"Jag.. ä.."
Martinus tittade på mig med sina bruna ögon.
"Nää glömde bort... det var inget.." Ljög jag.
Jag såg att han blev besviken..
"Du Anja, Asså jeg giller deg.. väldigt mycket.." Sa han och tittade ner.
Jag kollade på honom.. omg? Gillar han mig?
"Det vare därfør jeg ikke prate med deg sø myckee.."Asså gud!
"Martinus, jag tror att jag är kär i dig.." Sa jag och tittade ner.
"Är duee!?" Sa han högt. Och spärrade upp ögonen.
"Ja.."
Innan jag hann tänka så kysste han mig. Jag kysste tillbaka.WHAIT?? ÄR JAG FKN TSM MED MARTINUS GUNNARSEN!?
Det pirrade i hela magen.
Sedan så kramade jag honom när vi hadde släppt kyssen."Jeg älskar deg" Sa han.
"Jag älskar dig också"
"Men, ska vi berätta för Marcus och hur ska vi göra med fansen?" Sa jag.
"Vi kan berätte till Marcus men ikke till fansen just ee nűe, før aťť ďë kommer hate och sø.." Sa han.
Jag nickade till svar. Vi gick ner till köket med hand i hand.
Jag såg att Marcus stirrade på våra händer."O vad händer häre da?" Sa han.
"Jeg og Anja är tsm" Sa han glatt och log mot mig.
Marcus stirrade på Martinus och sen till mig och sen tillbaka till Martinus."Dette är ju heelt shjukt?"Sa han.
"Vadå shjuktee? Vi är ju bare tsm, før vi älsker varandra" Sa Martinus.
Jag såg hur Marcus blev ledsen.VÄNTA? VAR HAN OCKSÅ KÄR I MIG? TÄNK OM DE BÖRJAR BRÅKA PÅ GRUND AV MIG? TÄNK OM DE SLUTAR MED MUSIKEN BARA FÖR ATT DE BRÅKAR!! NEEJ!
Anja skärp dig! Tänker jag."Grattise.." Säger han sakta.
"Tak" Säger Martinus och ler.
Jag ler tillbaka. Men ett falsk leende..
Jag gillar båda jätte mycket.. men Martinus är helt perfekt.. men jag visste inte att Marcus.. asså..Vi går upp till Martinus rum igen, vi sätter oss på golvet och tittar på tv.
Efter en stund.."Martinus.. varför valde du mig? Varför mig? Det finns hundra tusentals tjejer som vill ha dig och du kan få de när du vill?" Säger jag och småskrattar.
"Du äre Speciell og du äre sø himmle vackere" Säger han och tittar rakt in i mina ögon."Aaaww.. det där var det gulligaste någon har sagt till mig" Sa jag och kysste honom.
Just då kom Marcus in och kollade på oss.
"Men vad i helvatte..!?"
Martinus reste sig upp.
"Marcus? Vad ër dîțț prøbľèm!?" Sa han.
"Îńğet!?"
Sedan gick han ut.
Martinus vände sig mot mig och ryckte på axlarna..
Kommer detta sluta dåligt?
Vad har jag gjort?
Är detta ett misstag?
...... Kommer de bli fiender?? .......Hihih haha hoo moahah 😂😂😈
Nii skoja! MEN SERIÖST!
Tror ni om de kommer bli fiender på grund av Anja! Hihhi drt kommer guuys!! 😂😈😘Hoppas att ni gillar detta!!
Jag är så dålig på Norska.. vissa ord kan jag inte exempel så fick jag reda på att hva istället för VA 😂 Så ahha nästa del ska jag försöka🎀
Snart så kommer Alice med i boken! Då ksk allt förändras! 😂🌸
Xoxo Mercil💋
BINABASA MO ANG
Varför Mig ~ M&M ♡ Avslutad
FanfictionVarför blev jag kär i dig? Varför lekte du med mina känslor? Varför valde du ens mig? Varför mig Martinus??