Talismanul meu... Nu era destul ca am petrecut jumate din zi certandu mă cu o răsfățată, acum am pierdut si talismanul... Ce mă fac ?! Trebuie sa l caut, dar unde ?! Off.. Am nevoie de o pauza.. stiu, locul meu special, acolo ma pot gandi si ma pot detasa de intamplarile de azi, a fost o zi prea grea si chiar am nevoie de asta. Plec fara sa spun, parintii mei se vor îngrijora, dar le voi lasa un mesaj. Locul acela este destul de departe de casa mea, dar partea buna e ca pentru un timp, foarte scurt as putea spune, voi uita de toti. Ajung la locul special.. e mai frumos pe zi ce trece, apa limpede, linistea care aduce o oarecare latura misterioasa a locului, este superb..- Buna Chica Delivery !
- AAA..
Chico Fresa m a speriat si am cazut in apa, serios ?! Mereu trebuie sa se intample ceva cand e el prin preajma. Am ochii inchisi si cu toate astea ma zbat si incerc sa raman la suprafata, simt doua maini, care ma tin strans, pe mijlocul meu si parca ma calmeaza, simt ca sunt inca in apa.. incerc incet incet sa deschid ochii. Eram foarte aproape, ii simteam respiratia pe buzele mele.. ochii lui straluceau, iar eu parca ma pierdeam, eram pe punctul de a face o mare greseala, care m ar fi costat enorm. Momentul e mult prea.. dragut.. Nu Luna.. nu trebuie sa te lasi purtata de val..
Discutie cu constiinta
C: Off Doamne.. Luna tu chiar il placi pe tipul asta sau doar mie mi se pare
L: Oo super, tu trebuia sa apari
C: Nu te abate de la subiect, chiar iti place din cauza asta incerci sa fii cat mai distanta
L: ...pff ce ? nu, e doar vina lui Ambar, nu vreau sa am probleme cu ea
C: Aha.. sigur :))
- Terminaa ! pff, nu din nou..
- ĂĂĂ... Luna.. eu.. stii.. spune el foarte stanjenit, dar cu toate astea continua sa ma tina strans in brate.
- Putem sa inchidem subiectul si sa iesim din apa, te rog ! nu vreau o explicatie, vreau doar ca tot momentul asta stanjenitor, romantic si penibil sa se termine
C: Ha.. ai spus romantic, stiam eu
Constiinta mea e foarte fericita ca am spus romantic si da in alte circumstante ar fi romantic, noi doi, ochii lui care sclipesc si...
- Luna ? Te simti bine ?
- Da.. ăă..
- Ahh.. scuze.. dupa toate cate s au intamplat tot nu m am prezentat. Sunt Matteo, Matteo Balsano, o mare placere pentru tine stiu spune Matteo si imi face cu ochiul
Hmm.. frumos nume.. gata Luna, nu mai visa si nu te mai uita la el ca si cum ar fi un zeu, esti cu picioarele pe pamant, nu te lasa prinsa de farmecele lui, este un Don Juan, nu o sa iasa nimic bun, acum fii pe pozitii.
C: Lasa inima sa ti arate drumul, nu mai fi atat de incapatanata !!!
- Mda, cum spui tu Chico Fresa.. spun plictisita sau cel putin asa incercam sa par, cum ai ajuns tu aici apropo ? spun si chiar sunt curioasa de raspunsul lui, adica asta e locul meu special, nimeni, dar absolut nimeni nu stie de locul asta si nu vreau ca el sa fie primul care stie de el.
- De ce te intereseaza Chica Delivery ? spune cu un ranjet enervant, ahh cat il urasc
C: Ba nuu :)))
L: Nu te baga
- Pentru ca vreau sa stiu ce faci tu in locul me.....
- Ce loc ?
- Nimic.. spun inghitind in sec
- Hmm.. eu tot o sa ti spun Chica Delivery, asta e un loc special pentru mine si de fiecare data cand ajung in Cancun vin aici, ma relaxez si fug si de toata agitatia si...
- Si ?
- Mmm.. nimic.. spune Matteo putin trist, nu pot sa cred.. e.. ca mine.. si eu vin aici sa uit de tot, sa uit toate problemele si tot peisajul asta ma calmeaza, e posibil sa avem mult mai multe lucruri in comun decat credeam, poate ca nu e asa cum credeam, poate e diferit de toti ceilalti...
Matteo pov
Chica Delivery esti prea naiva...
_____________________________________________
Mulțumesc tuturor celor care îmi citesc cartea,sper că va place 😘
❤Elly❤
CITEȘTI
♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥
FanfictionBuna, numele meu este Luna Valente. Locuiesc în Cancun, Mexic, împreună cu familia mea. Viața mea e destul de liniștită, dar odată cu apariția doamnei Sharon Benson, totul se va schimba, voi cunoaște o nouă tara, îmi voi face noi prieteni și voi cun...