Kap♡25

541 18 7
                                    

Jag öppnar dörren och ser att Martinus och den där Sophie grovhånglar på toan. Jag stirrar in i Martinus ögon. Martinus släpper snabbt Sophie. Sophie kollar på Martinus och han kollar på mig. Jag känner att tårarna letar sig fram.
"An..ja!" Säger han sakta och försöker ta min arm. Jag lutar mig bakåt.
"Hur kunde du..? Mot mig? Vad har jag gjort dig.." Säger jag sakta. Nu rinner tårarna verkligen ner.

Sophia kollar på oss. Hon ser förvånad ut och förvirrad typ..

"Nei.. snille.." Försöker han.

Jag sätter min hand framför honom.

"Våga aldrig prata med mig, det är slut Martinus Gunnarsen!" Säger jag och springer därifrån.
Jag hör hur han ropar efter mig. Jag springer från festen och ut på gatan. Jag sätter mig vid en bänk och låter tårarna rinna.

Varför mig?

Vad har jag gjort mot honom.. Hur kunde han vara otrogen.
Jag ser en skugga komma springandes. Det ser ut som Martinus.. eller nää det är Marcus! Han närmar sig och jag slänger mig på honom. Vi kramas där en lång stund.
Han tittar på mina ögon och jag i hans..

"Martinus har varit otrogen" Snyftar jag.

Han kollar på mig ledsamt..

Hans rådjursögon som ser blanka ut nu.. kommer han gråta??

Vi sätter oss ner på bänken och han strycker mitt hår bakom örat. Så snäll han är..

"Han har jukset før også, jeg visste at dette skulle skje.. Anja beklager fordi min bror er så dum.." Säger han sakta och jag ser hur en tår rinner från hans kind. Jag tar tummen och torkar bort det.

Han är så fin.. varför ju Martinus och inte Marcus istället.. Han kramar mig ännu en gång. Sedan så släpper han kramen och han blir plötsligt arg.

Jag tittar på honom.. jag har aldrig sett Marcus så arg förut..

"Martinus vil få! Han har ingen rett til å gjøre dette for deg! Jeg vil drepe han!!" Säger Marcus argt och reser sig hastigt upp från bänken.

(Drepe= Mörda)

Han går hastigt tillbaka till festen och jag små springer bakom honom? Vad kommer han att göra??

Marcus Perspektiv...♡

Jag går hastigt in från dörren och letar efter Martinus. Anja går bakom mig. Ingen har rätt att såra ANJA!?

Jag ser Martinus skratta med Sophia och andra killkompisar. Jag går hastigt till han.

"MARTINUS!!" Skriker jag!

-

Lite kort kapitel.. men ska skriva fortsättnigen snart eller imorgon😂 För måste borsta tänderna sen lägga mig och SEN skriva😂❤

Men vi får se vad Marcus kommer göra mot Martinus! SPÄNNANDE!😇😻

Xoxo Mercil😻

Förresten TACK FÖR NÄSTAN 2K LÄSARE OMFFGGG🔱😳😱🔫🙈😻

Varför Mig ~ M&M ♡ Avslutad Onde histórias criam vida. Descubra agora