Otevřel jsem dveře a došel před její byt.
„Avril!“ zakřičel jsem a zabouchal na dveře.
„Jdi pryč, prosím“ uslyšel jsem její dokonalej hlas.
„Nemůžu bez tebe být, prosím, vrať se ke mně“
Ticho.
„Otevři! Prosím!“ zabuším znovu na dveře.
Uslyším klapnutí zámku a mezi dveřmi se objeví její ubrečená hlava.
„Miluju tě“ zašeptal jsem a pokusil jsem se jí obejmout, ona však uhnula.
„Víš, já ti něco musím říct“ zamumlá a pokyne mi rukou, ať vejdu dovnitř.
„Když jsem nastoupila na tenhle gympl, uviděla jsem tě, byl si šprt, který se neumí sám sebe zastat, hrozně ses mi líbil, ale ostatní holky říkali, že nemáš zájem o takový, jako jsem já, a opravdu to tak vypadalo, pokaždé když jsem se k tobě jen přiblížila, utekl si pryč, tak jsem toho nechala a pak jsem potkala tebe, znovu, ale tentokrát sis hrál na někoho jiného, zamilovala jsem si tě a na Chrise se vykašlala a když jsem si myslela že můžu být konečně šťastná, zjistila jsem že moje nešťastná láska jseš ty“
V mozku mi začali běhat tisíce informací a já to nechápal, opravdu ne.
„Já! Já tě miloval jako šprt! To tys mě nechtěla, kvuli tomu jsem se změnil, abych se ti líbil!“ začal jsem křičet, opravdu mě zmátla.
Popadla mě a políbila všechny své pocity vložila do toho polibku.
„Navždy spolu?“ zašeptal jsem a ona se usmála.
I když jsem to nechápal, nechal jsem to plavat, tak moc jsem jí miloval.
Pohled El:
Will se mnou propletl prsty a zatáhl mě k sobě do pokoje.
„Nikdy v životě, nebudu chtít nikoho jiného, než tebe“ zamumlal a políbil mě.
Položil mě na postel a políbil na krk.
Jednou rukou mi začal hladit kůži pod tričkem a druhou rozepínat kalhoty.
Sundala jsem mu triko přes hlavu a nechala své oči kochat se jeho svaly.
Z nočního stolku vyndal malý balíček a láskyplně mě políbil na rty.
Z pohledu Chrise:
„Už nikdy se nevydávej za někoho, kdo nejsi“ zašeptala a já jí pohladil po tváři.
„Už nikdy!“
Vešli jsme do zaplněné školy, měl jsem vlasy hozené nahoru, ale brýle jsem si nechal.
Ohromené pohledy.
Křik studentů.
Ona.
Já.
Bez lží.
Přetvářek.
Hrozně vám chci poděkovat že jste si tenhle příběh četly :3 Tohle byl závěrečný díl a já ho chci věnovat všem těm úžasným človíčkům, kteří si ho zamilovali.
Pište komentáře, dávejte VOTE <3
Moc vám děkuji :3
Vaše
---------Adéll