- Hei, Chica Delivery ! Vad ca îți place sa te ciocnești de mine 😎 spune cu un aer superior si.. si enervant, ahh nu l am văzut decât de 2 ori în viața mea si deja îl urăsc..- Ba chiar deloc, acum dacă mi permiți, am de lucru, Chico Fresa ! plec furioasă, simt ca privirea lui e pe mine, dar nu bag asta în seamă și plec mai departe.
Livrez si ultima comanda fara nicio problema si ma întorc la "Mancare pe roti", urmând să mă duc acasă și să ma pregătesc pentru că vin noii proprietari...
Matteo pov
Nu i am aflat numele acelei fete, e... simpatica, foarte distrasă, dar simpatica. Gândurile îmi sunt intrerupte de telefonul meu care sună de minute bune, 5 apeluri pierdute de la Ambar. Ah poate va întrebați cine e Ambar. Pai e iubita mea.. si probabil e furioasă ca n am răspuns la telefon, aa, mi a dat mesaj cu adresa noii ei case din Cancun si mi a spus să mă duc cât mai repede, pff ce i cu atâta graba ?! Ajung acasă primesc încă două mesaje de la Ambar. O să mă duc la ea, măcar așa nu o să mă streseze cu mesajele.
Luna pov
In sfârșit acasă. Părinții mei și nu numai, toți angajații sunt foarte stresați si agitați de venirea noilor proprietari si chiar nu înțeleg de ce o fac, sunt oameni ca noi diferența ar fi proprietar și angajat, dar ceilalți proprietari se purtau cu toti că și cum ar fi făcut parte din familie. Erau foarte simpatici.
- Lunaa ! Pregătește te ! Nu mai e mult
- Până vin noii proprietari, da stiu, mi s a întipărit asta în minte
- Scuzee scumpo ! Dar știi că venirea lor este foarte importanta si din cauza asta suntem stresati, știm că nu ți face bine si chiar ne pare rău.. uitee, ce ar fi dacă până vin te plimbi puțin cu patinele prin curte, asta te liniștește.spune mama puțin tristă la inceput
- Daaa ! spun eu entuziasmată. Mulțumesc mama !
- N ai pentru ce, scumpo ! spune mama zâmbind
Îmi iau patinele si ma duc in curtea din spate, dau câteva ture si încerc să fac câteva scheme, dar e un eșec total.. Vad o fata blonda foarte chic care se uita la mine si rade.
- Sărăcuta de tine ! 😂😂😂😂 Nu ar trebui sa ti iei patine dacă nu știi să mergi si tu încerci să faci și freestyle 😂😂 foarte trist, aproape că îmi pare rău pentru tine. spune fata râzând cu pofta într un stil batjocoritor.
- Hei, cine te crezi ?! spun destul de enervată de situație.. cine se crede.. pff
- Ambar Smith, dar probabil știai asta 😎
- Te crezi așa desteapta. spun eu enervată de comportamentul ei
- Desteapta ?! Ce înseamnă asta ?! spune ea confuza
- Îngâmfată
- Mă faci pe mine ingamfata fetițo ?! Tu nu te uiti la tine ? Cum îți permiti asa cu mine ?!
- Buna iubito !! spune cineva
EL ?!!! Ce caută EL aici ?! Iubito ?! Ahh sunt perfecti unul pentru celălalt, amândoi sunt enervanti.. îmi spun în gând uitandu mă la Chico Fresa, care nu mă mai privea arogant si era chiar.. drăguț, adică nimeni nu a a mai uitat la mine în.. în felul ala..
- Iubitule !! spune blonda si aleargă spre el si ii sare în brațe și... îl saruta... 😱
Matteo pov
O văd pe Ambar că se ceartă cu o fata si decid să întrerup puțin momentul. Nimănui nu i place sa se certe cu Ambar.
- Buna iubito !! spun către Ambar
Atunci o văd, ce caută fata asta acasă la Ambar ?! O văd cum mă privește uimită, apoi puțin confuza, dar cu o fata atat de drăgălașă.
- Iubitule !! spune Ambar, puțin încordată, probabil pentru că nu i am răspuns la telefon, aleargă spre mine si ma ia în brațe apoi mă saruta. Se întoarce cu fața spre Chica Delivery cu zâmbetul până la urechi se duce spre ea si ii șoptește ceva, apoi o împinge, iar ea cade într o tufă cu trandafiri care desparte oarecum curtea din spate (unde era o masuta pentru cafea si o parte destul de mare unde puteai patina si exersa multe mișcări lejer, era destul spatiu) de piscina (care era fix în spatele tufelor de trandafiri, unde te puteai relaxa, era un bar si probabil un șezlong pentru fiecare) si daca faptul că a căzut în tufă n a fost de ajuns a căzut si in piscina si imediat m am dus să o salvez.
______________________________________________________________
Buna dragilor 😘😘😘 am schimbat coperta sper sa va placa
Cat despre capitol stiu ca este puțin cam sec si cam previzibil, dar promit că mă voi revanșa 😘😘😘
❤Elly❤
CITEȘTI
♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥
FanfictionBuna, numele meu este Luna Valente. Locuiesc în Cancun, Mexic, împreună cu familia mea. Viața mea e destul de liniștită, dar odată cu apariția doamnei Sharon Benson, totul se va schimba, voi cunoaște o nouă tara, îmi voi face noi prieteni și voi cun...