❤Capitolul 5❤ Matteo... parintii mei..

865 38 18
                                    

               Esti atat de naiva Chica Delivery, atat de libera, sincera, nu ascunzi absolut nimic, lasi oamenii sa te cunoasca pe tine cu adevarat, esti atat de sigura si de hotarata, atat de diferita de toate celelalte fete.. Nu stiu cum de imi place o fata ca tine, suntem diferiti,suntem la poli opusi,tu esti vesela mereu si optimista, pe cand eu vreau doar sa ma distrez si vreau ca toate fetele sa mi cada la picioare cu toate ca am o iubita, eu frang inimi, asta e Matteo Balsano, dar.. tu, Luna Valente, ai ceva ce nu am mai vazut la alte fete, nici macar la Ambar, nuu.. nu e posibil.. sau poate.. chiar imi placi Chica Delivery, pacat ca nu ti pot spune.. 

   - Cred ca a venit timpul sa... Luna tremura si mai si stranuta

   - Luna esti bine ?? am intrebat vizibil ingrijorat si am luat patura care o aveam la mine, dar hmm mai intai ii sterg parul cu prosopul, cand a vazut ca ma apropii a ezitat putin, dar apoi am inceput sa ma joc cu ea si i am vazut zambetul superb, este atat de dulce si inocenta, o gadilam si radea atat de tare, parea atat de fericita in preajma mea,dar nu, asta e doar imaginatia mea.. off iar stranutul asta, de data asta Lunei ii era foarte frig.. am luat repede patura si am incercat sa o infasor, dar am ajuns si eu infasurat in patura si sincer sa fiu nu mi displacea sa fiu langa ea, sa o tin intr un fel in brate..

 am luat repede patura si am incercat sa o infasor, dar am ajuns si eu infasurat in patura si sincer sa fiu nu mi displacea sa fiu langa ea, sa o tin intr un fel in brate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

            - Matteo.. spune ea rosind

          Telefonul Lunei incepe sa sune si ea se retrage apoi ia telefonul si raspunde

          - Da, Simon ! 

         Simon ?! Cine e Simon ?! Oare e iubitul ei ?! imi spun in gand si ma intorc cu spatele. Poate ca din cauza asta vrea sa stea cat mai departe de mine.. si in plus.. eu sunt cu Ambar.. de ce trebuie sa fie totul atat de complicat ?! spun si simt cum doua brate micute ma imbratiseaza, e Luna, dar de ce o face, aud un suspin si nu mai rezist, ma intorc cu fata la ea, o indepartez putin sa i vad fata, dar imi evita privirea. De ce ?!

       - Luna ? Te rog... de ce ma eviti ?! Spune mi te rog ce s a intamplat.. spun bland incercand sa descifrez ceea ce urmeaza, dar imi este imposibil, nu mi pot da seama de ce este atat de trista si de ce plange..

       - Eu... Matteo... Parintii mei.. reuseste sa spuna suspinand, fiind speriata si parca devastata de ceea ce i a spus Simon.

      - Parintii tai... spun si ii iau fata intre palme si o fortez sa ma priveasca in ochi. Ce s a intamplat cu parintii tai, Luna ? spun parca in soapta,recunosc sunt ingrijorat,ce pot sa fac, e o pitica care sufera acum si vreau sa i fiu alaturi si faptul ca nu ma lasa ma omoara efectiv..

   Luna pov

  Vreau sa i spun, dar socul e prea mare, nu pot sa cred ceea ce mi se intampla, parca s a abatut un blestem asupra mea si asupra familiei mele.. adica... ce familie.. acum chiar ca nu mai am nimic.. Lacrimile curg neincetat, Matteo se uita la mine ingrijorat si imi tine fata in palmele lui astfel ma forteaza sa sal privesc in ochi.. Nu pot...

    - Nu pot, Matteo... 

    - Luna spune mi ce se intampla, poti avea incredere in mine...

   - Matteo.. parintii mei.. au murit intr un accident de masina... spun cu o voce stinsa, lacrimile incepand din nou sa curga, iar eu cad pe jos sub privirea lui Matteo care nu s a clintit..




♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum