Aceasta veste m a socat de a dreptul, nu pot sa cred ca Miguel si Monica au murit, cum se poate asa ceva ?? De cee.. lacrimile au incetat cand Bernie mi a spus sa mergem maine in Cancun sa ne prezentam condoleantele si sa le cerem scuze macar acum pentru toti acesti ani si eu l am aprobat.. a adormit repede pe cand eu nu puteam sa dorm.. ma duc in bucatarie si o gasesc pe Shary care vorbeste cu Rey.
- Rey, tu intelegi ca orice ar fi nu trebuie sa se gaseasca urma lui Sol ? Totul ii va ramane lui Ambar, daca o gasesc acum pe Sol, Ambar nu o sa primeasca nimic din avere.
- Da miss Benson. Am inteles.
Ma retrag incet si ma duc in camera, nu pot sa cred ca Shary stie ceva si nu mi spune, cum sa i pese mai mult de avere si de ce ii va ramane lui Ambar decat la viatalui Sol. Acum ca stiu ca este in viata nimeni si nimic nu ma va opri din a o gasi.
Urmatoarea zi
Luna pov
Ma trezesc dimineata, ma imbrac lejer, cu o bluza alba, niste blugi scurti, un cardigan din matase roz si sandale cu platforma roz. E sfarsitul lunii februarie si este destul de cald in Buenos Aires.
Am coborat la micul dejun, i am salutat politicos pe toti. In capul mesei statea domn imbracat in costum, in dreapta lui statea Lili, iar in stanga doamna Sharon si Ambar.
- Luna, hai la masa. imi spune Lili, iar eu aprob si ma asez langa ea.
- Cine se presupune a fi aceasta domnisoara incantatoare. spune barbatul zambind, iar eu chicotesc.
- Ea este Luna. Luna, el este sotul meu, Bernie. spune Lili
- Incantata domnule Bernie.
- E o incantare si pentru mine sa te cunosc. spune doamnul Bernie sarmant. Si te rog, spune mi Bernie.
In timpul mesei am observat ca Ambar avea o privire sagetatoare, la fel si doamna Sharon care parca nu spunea nimic din cauza lui Lili si a lui Bernie, am impresia ca s a intamplat ceva rau, pentru ca doamna Sharon se poarta foarte urat cu mine si nu inteleg de ce..
- Am de facut un anunt. spune Bernie serios. Eu si Lili vom pleca in Mexic cu o treaba importanta, vom lipsi cateva zile.
Cand a spus Mexic, aveam lacrimi in ochi si ma uitam uimita la Bernie, care, dupa ce a facut anuntul s a uitat la mine surprins. M am scuzat si m am ridicat de la masa cu capul in pamant. M am dus in bucatarie mi am luat un mar pentru drum si am pornit spre Jam&Roller, e singurul loc care imi distrage atentia de la tot. Ajunsa la Roller cautam o masa libera si la o masa l am vazut pe Gaston cu Nina, hmm, intre ei cred ca se intampla ceva, ce dulcee..
- Buna ! Cauti ceva ? spune un baiat blond, foarte simpatic
- Buna, sunt Luna si sunt noua, eu..
- Luna ! spune Matteo venind langa mine. Am eu grija de ea, stai linistit, Nico ! spune punand accent pe ultimele cuvinte, hmm deci el e Nico, cu el trebuie sa vorbesc pentru Open, dar acum trebuie sa vorbesc cu un saten nervos care are multe explicatii de dat.
- Mi a parut bine Luna, ne mai vedem ! spune Nico si se indeparteaza, iar Matteo maraie nervos.
- De ce faci asta, Matteo ? Nico era dragut cu mine
- Ei bine, nu ar fi trebuit sa fie. spune dur
- Acum ce, nu am voie sa mi fac prieteni si trebuie sa dau si explicatii ?! Parca tu erai cel care trebuia sa dea explicatii. spun si ma uit serioasa la Matteo
- Eu.. incearca sa spuna Matteo care acum e calm si putin stanjenit
- Vino cu mine. spun serioasa
Matteo ma urmeaza, mergem intr un parc de langa Jam&Roller. Am considerat ca nu e ok sa mi spuna ce are de spus la Roller pentru ca e prea multa lume si destul de multe persoane cunoscute, iar eu sincer chiar nu vreau sa ne intrerupa nimeni, vreau sa stiu adevarul si parca nu mai am rabdare, dar trebuie sa par calma si serioasa.
- Aici e un loc linistit unde putem vorbi. ii spun lui Matteo
- Luna.. cred ca e timpul sa stii adevarul.
- Asta vreau sa stiu si ma bucur ca ai hotarat sa mi spui chiar tu ce se intampla, pentru ca nu..
- Luna ! ma intrerupe Matteo
- Matteo.. ce se intampla ? Asta vreau sa stiu. De ce te comporti asa cu mine de cand ne am intors ?! spun aproape tipand. Nu te inteleg.. Ajuta ma sa te inteleg. Explica mi ceea ce se intampla cu tine.. spun bland de data asta si ii mangai obrazul. De ce faci ca totul sa fie si mai greu ? De ce nu mi spui adevarul ? Sunt sigura ca nu i atat de rau. spun calm si vad nesiguranta din ochii lui. Uite Matteo, eu.. eu ti am spus un adevar atunci cand ti am spus ca m am indragostit de tine, recunosc ca mi a fost greu sa mi exprim sentimentele, dar pana la urma ti am spus si m am simtit usurata ca ti am spus adevarul, sunt fericita pentru ca inca sunt indragostita de tine si nimeni si nimic nu poate schimba as..
- Intre noi nu poate fi nimic..
_______________________________________________
Puteti sa ma omorati acum, am cam distrus Lutteo momentan, dar nu e vina mea ca Matteo ascunde lucruri si tot el se desparte de Luna.. Hmm.. bine, e putin.. Putin mai mult, dar veti afla totul. Asta a fost doar un pretext.
Chit ca voi ma urati eu tot va iubesc ❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️
❤️️Elly ❤️️
CITEȘTI
♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥
Fiksi PenggemarBuna, numele meu este Luna Valente. Locuiesc în Cancun, Mexic, împreună cu familia mea. Viața mea e destul de liniștită, dar odată cu apariția doamnei Sharon Benson, totul se va schimba, voi cunoaște o nouă tara, îmi voi face noi prieteni și voi cun...