Herkese merhaba arkadaşlar.Yb ile karşınızdayım.
Umarım beğenirsiniz.Yorum atmayı unutmayın.
Öpüldünüz<3
Multi-Çağan<3<3<3
****Kapı birden kırılınca boku yediğimi anladım!
"Baştan kaçmıyacaktın!Ben Çağan Arsoy asla birinin peşinden koşmaz!Koşarsa da sonuçlarına katlanır!"dedi Çağan eyvah bittim ben!Hayır yani ne diye almıyorsun kızların numarasını?Gerçi arasam ne olur?
"Çağan bak anlaşabiliriz.Merak etme.Tamam bak burda değil de başka bir yerde konuşalım.Hadi."dedim yalvarır gibi sonra koluna yavaşça vurdum sıyrılarak kapıya gittim.
Ah!Kapı kilitli!"Çağan hadi kankam aç şu kapıyı."dedim.Çağan ise piç smayle yapıp bana doğru yaklaştı.
"Yuh lan içime girseydin öküz!"dedim azarlar gibi!Daha da yaklaştı."Merak etme tipim değilsin."dedi ve kapının kilidini açıp kolumdan sürükledi.
Spor salonu gibi bir yere geldik.Sonra ise sürüklemeye devam etti.Bunun derdi ne?
"Çağan napıyorsun?!"dedim."Bekle!"dedi."Yaa Çağan kolumu sıkıyorsun!Ne bu kötü çocuk tavırları be?!"Zil çalınca,Çağan'a"Zil çaldı hadi gidelim."diyip ters yöne ilerlemeye çalıştım.Ama çalıştım.Başaramadım.
Beni takmıyor!Pislik.Tuvalet gibi bir yere geldik.Sanırım spor salonunun giyinme odasıydı.Sonra ise dediğim gibi tuvalete girdik.
"Sakın!Çağan düşündüğüm şeyi yapma!"dedim ve ben derken banyo yapma yerinde ki suyu açtı.
Sonra ise kahkaha atmaya başladı.Aman ne güzel (!)sırılsıklam oldum!
"Çağan korkak sende gelsene."dedim gaza getirmeye çalışırken."Geleyim de ıslanayım dime."dedi.
Çocuk zeki çıktı ya da ben biraz daha aptal.Her ne kadar ikinci seçenek olsa da birinci seçeneği seçtim.Sonra hâlâ gülerken boş bulunduğu belliydi ve bende hemen yanıma çektim.
Ve ve ve onu da ıslattım!Zafer gülümsemesi yaptım."Kızım sen başıma bela mısın?"
"Ama tatlı belasıyım."diyip göz kırptım.Vay be havalı olunuyormuş böyle de.
"Bok tatlı belası!"dedi.Kalbim kırıldı.
"Üf bir git Çağan be."dedim ve havlu aramaya başladım.
"Kızım her yerin belli oluyor al şu havluyu!"dedi.Ve arkamı dönmemle yüzüme havlu gelmesi bir oldu!
"Kozom hor yoron bollo oloyor ol şo hovloyo."dedim taklidini yaparken.
"Ne halin varsa gör be!"dedi ve sinirle çıktı."Bende Hazer Yıldız'sam eğer öncümü alırım Çağan Bey!"dedim arkasından bağırarak.
"Alırsın,alırsın."dedi.Gıcık öküz!Sal-
"Hapşu."Yaaa hasta olucam şimdi bunun yüzünden!Hemen bahçeye inip videomuzu çekmesini istediğim kızın yanına gittim.Videoyu kendi telefonuma attım.Ve piç smayle yapıp.Teşekkür edip yukarı çıktım.
İşte sıra bendeydi Çağan Arsoy.Kötü kız gülüşü yapıp sınıfa çıktım.Kapıyı tıklatıp girdim.
"Oha hoca yok!"dedim.
"Hocalar toplantıda."dedi sınıftan bir kız.Sera hemen yanıma geldi."Kızım!Ne oldu sana?"dedi gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.
"Birincisi gülebilirsin."dedim ve anında kahkaha attı."Tamam yeter.Gel oturalım anlatayım."dedim.
İlk önce videoyu gösterdim.
Sera video bittiğinde kahkahalarla gülüyodu."Ee bu üstünün hali ne?"dedi hala gülmesini susturamayarak."Ya bu mal,öküz Çağan geldi beni spor salonunda ki duş alma yerine soktu açtı suyu!Sonra o gülerken bende hemen suya çektim o da ıslandı."dedim Sera ölüyor!Lan nasıl gülme bu.Ölüyo lan kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik Okulum
HumorSabah gözlerimi mutlulukla açtım.Ahh kimi kandırıyorum?Sabahları gözlerimi mutlulukla açmam.Yeni okuluma gidecektim fakat biraz 'Değişik'olduğunu duydum.Umarım iyi anlaşırım sınıftakilerle,çünkü ortamlara çabuk ısınan biri değilim. - Bir dakika ne?B...