Ha vardır öyle 2 deli tipli faça filan çeken.Onlar beğenir bir tek.Beni bu hayata sürükleyen ise %80 emimki RAP müzik.İsterim bende buna bir ara vermeyi ama yatarken bile rap müzikle yatan bir insan,hatta konu rape geldiğinde babasını bile tanımadan rapi savunuyorum bu yüzden baya zor.Bugünkü konu aşk meşk deil kusura bakmayın.Sadece benim ne kadar mal ne kadar aptal ve Gerizekalı olduğumu anlatan bir bölüm olucak.Nerden estide bunu yazdım konusuna gelirsek.Bugün evden atılıyordum annem seni babana havale ediyorum git orda yaşa dedi.Babamda tüm cimriliği ile "okulu ne olacak" diyor annem ağladı.Burda püf nokta annem'e ne kadar yalvarsalar babamla konuşmaz o derece ciddi bir konuydu yani.Benim yerime valizimi topladı annem.Birden babam aradı cimriliği üstünde yine tabii "okul ne olacak dedi " çünkü geçen bunu dediğinde annem suratına kapatmıştı.Sonra annem büyük bir öfkeyle "ben bu çocuğu tek başıma yapmadım servise yazdır yada sen götür getir dedi".Sonra ben aradaki koltukta otururken annem geldi ve dediki "bu babandan bir hayır yok dedi" ağlayaraktan tabii orda benide ağlattı.Sonra olaylar kapandı ve şuan kendi evindeyim.Annemin evinde güzel sıcak yatağımdan size bu anımı anlatmak istedim. Bu olaya sahte diyecekler inanmasın zaten inandırıcak Halim yok bu bir otobiyografi yazısı ben kendimi tanıtıyorum,başımdan geçenleri anlatıyorum.Ve siz de okuyorsunuz cidden çok teşekkür ederim okuyan okumayan herkese...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Salağın Aşk Hikayesi
RomansaBurada ki hiçbir karakter uydurma değildir hepsi bizzat yaşadığım olaylar.Bunu bir otobiyografi olarak düşünebilirsiniz.