Uvek hodaj uspravno. Čak i kad osećaš da se ceo svet ruši, gazi ga i ponašaj se kao da si ga ti srušila.
Jer, ti si taj svet osvojila i sela si na tron.
Tvoja štikla ne sme stati ni na jednu pukotinu. Gledaj visoko, ali budi svesna onoga ispod. Zaobidji ga bez osvrtanja i oklevanja.Da.
Upravo tako je mene moja Crna Udovica ucila.
Januar 2006
Vidite li onu devojku tamo?
Dok nepokolebljivo prolazi kroz već otvorena vrata jedne od najprestižnijih diskoteka.
Žurka se polako bliži kraju, ostavljajući popunjenost relativno malog broja separea.
Laseri i dalje tinjaju u svim nijansama svetlih i tamnih.Dim polako isparava iz prostorije. Osećaj zagusljivosti na njoj je neprimetan. Ona blista dok uzdahuje ne kolebajuci zavodljivost svog lica.
Njena duga tek isfenirana plava kosa pada joj niz ledja. Ima poseban, očuvan sjaj. Dok hoda zanosno u uskoj crvenoj haljini, u ritmu lagane muzike, želite da ste ta kosa koja joj dodiruje gola ledja. To je taj stav i hod koji ne ostavlja nikoga ravnodušnim.
Ne okreće se prema gladnim zverima zeljnim nje. Sve oči usmerene su u njenom pravcu. Ona je toga svesna, ali ne ponaša se tako.
Upija sve te poglede na sebi, a odaje utisak kao da ih ne primećuje.
Zavodnicki se smeje i koketira sa samom sobom.
To daje još veću čar publici u pozorištu koja dobro promatra svaki pokret njenog tela.
Još više je žele.
Zaintrigirani su njenom pojavom.
Prilazi sanku i seda na stolicu.
Nema sumnje da bi mogla biti deo elitnog društva u najskupljim lozama.
Dovoljno je samo gledati u njena ledja i već želeti sve od nje, bez obzira na njeno lice.
A kad se "slucajno" okrene osmatrajuci okolinu ima vas u šaci. Njene prozirne zelene oči zabadaju se poput kandži u vaša bedra.
Njene punije usne nasminkane jarko ljubicastim karminom želite razmazane sa tragovima na sebi.
Neprimetno oblizuje donju usnu, zahvatajuci je zubima, i već ste gotovi.Ona je tu sa jednim ciljem. I taj cilj će da ostvari.
Za to je naučena.
Za to je rodjena.Zna ona dobro ko će sesti pored nje.
Namirisala ga je.
Odlično je znala da će i on namirisati nju.
Ta devojka će ga uhvatiti na mamac.
Ta devojka će mu pružiti nezaboravnu noć.
Ta devojka će učiniti da to ujedno bude i njegova poslednja.Vidite li onu devojku tamo koja se zaputila prema izlazu sa tim musarcem. Dodiruje joj kuk, dok je džentlmenski pušta ispred sebe.
Ta devojka nisam ja.
Ali ćeš biti. Tvoje vreme uskoro dolazi.
YOU ARE READING
CRNA UDOVICA
RomanceTopla mešavina guste krvi nakuplja mi se u ustima. Pogled mi magli dok tonem u večan san. Sve što vidim kroz blatnjavu kišu su oči. Nisu sive, nisu ni plave. To su oči Crne Udovice.