☆İçimde kocaman bir, dünya kurdum ' O' dünyanın gökyüzüyüm.☆
Multimedia| Derin'in giydiği elbise.
Multimedya'da, Derini anlatan kısa bir video var.
Bu muydu yani ? Çok eğlendiğimiz,mutlu olduğumuz,hayal kurduğumuz,gerçekleşeceğini
umduğumuz hayat . En azından benim geçen seneye kadar öyle bir hayatım vardı.
17 yaşında annesiz olmak sanırım , dünyanın en kötü şeyi . Sonuçta başıma
bundan kötü ne gelebilir ki ?Şuan ne mi yapıyorum ?
okulda son dersin bitmesini
bekliyorum ve evet
BİTMİYOR.
sıranın üzerinden önüme
doğru kaydırılan kağıtla ve tabiki de bunu uzatan başımın belası Aleyna ya soran gözlerle baktım. sırıtarak kağıdı gösterdi gözlerimi devirerek kağıdı aldım .okul çıkışı 'kurtuluşa' gidiyoruz .
bir kağıda, bir Aleyna ya baktım yüzündeki şirin (!) olduğunu sandığı gülümsemeyle bana bakıyordu . bende aynı gülümsemeyi takınıp kağıdı buruşturup önüne doğru attım . tam derse odaklanırken koluma atılan çimdikle ufak bir yükselme yaşadım sinirle direk kafamı Aleyna ya çevirdim.
'Geliyorsun Derin ! dedi ufak bir tıslamayla
'Saçmalama Aleyna, çıkışta direk eve gideceğim hem işlerim var benim.
'İşleri varmış'mış , iş ten kastın beş yüz sayfalık soru bankasıyla kafa patlatmak,sa biz ona "iş" demiyoruz .
'Aleyna ne yap biliyor musun ? Git ve eğlen, beni rahat bırak ve evet soru bankası . Zaten imkansız yanımda elbise falan yok, formayla gelmeyi inan bende çok isterim (!)
'Ve işte tam,da bu yüzden iki çift elbise getirdim malûm insanın arkadaşı bu kadar sıkıcı olmasın. gözlerimi devirdim .
'Yani geliyorsun, çünkü başka bahanen kalmadı ?
Başımı derse geri çevirip hocayı dinlemeye, başladım tabi yandan gelen kıkırtıları duymamaya çalışarak.
Sonunda zil çaldığında, Aleyna hızla kitaplarını çantaya koyup ayaklandı , kolumu tutup çekiştirerek koridora çıkardı.'Aleyna! diye öfkeyle soludum
'Efendim dedi sevinçle, heyecanı sesinden okunuyordu.
'Sen bu kurtuluşa, hiç gittin mi ? ne bu heyecan ?
'Evet bir kere, Derin orayı görmen lazım, bulunduğu sokak bile tehlike kokuyor.
'Ah,evet bunu söylediğin iyi oldu neyse benimde bir işim vardı, şimdi aklıma geldi.
'Derin saçmalama, şu sıkıcı hayatına biraz hareket kat artık.
' Hareketten kastın, tehlikeli bir ortamda senin deyiminle " tehlike kokan" bir ortamda takılmak benim hayatıma hareket katacak'sa ben almayayım.
'Hadi ama derin, bu kardeşini yalnız mı göndereceksin? derken yavru köpek bakışıyla bakıyordu.
'Farkında mısın? bilmiyorum ama senin bu bakışlarına kanmıyorum artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ | Hapsoluş Hikâyesi
Teen Fiction'Sen güçlü bir kızsın, degil mi?' Dedi eli boğazımın tamamını kavrarken. 'Senin gücün yanında, benim ki bir hiç.' Dedim kısık bir sesle. Boğazımı kavrayan elini gevşetmesi için, elimi koluna koyup sıktım. Bakışlarını kolunu sıktığım elime kaydırdı...