Multimedia●》 Alaz Özer
Rag'n'Bone Man - Human
☆Bölüm şarkısı☆"Ve ölüm tek 'kurtuluş' olduğu için,tanrı intiharı yasakladı."
Artık hiçbir, sorunun üstesinden gelemiyorum. Herşey yolundaymış gibi,yapamıyorum. Umutsuz,üzgün, yorgun hissediyorum. En çok'ta söyleyemediklerim, acıtıyor. İçimde kalanlar acıtıyor. Buna dayanamıyorum.
Sanki hayatımda herşey, yolundaymış gibi,başıma olanlardan daha kötüsü gelebilirmiş gibi, bir de bu çıktı. Evin önüne geldiğimizde, taksi durmuştu. Aleyna tutarı verdiğinde,taksiden inmiştim. Havanın iyice soğumasına rağmen,vücudum tamamen hissizdi,işlemiyordu soğuk.
Aleynanın kapıyı açmasıyla,içeri girmiştik,gelecek olan soru yağmurundan kaçmak için,hızla odaya girip kapıyı kitlemiştim. Sırtımı,kapıya yaslayarak yavaş,yavaş kaymaya başladım. Tamamen yere oturduğumda,kafamı kapıya koyup gözlerimi kapatmıştım.
Aklım almıyordu,ne yapmaya çalıştığını,anlamıyordum. Benden ne istiyordu? Aslında ne istediğini söylemişti! Ama neden? Niye benden böyle birşey istesin? Hele ki benim gibi birinden! Hepsini geçtim, peki sonra bana, 'kaç' demesi? Düşüncelere daldığım an, Aleynanın kapıya vurmasıyla daha doğrusu 'tekme atmasıyla' sıçramıştım.
'Derin! Açar mısın şu kapıyı artık?! Dedi bıkmış bir halde.
Büyük bir,nefes koyvermiştim. Ayağa kalkıp kapıyı açtığımda, otuz iki dişini göstererek gülen bir Aleyna, bekliyordum. Evet bekliyordum,insanın böyle dengesiz arkadaşı olunca herşeyi bekliyordu.
'Ne oldu? Niye gülüyorsun? Dedim bir anlam veremeyerek
'Annem yarında,gelemeyeceğini söyledi işi uzamış. Dedi büyük bir mutlulukla.
Aleynanın annesi ve babası ayrıydı. Babasıyla neredeyse değil hiç görüşmüyorlardı. Sadece doğum günlerinde arıyordu,tabi Aleynada açmıyordu haliyle.'Buna niye bu kadar sevindin,acaba?
'Tabi ki,de sevineceğim. Yarında okulu asıcaz! Dedi zıplayarak
'Olmaz Aleyna,yarın gidelim iki gün üst üste devamsızlık olursa ailelerimizi ararlar söyleyeyim.
'Tamam Derin gidelim sende üstündekilerle gel, mezun olana kadar seni konuşsunlar. Dedi sonunda kahkaha atarak.
'Tabi ya! Okul kıyafetlerimi yanıma almadım ben. Dedim moralimi birde bu duruma bozarken.
'Evet akıllı arkadaşım,tam olarak öyle yaptın. Dedi Aleyna bu duruma sevinirken.
Ona bakarak burnumdan solurken, ellerini ben suçlu değilim,dercesine iki yana kaldırmıştı. Gözlerimi devirdim,arkamı dönerek dolaba doğru gittim ve kendime pijama takımı aldım ve banyoya ilerledim. Üstündekileri çıkartıp,pijamaları giydim,banyodan çıktığımda Aleynanın da pijamalarını giydiğini gördüm.Yatağa ilerleyip,yorganı kaldırıp altına girip, sırtımı yatak başlığına dayadım. Aleyna yatağa doğru gelip,kendini sırt üstü yatağa bıraktı.
'Artık sormanın,vakti geldi. Anlat bakalım ne oldu orada? Dedi geç bile kalmıştı sormakta (!)
'B-ben bilmiyorum, hiç bişey anlamadım bende. Dedim düşüncelere dalarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ | Hapsoluş Hikâyesi
Teen Fiction'Sen güçlü bir kızsın, degil mi?' Dedi eli boğazımın tamamını kavrarken. 'Senin gücün yanında, benim ki bir hiç.' Dedim kısık bir sesle. Boğazımı kavrayan elini gevşetmesi için, elimi koluna koyup sıktım. Bakışlarını kolunu sıktığım elime kaydırdı...