Multimedia|Alaz Özer'Eğer seni anlayacak birilerini beklersen, hayal kırıklığına uğrarsın.'
Bölüm şarkısı: Melanie Martinez/Dollhouse
Gelmiştim işte, asla dediğim kendime söz verdiğim yere gelmiştim yine.
Hemde daha iki gün önce beni sarsıcı, bir olay yaşamama rağmen.
Değer miydi? kesinlikle evet!
'Derin, girsek mi artık ne dersin?
'G-girmesek mi acaba ya?
'Ay inanamıyorum sana,Derin, buraya kadar geldik ve girmeyeceğiz öyle mi? Yürü Derin. dedi beni çekiştirerek, aklıma gelen şeyle hemen durdum.
'Aleyna, geçen sefer bizi duhan soktu,şimdi nasıl gireceğiz acaba hı?
kısa bir duraksamanın ardından, yüzünde hiç beğenmediğim bir ifade oluşmuştu:
'Ne? Ne geçiyor aklından senin?
'Bak bakalım, ne geçiyormuş? dedi
Sırıtarak arkasını döndü, ve üç kişiden oluşan erkek grubuna ilerlemeye başladı.
Ne yaptı pardon?! Hayır,hayır bunu yapamaz!
Arkasından, koşmaya başladım, tam kolundan tutacaktım ki, çoktan önlerine geldiğimizi fark etmemle öylece kaldım, Aleynaya bakmaya başlamıştım ki, konuşmaya başlamıştı bile!
' Merhaba, beyler dedi yüzünde hiç benzemediği, o kızların bakışıyla!
Üç kişiden, duvara yaslı olan konuştu:
'Merhaba, güzellik yolunu mu şaşırdın ? dedi iğrenç bir sırıtmayla,
Aleyna eğer susmazsa bu çocuğa dalacaktım,kesin!
'Ah, hayır tam da olmam gereken yerdeyim aslında.
Pardon ne dedin?
'Demek öyle, söyle bakalım sorun ne ?
'Aslında şöyle ki, biz arkadaşımla, buraya eğlenmeye geldik. Fakat şunu fark ettik ki,kimliklerimizi evde unutmuşuz dedi yapmacık bir dudak bükmeyle:
' Yani ? dedi çocuk hoşuna gitmiş ve süründürmek istermiş gibi devam etmesini beklerken.
'Yani diyecektim ki, siz belki bize yardımcı olursunuz ve bizde eğlencemize bakarız ne dersiniz?
Çocuk bir bana,bir de aleynaya baktı elindeki sigarasından bir duman aldı, kafasını aşşağıya doğru eğerek gülerek dumanı serbest bıraktı.
'Beyler, hadi bu bayanları kırmayalım dedi
Kafasını kaldırıp, benimle göz göze gelirken, kafamı başka bir yere çevirip bir şeyleri incelemeye başlamıştım ,sırf göz göze gelmeyelim diye.
' Ay, çok teşekkürler dedi aleyna sevinçle.
'Ne demek. dedi
Yaslandığı duvardan doğrularak, arkadaşları da yürümeye başlamıştı, biz arkalarında kalmıştık ki hemen Aleynayı durdurup:'Buradan bir gidelim,seni bu sefer gerçekten öldüreceğim! Aleyna heyecanla yerinde zıplayıp:
'Derin, çok yakışıklı değil mi ya? diye şakıdı, ona tam sessiz ol diyecektim ki, çocuk dönüp bize bakmış ve sırıtarak önüne dönmüştü.
' Al! Yaptığını beğendin mi? Duydu. dedim kısık sesle, Aleyna elini ağzına götürüp sessizce güldü, bu haline sırttım umarım başımıza 'daha' kötü bir şey gelmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ | Hapsoluş Hikâyesi
Roman pour Adolescents'Sen güçlü bir kızsın, degil mi?' Dedi eli boğazımın tamamını kavrarken. 'Senin gücün yanında, benim ki bir hiç.' Dedim kısık bir sesle. Boğazımı kavrayan elini gevşetmesi için, elimi koluna koyup sıktım. Bakışlarını kolunu sıktığım elime kaydırdı...