Vänta.. är ytterdörren låst? Omg....
Innan jag skulle skrika så ropade Anjas mamma.. och jag såg att skuggan försvann från dörren och ut från gården.
Jag andades ut.. Vafan ska jag ta mig till..? Jag kan inte leva så här.. Det var tur att Anjas mamma ropade.
Anja gick upp från soffan och gick upp till övervåningen till sin mamma.
Jag kollade på Marcus.. Sedan så insåg jag att jag stirrade på hans råvdjursögon.. Han kollade tillbaks och vi fick ögonkontakt innan jag kollade snabbt tillbaks till tv.
Martinus hade sätt vad vi håller på med.. så han flinade åt oss och knuffade Marcus lätt.. Marcus knuffade tillbaks.. och Martinus flinade ännu mera.
När Anja kom tillbaka så såg hon ledsen ut.
Jag kollade på henne och hon kollade på mig som om hon ville säga nåt... Så jag reste mig.."Jag ska bara på toa.. Anja hänger du med?"
Sa jag.
Hon nickade sedan så gick vi upp till hennes rum.
"Har det hänt nåt?"
Hon började gråta.
Okej vad händer!?
"D-iii-n-nn mam..maa" Sa hon och grät skiit mycket.. Man skulle tro att nån har dött...
Jag kollade på henne?
"Vadå?"
Hon grät ännu mera...
"Din mamma är döööd!!!!" Sa hon och gick ner till golvet och grät.. Jag stirrade bara rakt.. Vad var det jag hörde nyss? Hörde jag ens rätt?! Jag blev yr..
"V-v-aa..." Tårarna hade kommit och hon reste sig upp och kramade mig hårt..Är min mamma död!? ....
Jag fick inte ett ord ifrån mig.. Min mamma kan inte vara DÖÖD!?
Jag skrek, jag grät..Marcus och Martinus sprang upp och öppnade dörren hastigt... sedan så såg de oss och kollade frågande på oss..
1 vecka senare♡
Jag låg i sängen och kollade på Disney.. Jag vet.. men man är aldrig för ung för DISNEY..
Jag hade inte kommit över med det där med mamma.. Jag vet inte vad jag ska göra? .. Min pappa lämnade oss när jag var 4 år.. jag har inga syskon.. och nu är min mamma död.. Jag började gråta igen.. Mina ögon var ändå rödsprängda av gråt...
Jag är helt ensam i denna jord.. Värd att inte ens leva... Jag kommer fkn hamna i ett fosterhem! .....
Hellre döö.. Jag saknar min mamma..Jag kan inte .. andas...
Nyyy kapitel!! Inte så lång! Men jag ska åka till Sverige om några timmar så kommer skriva ksk imorgon kväll eller nåt!
Haha hoppas ni gillade❤
Xoxo Mercil👑
VOCÊ ESTÁ LENDO
Varför Mig ~ M&M ♡ Avslutad
FanficVarför blev jag kär i dig? Varför lekte du med mina känslor? Varför valde du ens mig? Varför mig Martinus??