„No tak Wille, nech si to vysvětlil“ zamumlal jsem k Willovi stojícímu nade mnou.
„Co chceš vysvětlovat?!“ zakřičel znovu.
Neznal jsem způsob jak ho uklidnit, ale El nejspíše ano.
„Wille, přestaň na něj křičet a poslouchej ho!“ řekla rázně El, která přicházela chodbou k nám.
„Co mi rozkazuješ?“ řekl naštvaně, ale už kapku klidněji.
El ho chytila za ruku a podívala se mu do očí.
„Klid, Wilí, ano?“
„Co saháš na mého kluka?!“ rozkřikl se chodbou nový křik.
„Už nejsem tvůj kluk“ řekl o hodně klidněji Will a vymanil se ze sevření El.
Sedím na zemi, naproti mně sedí můj bratr. Je tu ticho, není tu nikdo, kromě nás dvou.
„Hele brácho, ona mě chtěla, já jí ne“ řekl jsem a prořízl tím ticho.
„A jak ti mám věřit?“ řekl Will a svůj pohled upíral do mích očí.
„Wille, znáš mě, seš můj brácha, myslíš, že bych něco takovýho udělal?“
Zamyslel se, a poté přikývl.
„Dobře, věřím ti, ale s tou holkou je konec“ řekl a vstal.
„Tak se mi líbíš bro!“ usmál jsem se a promnul si zakrvácený nos.
„Charli, zajdi pro něco k jídlu“ řekl mi Will a vydal se do svého pokoje, parta se pomalu rozcházela, takže v domě zůstalo pár posledních lidí.
Když už všichni odešli, šel jsem udělat večeři a Willovi zatím dělala společnost El.
Z pohledu El:
„Wille, všechno v poho?“ zeptala jsem se Willa sedícího těsně u mě, asi jsem mu dodávala sílu, kterou on neměl.
Cítila jsem, jak zhluboka dýchá, a viděla jak se jeho hrudních sekavě zvedá.
„Díky tobě jsem bráchu nezabil, díky“ usmál se a podíval se mi do očí.
Jeho hnědé oči vždy přitahovaly moji pozornost.
Hleděli jsme si do očí, všimla jsem si, že se vzdálenost mezi námi zmenšuje.
„CHCETE PIZZU?“ uslyšela jsem zvolání Chrise z kuchyně, trhla jsem sebou a odpověděla mu stejným zakřičením.
„JASNĚ“
Když jsem se znovu obrátila k Willovi jeho hlava byla těsně u mě.
Jeho pohled padl na moje rty, naklonil se a dlouze mě políbil, tohle byl můj nejkrásnější polibek, byl zkušený a jemný.
Povalil mě na zem svojí silou a dál mě líbal.
Objala jsem ho kolem pasu a uvědomila si jeho svalnaté tělo.
Jeho ruka zabloudila pod mé tričko a jemně hladila moje boky.
„Do prdele!“ uslyšela jsem Chrise, který nejspíše právě vešel do dveří…