- Monica si Miguel ?! o intrerup eu surprinsa
- Da.. s a intamplat ceva ?! spune ea confuza
Sunt uimita si confuza in acelasi timp, Monica si Miguel nu ne au spus ca au adoptat un copil, mie nu, pentru ca nu am mai tinut legatura cu ei, dar lui Bernie.. Nu.. imposibil, Bernie mi ar fi spus..
- Lili ? Te simti bine ?! ma intreaba Luna speriata
- Da, ma simt bine, mi am amintit ca am lasat ceva important in camera, ma scuzi putin. Ma astepti in bucatarie, bine ?!
- Sigur
Intru in casa si il caut pe Bernie. Nu este pe nicaieri, este posibil sa fie in camera la tata. Ma indrept spre camera tatei si in timp ce treceam pe langa camera lui Shary aud o discutie intre ea si Ray.
- Ray, tu intelegi ca daca Lili si Bernie afla ca Luna este fiica lor, Sol, nu mi va ramane nimic, toata averea mea... spune Shary, iar eu sunt uimita de ceea ce spune si ma indepartez de usa cu lacrimi in ochi.
Luna, este micuta Sol, fetita mea frumoasa care a disparut in incendiu, dar cum, cum e posibil ?! Tocmai ea ?! Daca Shary greseste, daca Luna nu e fiica mea, dar daca este...
Merg spre nicaieri si ma lovesc de cineva, dar nu bag in seama persoana respectiva si ma tot gandesc, ce posibilitate ar fi ca Luna sa fie fetita mea ?! Trebuie sa fiu sigura ca e fiica mea, altfel imi voi face sperante false..
- Lili, scumpo.. ce s a intamplat, merg dupa tine de minute bune si nici n ai observat. Esti bine ?! spune Bernie vizibil ingrijorat.
Nu vreau sa i spun aceasta banuiala ca sa zic asa, trebuie sa fiu sigura, sa ma conving de aceasta presupunere a lui Shary.
- Da, sunt bine, putin ingandurata, dar in rest sunt bine. spun cu zambetul pe buze si ii plasez un sarut pe obraz, dau sa plec, dar el ma prinde de mana
- Doar atat ?! Crezi ca te las sa pleci dupa ce mi ai dat un pupic scurt pe obraz ?! spune Bernie si chicoteste
- Ohh Bernie. spun si incepem amandoi sa radem, apoi ma saruta, dar cineva ne intrerupe si constat ca e Shary care se uita foarte urat la noi
Bernie si a cerut scuze pentru deranj si am plecat, i am spus ca Luna ma asteapta in bucatarie si ca trebuie sa ma duc, iar el s a oferit sa ma insoteasca. Ajunsi in bucatarie o vad pe Luna ca se joaca cu ceva, un medalion probabil, dar nu bag in seama lucrul asta, s a plictisit la cat am lipsit eu.
- Te deranjeaza daca a venit si sotul meu ? o intreb pe Luna
- Nu, normal ca nu ma deranjeaza.. spune Luna destul de retinuta si mi am dat seama de ce
- Stai linistita, e de incredere. ii soptesc apoi ii fac cu ochiul si incepem amandoua sa chicotim
- Cum adica "e de incredere" ?! spune revoltat Bernie, iar eu si Luna inca chicotim
- Suc de portocale sau ceai ? incercam eu sa schimb subiectul, dar in zadar.
- Ceai, dar dupa imi spuneti bine ?!
- Da. spunem in acelasi timp
Am pregatit ceaiul pentru Luna si Bernie, ceea ce m a uimit a fost faptul ca avea aceleasi gesturi ca si Bernie, dar se pare ca el nu a observat.
- Spune mi Luna, ai ceva ce te defineste, un obiect al tau, ceva ce spune "Eu sunt Luna" ? intreaba Bernie dupa o discutie despre lantisorul lui de aur primit de la parintii lui, inainte ca acestia sa plece dintre noi; sincera sa fiu nici nu stiu cum am ajuns sa discutam asa ceva, dar cu cat aflu mai multe despre ea cu atat mai bine ; cat o ascult pe Luna decid sa mi pun un pahar de suc de portocale
- Chiar am ceva ce eu consider ca ma defineste, este un medalion in forma de luna pe care il am de cand ma stiu, e singurul lucru care mi a ramas de la parintii mei biologici. spune Luna si scoate medalionul cu care se juca mai devremeVa urma....
________
Sper ca va place acest nou capitol, nu contine Lutteo, dar va promit ca vor fi si momente Lutteo.
MULTUMESC MULT DE TOT PENTRU 9K SUNTETI INCREDIBILI, VA MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU CA MI ATI CITIT CARTEA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Elly❤️
CITEȘTI
♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥
FanfictionBuna, numele meu este Luna Valente. Locuiesc în Cancun, Mexic, împreună cu familia mea. Viața mea e destul de liniștită, dar odată cu apariția doamnei Sharon Benson, totul se va schimba, voi cunoaște o nouă tara, îmi voi face noi prieteni și voi cun...