Jag närmar mig mot Sophias hus. När jag kommer fram så går jag mot dörren och knackar på. Dörren öppnas och där kommer Sophia fram.
"Heiiii!!!" Skriker hon. Jag skrattar smått.
"Hei!" Säger jag och kramar henne. Hon doftar alltid lika gott..(Martinus och Sophia är typ bästisar.. eller de var tsm innan men gjorde slut och fortsatte med vänskapen och ingen vet om Sophia typ... förutom Marcus.. så ni vet varför han typ är med henne.. för de har typ kännt varandra hela livet)
Jag stiger in genom ytterdörren och tar av mina skor och jacka. Sedan går vi upp till Sophias rum.
Jag sätter mig på sängen och hon sätter sig vid skrivbordstolen."Så.. Hvordan har du det? Gud hvordon jeg har savnet deg ! Det var en stund seden" Säger Sophia och ler mot mig.
"Jeg har også savnet deg! Og alt er bra, selv?" Frågar jag och log litegrann.
"God!" Säger hon och ger mig en tumme upp.Jag skrattar.
Gud vad jag har saknat henne.
Hennes doft.
Hennes leende.
Hennes röst.
Hennes ögon.
Hennes skratt.
Hennes humor.
Allting..Nej! Martinus du har Anja! SLUTA skärp dig! Du kan inte tänka så!
Sophia öppnar sin dator och surfar lite.
Jag sätter mig breevid henne vid en extra stol. Vi kollar på YT klipp.. som exempel (Roliga katter) och sånt. Vi skrattar så mycket.Efter det så stänger Sophia sakta av datorn och vänder blicken mot mig. Hon tittar på mina ögon och jag i hennes havsblå ögon.
Så vackra.
Till slut lutar hon sig bakåt.
"Så hvordan er kjærligheten da? Du har funnet noen looker?" Frågar hon och flinar.
Jag kollar på henne.
Sedan så säger jag.
"Ee.. nei faktisk Sophia, men du vet en ting.. jeg tror jeg vet hvem jeg vil.." Ljuger jag.
(🔫😱)
"Hvem?" Säger hon sakta och lutar sig framåt.
Jag kollar på hennes vackra fina ögon...
"Du.." Säger jag sakta. Hon kollar på mig mer.
Sedan så kraschas våra läppar mot varandra. Jag strycker henne över håret sammtidigt som vi kysses.
Anjas Perspektiv...♡
Jag ligger fortfarande i sängen och kollar på YT.. men jag tänker på Martinus.. Varför hade han så bråttom? Tänk om han har stuckit till Sophia?...
2 Månader senare♡
Skolan börjar om 2 veckor. Det kommer bli spännande med norsk skola.
Jag tänker på alla vänner och Martinus..
Okej vi har inte gjort slut eller så.. men i två månader så har han typ sovit över hos oss typ 4 gånger.. Innan så sovde han över varje dag.. han berättade alltid att han kunde inte ens vara utan mig i 1 dag.. Man ba mm VISST...Det känns som om Martinus inte älskar mig mer... Inte jag heller.. Han har blivit så konstig.. han är typ aldrig hemma..
Det knackar på dörren.
Alice kommer in.
"Hellooo!" Säger hon glatt.
"Hej"
"Följer du med till festen ikväll?" Undrar hon.
"Vad för fest?"
"Vet inte.. Marcus sa typ en jätte stor fest... PLZZ säg att du hänger med! Snälla, snälla! ANJA!!" Gnäller hon.Jag suckar.
"Okej då.." säger jag.
Hennes ansikte skiner upp och kommer och kramar mig hårt.
Kväll♡
Jag och Alice sitter och fixar våra naglar. Alice ska ha på sig en svart tajt klänning och ett par svarta klackar.
Jag ska ha på mig en röd tajt klänning och ett par svarta klackar och en svart handväska.
Efter naglarna så tar vi på oss klänningarna och börjar sminka oss.. klockan är 18:32.. Festen börjar 19:00 Till 00:00 ... Så det är ju bra.
Det plingar på dörren. Vi springer ner till ytterdörren. Vi öppnar och där står Marcus och Martinus i skit snygga kostymer. Jag stirrar på båda. SÅ SNYGGA!
"Hei" Säger Marcus och kollar på oss.
"Hej!" Säger vi.Alice kysser Marcus och Martinus kramar mig snabbt.
Vad är det med honom!? Så skum..
"Vänta vi kommer, vi ska bara hämta våra väskor.. hehe" Säger Alice snabbt och drar in mig i huset igen och stänger dörren.
"Såg du hur snygga de var eller!? OMG!?" Skriker Alice tyst.
Jag fnissar och nickar.
Festen♡
Vi går in på festen. Jag ser jätte många som hänger på sofforna som strular, hånglar.. dricker öl.. dansar och sånt..
Detta är ju typ för från 13-16.. men man ser att det finns här över 18 åringar. Jag och Alice går och tar läsk. Martinus försvinner bort. Marcus pratar med ett par kill kompisar. Jag kollar bort hur Martinus försvinner bort.
Efter att vi har dansat och har haft kul i över 3 timmar så känner jag hur jag måste kissa.
Jag går till den närmsta toaletten.Jag öppnar dörren och ser framför mig att... Martinus...... oc..h........
Hahaha! omg! Jag har massor av ideer! Hihi😂😆💗
Jag sa ju att jag var trött.. men ni ville så hemskt gärna ha ett till kapitel ikväll så varför inte? Hellre vara trött än att svika er😻😘
Xoxo Mercil😻
YOU ARE READING
Varför Mig ~ M&M ♡ Avslutad
FanfictionVarför blev jag kär i dig? Varför lekte du med mina känslor? Varför valde du ens mig? Varför mig Martinus??