Nu trebuie sa ma las prostita de el, trebuie sa fiu dura si sa nu ma las, dar... Are un efect asupra mea, nu pot descrie ceea ce simt, cand e aproape de mine sau ma atinge simt fluturi in stomac si fiori in tot corpul.. Doar nu mi place de el nu ?! Nu, nu, nu, imposibil. Atunci m am intors hotarata sa i dau o palma, dar el m a oprit si m a tras mai aproape de el, dar mi a eliberat mana. Ii simteam respiratia calda, de data asta, pe buzele mele, ma uitam ba in ochii lui caprui si ma pierdeam ba la buzele lui si nu stiam care va fi urmatoarea miscare, bataile inimii s au accelerat si simteam cum imi sare din piept.. De ce tocmai el.. Mana lui stanga a ajuns pe talia mea si m a tras si mai aproapede el, distanta dintre noi era aproape inexistenta, a zambit cuceritor vazand ca nu reactionez si ca nu fac nimic sa schimb ceea ce se intampla, apoi mi am dat seama de jocul lui si cand s a apropiat de buzele mele l am impins. (stiu ca o sa ma omorati pentru asta, dar un sarut era mult prea evident, la asta nu prea va asteptati). S a uitat uimit la mine, ha, ce credea ?! Ca ma prosteste ?! S o creada el. Ma uit destul de mandra de reactia mea la el si vad ca privirea i se intuneca si devine serios si din instinct mi am muscat buza de jos..
Perspectiva lui Matteo
M a uimit ce i drept reactia ei, nu ma asteptam la asta. Se uita apoi mandra la mine si avea o privire tematoare, nu m a enervat gestul ei, doar ca ma uit la ea si cu cat e mai mult langa mine cu atat mai mult vreau sa o sarut si sa o simt aproape. Si daca isi mai musca buza nu cred ca o sa mai rezist sa nu o sarut, dar stai putin, nici nu trebuie sa ma abtin.
- Am asteptat prea mult.. spun destul de sumbru ceea ce o sperie putin.. Ma innebunesti, nu mai pot rezista.
Perspectiva Lunei
Ce tocmai a spus ?! A asteptat prea mult ?! Ce a asteptat ? Off nici macar nu l cunosc pe baiatul asta cine stie de ce psihopat am dat, la cat de intunecata e privirea lui ma sperie de a dreptul. "Ma innebunesti, nu mai pot rezista." Astea au fost cuvintele lui apoi m a impins in perete si m a sarutat flamand de parca ar fi asteptat asta de mult timp, nu cred ca se asteapta sa i raspund si nici nu o voi face.. Sper..
Mainile lui sunt pe talia mea si simt mici fiori cand ma trage mai aproape, vede ca nu i raspund la sarut, dar el totusi continua.. in ritmul asta nu stiu cat mai rezist eu.. M a musca de buza de jos, atat mi a trebuit.. S a retras din sarut ceea ce m a uimit si mi a spus
- Data viitoare nu ti mai musca buza in fata mea. spune putin arogant, dar si cuceritor tinand mainile pe perete de o parte si de alta astfel incat sa nu pot scapa. Raman uimita de comentariul lui, dar nu stiu de ce nu ma deranjeaza catusi de putin aceasta aroganta si faptul ca vrea in continuare sa ma sarute. Se apropie periculos de mult de fata mea si da iar sa ma sarute si de data asta nu l opresc. Buzele lui moi le framanta pe ale mele, ma musca iar de buza si se napusteste asupra buzelor mele, de data asta ii raspund si ramane putin uimit, dar nu se opreste , ma tine de talie si ma trage mai aproape de el pentru a adanci sarutul, eu am mainile in parul lui, dar apoi realizez ce prostie fac si ma opresc, il indepartez putin si el se uita la mine atat de dulce, dar se indeparteaza din ce in ce mai mult de mine
- Matteo ! strig si vad ca e in fata mea, instinctiv il iau in brate, nu stiu de ce..
- Luna ! Ce s a intamplat ?
- Cum adica ce s a intamplat ? Si ce caut in pat ?
- M am apropiat de tine si ti am spus ceva la ureche, ai inceput sa te panichezi, te ai impiedicat de lucrurile pe care le ai lasat aiurea prin camera si..
- Pff.. oftatul meu zgomotos il intrerupe
- Ce ? spune confuz
- Nimic. spun incercand sa nu ma dau de gol cand ma gandesc la ce am putut visa, nu a chiar un vis, pff, mrg, nu pot sa cred ce se afla in subconstientul meu..
____________________________________________________
O sa ma omorati.. Stiu :))))
CITEȘTI
♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥
FanfictionBuna, numele meu este Luna Valente. Locuiesc în Cancun, Mexic, împreună cu familia mea. Viața mea e destul de liniștită, dar odată cu apariția doamnei Sharon Benson, totul se va schimba, voi cunoaște o nouă tara, îmi voi face noi prieteni și voi cun...