32.Bölüm"Tövbe Bismillah!"

12.1K 738 75
                                    

Silamm.

Hirkeseh mirabaaa.

Yb ile karşınızdayım.Çok uzatmadan yazmaa bodoslama dalcam!Havuza dalınır!Nysh kötü bir espiriydi kabul:):):)

Multi-Burkan

Nysh had okuyunnn;):);):);):)
*****
Gözlerimi açınca karşımda yine her zaman ki gibi yine gülüyordu.

"Ne bakıyon be!"dedim kızarak.

"Her şey oyundu ezik!"dedi arkamda ki ses.Arkamı dönünce bir kız olduğunu gördüm.

"Ça-çağan bu kim?"dedim ve o kız gidip Çağan'ı öptü.N-ne ö-öptü-m-mü!?Çağan biraz zaman sonra ayrılıp elini kızım beline koydu ve o güzel sesiyle konuşmaya başladı...

"Aslında seni hiç sevmedim!Hani sana demiştim 'acımak yok'acımak yok!Öncümü aldım ezik!!İstediğimi aldım!!Seni kullandım!Asıl sevdiğim kız beni kıskanıp bana geri döndü!Ve sende bana aşık oldun!EZİK!!"dedi Çağan.

"Ne-ne diyorsun Ça-Çağan?"

-Sera'nın Ağzından-
Hazer bizi odasından kovduktan sonra bir ve ya iki saat sonra odadan sesler geliyordu.Sesleri dinledim biraz."Ne-ne diyorun Çağan!!"diye bağırdı Hazer?

Hemen odayı kapıyı açmaya çalıştım!!Kahretsin kilitli!!

"Hayır!Bunu bana yapmamış ol!!"diye bağırdı yine Hazer bu sefer daha da endişelendim!!"HAZERR!!AÇ ŞU KAPIYI!!"diye bağırdım!!Napıcam!!Bizimkiler de markete gitmişti!Kahretsin!!!

Hemen aklıma gelen şeyle evden çıkıp Oğuz'ların kapısını hem yumrukluyor hem zile basıyordum!!

Kapı açılınca."Ne oldu lan?!Alıcı gibi!"dedi Burkan onu takmayarak hemen üst kata çıktım.Bir iki kapı açtım ve Çağan'ın içerde olduğu kapıya direk girdim.

"Ne oluyor lan!!"diye bağırdı Çağan.

"Lan!!SEN BURDAYSAN HAZER KİMLE KONUŞUYOR!!!"diye bağırdım!

"NE OLUYOR LAN!!"dedi.

"LAN!KAPI KİLİTLİ HAZER SENİNLE KONUŞUYOR!!!"diye bağırdım.

Hemen Çağan balkonunun kapısını açıp diğer balkona atladı.Bende hemen atladım.

Hazer yerinde titriyordu ve bağırıyordu!"ÇAĞANN!!SEN PİSLİĞİN TEKİSSİNNN!!!"diye bağırıyordu.

Hemen Hazer'i sarsmaya başladık.

"Haazeeeer!!Uyan HAZER!!"diye bağırdım.
"HAZEEER!!UYAN!"diye bağırdığı an Çağan,Hazer birden uyandı ve bana sarıldı.
"Geçti.Tamam geçti.Kabustu.Sakin ol."dedim saçlarını okşayarak...

Ağlamaya başladı."Ne gördün?"dedi Çağan.

"Bir şey değil!!Senle ilgili değil!!Git!"diye bağırdı Hazer.

"O yüzden zaten 'Çağan'diye bağırıp çağrıyodun!!Ben neden geldiysem!"diye bağırıp gitti Çağan'da

"Hadi anlat bana."dedim ve oturup ağlaması durunca her şeyi anlattı.

Değişik OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin