Matteo este incordat, ochii lui sunt intunecati si jur ca atunci cand se comporta asa ma sperie. Ofteaza zgomotos si isi maseaza tamplele, iar cand se pregateste sa mi spuna ceva, telefonul ii suna. Ofteaza, apoi se indeparteaza de mine si raspunde
- Da, tata !
Este tatal lui Matteo, dar nu prea are o voce vesela atunci cand raspunde. Ma apropii putin, stiu ca nu e frumos ce fac, dar simt ca exista o mica tensiune in relatia cu tatal lui
- Stiu, o sa vin in curand !
Sau probabil doar m am inselat, doar l a intrebat cand ajunge acasa, trebuie sa fac eu mare caz din orice..
- Da, tata.. Am vorbit despre asta, stiu ca este ultimul meu an, dar eu vreau sa decid..
Ce decizie vrea sa ia ? Si de ce nu mi a spus nimic despre asta ?!
De parca ar fi prima data..
Ai dreptate.. nu e prima data cand imi ascunde ceva, dar poate are un motiv intemeiat pentru care face toate astea, in plus ce incredere sa aiba in mine nici nu ma cunoaste foarte bine.. Am fost atat de prinsa in gandurile mele incat nici nu am observat cand a terminat Matteo de vorbit cu tatal lui si s a apropiat de mine.
- Mergem ? spune Matteo, iar eu doar aprob fara sa scot vreun cuvant.
Matteo ma ia de mana, dar eu ma eliberez, se uita confuz la mine, cel putin asa cred pentru ca ma uit la el cu coada ochiului. Stiu ca e ciudat, dar m minte si nu mi place asta, bine poate ca am exagerat cu faptul ca ma minte, dar tot ascunde lucruri fata de mine si eu nu suport oamenii care fac asta. Nu sunt neaparat suparata pe el, sunt mai mult dezamagita.. Unele lucruri inteleg ca nu mi le poate spune, poate cele legate de familie sau nu stiu.. dar de ce se enerveaza daca intreb ?! Ma doare cel mai mult faptul ca nu e sincer cu mine si nu mi spune in fata. Nici nu realizez ca suntem in fata casei. Ma uit la Matteo, ma rezum la un mic zambet din partea mea in semn de "ne vedem", dar cand dau sa plec ma apuca de mana si ma intoarce spre el.
- Luna.. eu.. vreau sa stii ca.. incearca Matteo sa spuna ceva, off, chiar e enervant cu tot suspansul asta, stii ce, nu mai vreau sa stiu nimic, sa ramana cu minciunile lui.
- Nu vreau scuze, Matteo ! Nu vreau sa stiu ce se intampla. E problema ta. spun dur si incerc sa ma eliberez, dar ma tine strans
- Luna ! spune dur vazand ca tot ma zbat sa scap din stransoarea lui. Stiu ca vrei adevarul, dar..
- Dar ce ?!
- Imi e teama.. BINE ?! raman surprinsa la afirmatia lui, de ce sa i fie teama nu inteleg.
- Dar de ce iti e teama nu are niciun sens.
- Are pentru mine.
- Matteo ! Daca ai de gand sa ma tii asa si sa ma lasi pe mine sa descopar adevarul cu fraze de genul "Imi e teama" si "Are sens pentru mine" sa stii ca nu o sa mi dau seama. spun eu razand
- LUNA ! spune Matteo serios
- Ce ??
- Nu intelegi ca daca ti spun tot adevarul o sa te pierd ?? NU VREAU SA TE PIERD..
Ma uit la Matteo si nu mi vine sa cred ceea ce a spus, nu vrea sa ma piarda ?! Daca imi spune adevarul va face ?! Cat de rau poate fi acest adevar incat sa l urasc ?! Este atat de confuza situatia asta, dar tot vreau sa mi spuna adevarul, daca nu, voi afla singura ce se petrece, dar va fi si mai rau atunci.
- Matteo ! Vreau sa te gandesti foarte bine pana maine daca mi spui adevarul sau nu. Daca mi spui tu adevarul, poate o sa te iert. Daca nu mi spui tu adevarul, ei bine, pot si singura sa l aflu, dar nu pot garanta ca totul va fi mai bine.
- Dar Luna..
- Maine Matteo ! spun si intru in casa, inchid usa incet in timp ce Matteo se uita la mine.. pff cred ca acesta o sa fie cel mai greu moment.. Se pare ca nu e nimeni..
Ma duc la bucatarie sa mi fac ceva de mancare sau poate daca pregatesc cina pentru toata familia ar fi frumos sa stam la masa, imi spun in gand incantata, dar trebuie sa mi cunosc locul..
- Ahm ! ma intorc spre cea/cel care a vrut sa mi atraga atentia. Ne cunoastem ?
____________________________________________
Ok, asta e o premiera, faptul ca postez si capitolul asta, dar mna, ce nu fac eu pentru voi. Sper sa va placa si sa nu ma omorati pentru suspans 😅😅 Va iubesc ❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️ Aa cateva intrebari
1. Ce credeti ca ascunde Matteo ?
2. Ii va spune Lunei adevarul ? Sau va afla singura ?
3. Cine este persoana cu care se intalneste Luna ? Si nu, nu este bunicul ei
❤Elly❤
CITEȘTI
♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥
FanfictionBuna, numele meu este Luna Valente. Locuiesc în Cancun, Mexic, împreună cu familia mea. Viața mea e destul de liniștită, dar odată cu apariția doamnei Sharon Benson, totul se va schimba, voi cunoaște o nouă tara, îmi voi face noi prieteni și voi cun...