38.

42 3 0
                                    

Sevgili Günlük;

Zerrin'e

Kalbine verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.Bazen insan sığamayacağı yerlere girmeye çalışıyor işte.Aksine hiç de huyum değildir böyle şeyler,davet edilmeden kimsenin kapısını çalmam.Gel gör ki,bu gönül işleri davet falan beklemiyor.Bir anda seviyorsun ve o kalpte kendine bir yer arıyorsun.Zamanla anlıyorsun o kalpte senin için ayrılmış bir yer olmadığını ama o zaman geçerken sen de kendinden geçiyorsun işte.Son zamanlarda iyice hassaslaştım,iyice aşık bir adam oldum.Sıkılmadığım birkaç şey kaldı... En sevdiğimden başlayacak olursam eğer,seni yazmaktan hala sıkılmadım,birde Aynı Yıldızın Altında kitabını okumaktan.

Kitap deyip geçmemek lazım hayatımdaki okuduğum ilk büyük bir kitaptı.Her kitabı bitirdiğimde senle olan anılar canlanıyor kafamın köşesinde.Şunuda yazmadan edemeyeceğim annemden sonra böylesine sevdiğim ilk kadınsın.Bunları beni anlaman için yazmıyorum,ancak bir yandan da anlaşılmak istiyorum.En çok da seni anlamak istiyorum.Düşününce anlamsız geliyor yaptıkların ve ben senin en anlamsız hallerine bile seviyorum.

Aşk olmadan yaşanır ama illa aşk vardır,olmaması mümkün değil.

Kendini çok seven biridir mesela ve kendi ellerine aşıktır o soğuk yüzlü kadın.Arabasının tasarımına aşıktır,hiç aşktan anlamaz dedikleri adam.Üstünde pembe püskül olan bir kaleme aşıktır küçük bir kız çocuğu.Mavi arabasına aşıktır üç yaşındaki çocuk,sahip olduğu onlarca oyuncak arabaya rağmen 

Aşk vardır.Kahveye aşıktır adamın biri,kahveyi içişine aşıktır bir kadının.Soğuk havalara aşıktır yaşlı bir dede,çünkü hasta yatağında sıcak havalarda terlemeye tahammülü kalmamıştır.Sonra bir nine düşün,birilerinin kendisini dinlemesine aşık...

Aşıktır insan,hem habersiz hem aşık.Neye aşık olduğunu bilmeden yaşanmaz işte.İnsan aşık olunca hakkını vermeli.Bir çift eli tutmak değildir aşk.Uzun uzun sarılmak da değildir.Yada saçma salak sosyal ağlarda tarih yazmak değildir aşk.Aşk kendini unutmaktır.Aşk tutamadığın elleri düşlemektir.

Belki de sadece bir şarkıya aşıktır adam ve bir kadına.Ve o kadın sadece bir roman karakterine aşıktır.Adam şarkılar dinler,kadının hayatına giremez.Kadın,adamlar bekler ama hiçbiri bir roman karakteri kadar sevemez.

Ben senin roman karakterin olmak isterdim.Kitaplarda okuduğun bir adam olmak istedim.Öyle bir aşka bile razıydım.Olamadık biz ama hep seninle olmak,sende doymak istedim ben.Bende senin canını yakabilirdim,seni üzebilirdim ama yapamadım.Sırf sevdiğim için seni üzemedim,kapıları kapatıp gidemedim.

Ben sana aşığım ve bu aşk belki de fazla sana.Ben artık bir cevap beklemiyorum.Gelirsen bekliyorum ama gelmezsen çağırmıyorum.Kendine nasıl bakarsan bak.Üşüdüğünde battaniyelere değil de,seni seven bir adama sarılmak istersen ben yine buradayım Seni seninle bırakıyorum.Olurda yine birinden tekme yersen teselli etmek için yine hep buradayım,seni elimdeki soğuk kahvemle bekliyorum...

Bir Salağın Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin