Sevgili Günlük;
Bundan 4 gün önce biliyorsun ki Zerrin i unutamamın 1.Yıl dönümü ne yazık ki 14 Şubat a denk geldi.Şanssızlık işte neyse ve bende kendi kendime dedimki hangi kız sevmezki çikolatayı.Ve sonra hemen aşşağıya indim.Ve marketten bir sürü çikolata aldım birde kutu ve not yazdım.Sonra Pazartesi günü okulda verdim evde yazdığım güzel şiirimle.Ama o her zamanki gibi beni tersledi.Bugün facede konuştuk.Sordum gene her zamanki sorumu "nasıl unutabildin" cevap verdi "mesafe koydum araya"diye.Ve ben tabikide hunharca güldüm.Ben çünkü mesafe koyamıyacak kadar çok sevmiştim onu.Sonra dedimki "peki başka nasıl unuturum" cevap verdi hemen ardından "benle ilgilenme bana bakma " diye gene güldüm.Ve aynen şu cevabı verdim "ben senden bir saniye bile mahrum kalmayım diye göz kırpmıyorum sen ne diyorsun" diye sert bir tavırla cevap verdim.Ya bilmiyorum kafam çok karışık bazen cidden sanki beni hiç sevmedi diye düşünüyorum.Ve lanet o düşünce aklıma girdi ve Zerrin e cevap verdi"ne zaman bir erkeği kıskandırmak için adam ararsan ben burdayım bunu unutma " diye ve sonra Zerrin "ne zaman kullandım senide şimdi kullanıyım dedi".Ve bende hemen cevap verdim "biz çıkarken sevseydin unutman en kötü bir kaç ay sürerdi" .Çok sert çıkıştığımın farkındayım ama işte şeytan ne yapıcaksın.Ben ona demiyorum ki benim gibi 1 yıl 4 gün unutma 4. Gün bugün yani 18.02.2015 ve biz onla 7.04.2014 de çıktık ve tabiki her masalın da bir sonu olduğu gibi bizimde bir sonumuz vardı ama benim için mutlu olmayan bir son ve o günün tarihi ise 14.07.2014 . "Nur içinde yat kalbim ben katilini çok sevdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Salağın Aşk Hikayesi
RomanceBurada ki hiçbir karakter uydurma değildir hepsi bizzat yaşadığım olaylar.Bunu bir otobiyografi olarak düşünebilirsiniz.