❤️Capitolul 8❤️ .. dar ghici ce, domnule Matteo Balsano

628 26 5
                                    


           Toti au avut un soc cand au aflat ca o sa locuiesc cu Doamna Sharon la Buenos Aires. Recunosc si eu am fost destul de socata. Ambar se uita la mine cu ura si invidie, Matteo era putin confuz si nu i venea sa creada, dar tot avea zambetul pana la urechi si nu prea inteleg de ce.

      - Matusa, doar nu te gandesti sa o iei pe fata asta cu noi nu i asa ? Nu e adevarat, e o gluma

     - Ambar, aceasta este decizia mea finala. spune ferm. Luna, trebuie sa te pregatesti pentru maine nu i asa ? spune bland de data asta.

    - Da, desigur, ma duc in camera mea.

   Ma duc in camera mea si imi fac bagajele, ma gandesc cum o sa fie viata mea acolo, probabil nu prea buna, Ambar o sa mi faca zile fripte.. Simt ca cineva e cu ochii pe mine si nu suport sentimentul, ma intorc si il vad pe Matteo stand rezemat de usa putin ingandurat. Ma duc in dreptul lui si ii flutur mana in fata, dar in schimb nu primesc vreo reactie. Hmm.. nu inteleg de ce fac asta, dar o sa mi plateasca.. asta o sa doara.. pun unul dintre bagaje jos si continui sa ma plimb prin camera, el tot nu ma baga in seama.. Bine, Matteo, bine.. ma "impiedic" de bagaj, dar inainte sa fac contact cu poadeaua Matteo ma prinde. Asa deci, acum ma vede. 

     - De ce nu esti atenta ? Te ai fi putut rani. spune satenul ingrijorat

    - Ooo, serios ?! Acum iti pasa de mine ? ma eliberez din bratele lui si ma duc imbufnata sa mi fac si celelalte bagaje.

     - Nu mai spune asta. spune pe un ton destul de autoritar. Mereu mi a pasat.. 

      Ce a spus ?! Nu. Nu e posibil si punct, nu cred.. dar tonul pe care a spus o, atat de bland si dulce.. De ce ? De ce imi faci asta Matteo ?! Pff... De ce ma amagesti si imi spui lucruri care nu sunt adevarate ?! De ce vrei sa sufar ?! Nu imi pot controla lacrimile asa ca izbucnesc in plans si cad in genunchi..

     - Luna !! satenul se indreapta grabit spre mine si incearca sa ma linisteasca, dar nu reuseste, ma enerveaza mai mult ca incearca sa faca acele lucruri..

     - Lasa ma ! De ce nu ma lasi in pace ? De ce nu ti vezi de prietenii tai ? Cum poti sa mi spui ca iti pasa de mine daca nu ma cunosti decat de cateva zile ? Cum ai impresia ca de cred ?! Esti doar un baiat arogant, dupa care mor toate fetele, dar ghici ce, domnule Matteo Balsano, eu nu sunt asa si nu voi pica niciodata in plasa ta. Vrei ca toate fetele sa ti cada la picioare, dar cu mine nu merge, eu sunt sunt atat de naiva ca celelalte fete, nu ma voi lasa si nu te voi lasa sa ma faci sa sufar asa cum faci cu toate. Si inca ceva. Tu si Ambar ati face un cuplu minunat, va potriviti si va meritati unul pe altul, sunteti amandoi lipsiti de scrupule, vreti sa demonstrati tuturor ca sunteti cei mai buni indiferent de mijloace. Sper ca m am facut inteleasa. spun si ma intorc cu spatele, fiind mandra de ceea ce am putut sa spun, sper sa inceteze cu jocurile astea ale lui.

         - Ăă.. eu.. Luna..

         - Nu mai e nimic de spus. spun ferm. Doar pleaca.

        - Daca asta e parerea ta.. O respect, dar nu ai dreptate. Nu stiu cum, dar mi ai intrat pe sub piele si imi esti foarte draga.. Esti naiva pentru ca tu crezi ca m as potrivi cu o persoana ca Ambar si daca tu crezi ca sunt ca ea, atunci te inseli. spune lucrurile astea ca si cum vrea sa mi demostreze ceva si sunt sigura ca vrea sa ma prosteasca, nu mi am dat seama cand s a apropiat de mine pentru ca eram cu spatele, dar imi spune ceva in soapta la ureche si simt respiratia lui calda ceea ce ma infioara, cum sa aiba un efect ca asta asupra mea ?!


________________________________________________

    Scuzee ca a durat atat...  Doar ca saptamanile astea profesorii au stat pe capul nostru ca nu aveam note si am fost intr un stres total.. Sper sa ma intelegeti.

   BTW cum vi se pare capitolul ? Ce parere aveti de cum decurg lucrurile intre Luna si Matteo ?

       

♥No Fue Mi Intencion Amarte ( Lutteo F.F. )♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum