❤ Capitolul 1 ❤ Sa va prezint orasul meu

1.7K 34 14
                                    


Buna, mă numesc Luna Valente. Locuiesc în Cancun, Mexic împreună cu parintii mei. Acest loc este incredibil si nu spun asta pentru că locuiesc aici, ci pentru că acest loc chiar are foarte multe de oferit și.. va mai spun un secret, mereu când sunt trista mă retrag într un loc cu adevărat unic si special, l am descoperit când eram foarte foarte mică și de atunci vin mereu aici, dar nimeni nu stie de acest loc, nici măcar Simon, deci shh..

 va mai spun un secret, mereu când sunt trista mă retrag într un loc cu adevărat unic si special, l am descoperit când eram foarte foarte mică și de atunci vin mereu aici, dar nimeni nu stie de acest loc, nici măcar Simon, deci shh

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Nu i așa că e incredibil ?! Îmi pare rău că nu știu să inot.. dar mă bucur nespus să stau pe margine și sa privesc în jurul meu ore în șir.
Revenind, parintii mei lucrează într o vila care este în afara orașului, tatăl meu, Miguel, lucrează ca administrator al personalului, iar mama mea, Monica, este cea mai buna bucătăreasă din Cancun. Ii iubesc foarte mult, ei sunt cei care m au crescut, au avut incredere in mine si m au sprijinit indiferent de alegerile pe care le am făcut spre deosebire de parintii mei biologici.. Da, sunt adoptată, dar nu mă deranjează, am primit în schimb părinți extraordinari.

- Lunaaa ! Scumpoo ! A sunat Simon !

Ohh nu, Simon, ar trebui să fiu la muncă, da am un job si ma bucur ca la vârsta mea pot lucra si un lucru bun este că eu si prietenul meu, Simon, lucram împreună, el preia comenzile, iar eu le livrez. Scuzee nu mai pot vorbi, trebuie să ajung cat mai repede altfel "șefa" va face o criza si ca de obicei "Valente" e vinovată. Îmi imbrac uniforma si îmi iau patinele si ma grăbesc să ajung la " Mâncare pe roti", dar e imposibil ca împiedicată Luna să nu patească ceva. M am ciocnit de un băiat, destul de.. simpatic.

- Scuze, scuze...

- Hei, ai grija, Chica Delivery ! spune uitandu se mai bine la mine, mda, deja m am înșelat, nu e simpatic deloc, e doar foarte arogant.

- Mi am cerut deja scuze, încerc să găsesc un apelativ care să i se potrivească, aa gata am gasit, Chico Fresa !!

- Chico Fresa ?! Ce e asta ?! Să știi că multe fete si ar dori să se ciocneasca de mine, ești foarte norocoasă.

- Chico Fresa ?! Ce e asta ?! Să știi că multe fete si ar dori să se ciocneasca de mine, ești foarte norocoasă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am pufnit nervoasa si am plecat, băiatul ăsta chiar nu știe ce sunt bunele maniere, mai e si enervant 😠😠😠

- Hei, unde pleci ?!

- Undeva foarte departe de tine, Chico Fresa !

- Spune mi măcar cum te cheamă, strigă el, dar cum nu vreau să i răspund, mă prefac că nu am auzit 😁

Ajung într un final si dau de șefa mea care iar face o criză și se gândește că ar fi foarte bine să mi tina o predică, problema e ca spune aceleași lucruri și la câte predici îmi ține, am învățat "discursul" asta pe de rost.

- Acum, la muncă Valente ! Sunt multe comenzi, așa că hai, hai, hai !!!

- Da, doamna !

Ziua trece destul de repede, am livrat aproape toate comenzile, mai am una si e destul de târziu, trebuie să ajung acasă pentru ca noii proprietari o să vina curand, iar eu ar trebui sa fiu acolo.

- Ultima comanda, Valente ! Ai grija, sunt cu ochii pe tine ! spune ea destul de dezamăgită că aproape am terminat

Ma grăbesc si, nu se poate, iar băiatul ăsta ?! Mă urmărește sau ce, pff.. înaintez, dar nu l mai văd, ce bine 😁😁 mă uit iar unde trebuie să livrez comanda si se pare ca am greșit drumul, off e numai vina acelui băiat 😠😠 ma întorc repede si ma ciocnesc iar de cineva.

_____________________________________________________________

Buna tuturor, am început sa scriu această nouă carte, îmi place foarte mult serialul, îmi place foarte mult de Luna si Matteo 😍😍😍 Lutteo 😱♥♥❤ nu o să scriu exact ceea ce se întâmplă in serial, in mare parte o să fie lucruri care mi as fi dorit sa se întâmple, dar vor fi si unele acțiuni sau fapte ale unor personaje care mi au plăcut.
Îmi pare rau că este scurt, e destul de greu să scrii o carte după un serial, dar cu o acțiune diferită, dar sper sa va placa 💋💋
Inca ceva, nu am știut ce titlu sa pun primului capitol si v as ruga daca aveți idei sa mi spuneți, mulțumesc anticipat pupici 💋💋💋

Elly

♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum