☆'Acı dolu bir geçmişin, sahibi.'☆Hani derler ya,herşey mi ters gider diye? Ah evet gider, çünkü benim olayım tam olarak öyle. Şimdi nerden aklına geldi bu senin ?
Gönderilen: aleyna
'Sen okula gitmedin mi ?
Bu da farklı bir kaçış yolu tabi,acaba bir şey mi duydu? Yada gördü ? Of bu niye böyle bir şey söyledi şimdi ya, gelen mesaj sesiyle düşüncelerden sıyrıldım .
Gönderen: aleyna
'Derin benimle dalga mı, geçiyorsun sen? Evde misin geliyorum ?
Neden? Neden bu kadar zorluyosun beni? Aleyna'ya babamdan daha fazla hesap verdiğim kesin,ve bu beni çok, çok fazla sıkıyor. Cevap vermemeyi seçiyorum buna. Yemeğimi yemeye devam ettiğim sırada çalan,telefonumun melodisiyle, bıkınlıkla gözlerimi yumdum bilin bakalım kim arıyor? Doğru tahmin Aleyna derin bir nefes koyverdim ve telefonu elime alıp açtım
'Efendim, aleyna?
'Neden, mesajıma cevap vermiyorsun?
'İzninle,kahvaltı yapıyorum Aleyna.
'Ah, afiyet olsun canım,evdesin dimi ? gözlerimi devirdim bu nasıl bir duygu değişimiydi?
'Evdeyim.
'Tamam, 15 dakikaya ordayım canım bay
'Aleyn- dıt dıt dıt
Ah kafayı yiyeceğim gerçekten,şimdi ne diyeceğim ona, en ince detayına kadar irdeleyecek.
Aklıma gelen şeyle, gözlerim seyirdi:
" Demin olanları görmedin. Hiçbir şey duymadın. Ve bunlar hiç yaşanmadı. Küçük fare sen lavaboya girdin ve miden bulandı,bu yüzden geciktin, bunları içeride seni bekleyenlere böyle söylersin anladın mı ?"
'Küçük fareymiş sensin fare,hemde lağım faresi hıh!
Her neyse, Aleyna ya aynen böyle söyleyeceğim mecburen,aksi taktirde uyarımı almıştım.
" Eğer bu akşam, burada yaşananlarla ilgili bir şey duyarsam senden bilirim fare,ve işte o zaman canını yakarım! "
'Ah, bana yine mi fare demiş?! Evet Derin,sana yine fare demiş ve sende bunu takmışsın sadece, salak ben!
Tamam sakin, ben sakinim,çok sakinim! Ekmeğimden hızla bir ısırık aldığımda kapının sesi doldurmuştu evi,ne çabuk geldi? hayır çabuk değil sen çok düşüncelisin Derin. Kalkıp kapıya ilerledim ve açtım.
'Bebeğim,nabersin? diye şakıdı Aleyna içeri girip ilerlerken,göz devirip kapıyı kapattım.
Bıkkınlıkla ' kahvaltı dedim .
'Ah,onu görüyorum zaten Derin.
O zaman niye soruyosun acaba ?
'Şimdi buraya gel ve sorularıma teker, teker cevap ver güzel kardeşim benim.
Evet başlıyoruz!
'Of aleyna,ne soracaksın acaba yani? dedim masaya tekrar oturup meyve suyumu elime alıp içerken
'Dün sana ne oldu ? Bunu bilmek istiyorum Derin, lavaboya gittin ve tam olarak yarım saat sonra geldin, bembeyaz olmuş bir yüzle ve titriyordun, neden titriyordun Derin ? cümlelerinden sonra paniklediğim için meyse suyu yanlışıma kaçmıştı.
'öhhöm öhmh t-titremek mi ? Ne titremesi, ben titremedim bi kere. Peki tamda, bu anda kekelemem normal miydi ?
'Ah tabi, sen onu benim külahıma anlat, Dokunsam bayılacaktın derin! Şimdi anlat hemen,lavaboda bir şey mi gördün?
Al işte!
'Aslında, tam olarak lavaboda değil.
NE DEDİM BEN ? SESLİ Mİ KONUŞTUM BEN?ŞİMDİ ÖLDÜM BEN, BU SEFER KESİN!
' Nasıl yani nerede gördün ?
'
'Hiç, hiçbir şey.
Anlatsam mı acaba ? Hem yemin ettiririm kimseye söylememesi için.' Derin! Anlat hemen,yoksa ben öğrenmesini bilirim!
Kesinlikle, anlatıyorum yoksa öldürecek bu beni !
'Tamam, tamam anlatıyorum ama önce yemin edeceksin,evet yemin edeceksin.
'Tanrım! Biliyordum bir şeyler olduğunu biliyordum! Tamam,yemin ederim Derin, anlat hadi.
'Aslında, ben gerçekten lavaboya gidiyordum. Sonra, sonra bir ses duydum, bir erkeğin acı dolu sesiydi bu-
'Sakın bana, sese gittiğini söyleme!
Gözlerine öyle bir bakış, attım ki gittiğimi anlamıştı.
'Bunu yapmış olamazsın, Derin! Ne kadar tehlikeli bir şey yaptığının farkında mısın sen!?
'Dinleyecek misin acaba?
'Tamam,tamam dinliyorum anlat.
'Sonra sesin geldiği, odayı buldum ve kapısı aralıktı, aralık olmasa bakmıyacaktım, ama aralıktı işte! dedim kendimi suçlarcasına..
'Sonra ? dedi aleyna
'Sonra, sonra işte izlemeye başladım, içeride bir sürü adam vardı. Aynı kapıda gördüğümüz izbandut gibi olan adamlardan. Ama bir tanesi farklıydı, hemde çok farklıydı. dedim gözüm sanki bir şey hatırlamış gibi dalarken.
'Nasıl farklıydı? Derin korkmaya başlıyorum,söyleyecek misin artık ne olduğunu?
'B-bilmiyorum ona abi diyorlardı, ve kendi mekanı olduğunu falan belirtti. Sonra bir adamı vurdu o-onu öldürdü Aleyna! Ne yapacağımı bilemedim ani bir refleksle çığlık attım. Beni görmüştü yani görmüş,çok korktum beni sıkıştırdı tehtid etti. İşte bu yüzden kimseye söyleyemezsin aleyna beni öldürür.
Donmuş bir şekilde, beni dinliyordu göz bile kırpmıyordu,ne oldu şimdi ?
'Hey! sen iyimisin?
'Sen Alaz Özer' e bulaşmışsın Derin!
Iyi okumalar, vote ve yorumları unutmayın öpüldünüzz🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ | Hapsoluş Hikâyesi
Fiksi Remaja'Sen güçlü bir kızsın, degil mi?' Dedi eli boğazımın tamamını kavrarken. 'Senin gücün yanında, benim ki bir hiç.' Dedim kısık bir sesle. Boğazımı kavrayan elini gevşetmesi için, elimi koluna koyup sıktım. Bakışlarını kolunu sıktığım elime kaydırdı...