❤️Capitolul 7❤️ Propunerea

648 26 4
                                    


    Ma prefac ca nu o aud si continui sa stau nemiscata cu picioarele stranse la piept. Matteo se intoarce spre ea si ii ofera o privire urata, insa ei putin ii pasa, vad cum se apropie de patul meu, eu ramanand in continuare nemiscata

    - Lunita ! Imi pare rau pentru parintii tai.. spune ea ca si cum ar fi afectata

    Eu nu o bag inseama si continui sa ma uit intr un punct fix si nu mai aud nimic, imi aud doar gandurile.. Ce fac eu acum ? Raman singura.. Nici macar nu sunt majora, nu ma pot intretine singura, nu am o casa, nu mai am nimic... Izbucnesc in plans.. Simt cum cineva ma imbratiseaza si stiu ca e Matteo..

    - Matteo ! aud vocea doamnei Sharon, iar Matteo se departeaza de mine.

    Nu ma intereseaza venirea doamnei Sharon, simt o mana pe umarul meu si imi ridic privirea si o vad cu ochii in lacrimi.. pff.. nu imi place sa i fie cuiva mila de mine, nu suport ca cineva sa stea langa mine din mila..

  - Scumpo ! Vreau sa ti propun ceva si dupa parerea mea nu ar trebui sa refuzi, dar e alegerea ta. spune bland doamna Sharon. Uite scumpo, peste cateva zile ne intoarcem in Buenos Aires si nu as vrea sa ramai aici, vei invata la un liceu foarte bun si vei locui cu mine si cu nepoata mea. Ce spui ?

  Super, acum voi fi asistenta lui Ambar.. Nu mi place ideea, dar nu pot ramane aici singura si pana la urma trebuie sa incep sa ma descurc singura, trebuie sa am un job, trebuie sa ma intretin, trebuie sa ma pun pe picioare si sa incep sa am grija de mine..

    - Sigur, doamna Sharon ! Voi veni in Buenos Aires si voi lucra pentru dumneavoastra si nepoata dvs. , ceea ce a urmat m a lasat complet fara cuvinte, doamna Sharon a inceput sa rada ceea ce m a lasat putin confuza.

    - Scumpo, ai inteles gresit  ! Nu ti am propus sa lucrezi pentru mine sau pentru Ambar, vei sta la noi, nu trebuie sa faci nimic, macar atat le pot datora parintilor tai cand practic si au riscat viata..

   Raman surprinsa de afirmatiile ei, pana la urma doamna Sharon nu este  chiar atat de rea,pana la urma cine ar primi o orfana in casa lui fara ca asceasta sa nu faca nimic ci doar sa stea si sa invete la unul dintre cele mai bune licee din Buenos Aires.. Se pare ca ma despart de prieteni, ma rog de singurul prieten pe care l am...

   - Draga, eu plec, te las sa ti faci bagajele, maine dimineata plecam si nu ti face griji, totul va fi bine, spune pe un ton bland iesind din camera.

     Incep sa mi fac bagajele,sunt destul de multe, practic ma mut de tot, nu o sa mai vin aici.. nu ? Ehh.. ma descurc cum pot, e greu sa plec si sa las totul in urma, poate ca asta ma va ajuta sa trec mai repede peste acest incident.. simt doua brate ce mi inconjoara talia si tresar..

   - Matteo ! M ai speriat.. 

 - Dar de ce ? si incepe sa rada, dar se opreste si se uita foarte serios la mine cand observa bagajele. Luna ! Ce faci ? Unde pleci ?

 - Lunita ! Matusa mea vrea sa te vada ! Trebuie sa mergem toti in camera de zi ! spune Ambar,iar Matteo se uita confuz si putin dezamagit, unde crede ca vreau sa plec ? nici macar n am avut ocazia sa i explic.. Ajunsi in camera de zi, doamna Sharon vorbea cu Ray, cum ne a vazut a venit la mine, m a luat de mana si m a adus in fata tuturor, personalului, Ambar, Matteo si Ray

 Ajunsi in camera de zi, doamna Sharon vorbea cu Ray, cum ne a vazut a venit la mine, m a luat de mana si m a adus in fata tuturor, personalului, Ambar, Matteo si Ray

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  - Dupa cum stiti am un anunt de facut.. Luna va veni sa locuiasca cu mine in Buenos Aires ! 

 _____________________________________________________________

Am revenit dragilor, imi pare rau ca n am mai postat, va urez un an nou fericit..cu intarziere.. 

Multumesc pentru 1k sunteti cei mai tari 💜💜💋💋💋💋💋💋💋

♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum