43.Bölüm"Avucunu Yalarsın..."

9.9K 554 122
                                    

Üzgünüm aşklar ama yazamıyorum bölümleri,:')Zaten telefona pek fazla giremiyorum ve siz böyle dedikçe üzülüyom:'(

Neyse o zaman sizi lafa tutmiyim de okuyun:))

Multi-Çağanaşqım:)

*****

-Arya'nın Ağzından-

Bardan çıkarken yarım saattir ağrıyan başım Tekrar bağırmamla daha çok ağrıdı."Ya!Deliriyorum ya!Çıldırtacak mısın çocuk beni!"diye bağırınca bir kez daha yerinden sıçradı Burkan."Ya vallaha haberim yoktu bilmiyordum."diyince daha da sinirlendim yok bir de haberi olsaymış beyfendinin!"Burkan!Beni delirtiyorsun, deliriyorum ben!Yok yapaymıyacağım!Sağdan sağdan cinler tepeme geliyor!"diyince Burkan yanıma gelmeye başladı."Dur!Dokunma!"diye bağırdım bu sefer.

"Ya hayatım niye böyle şeyler yapıyorsun?Ben seni seviyorum ne yapayım o kızı Allah aşkına ya."diyince hoşuma gitmedi değil ama yine de yumuşamak yok!"Hem ne olmuş ki yani?"diye devam da edince bu sefer bardağı taşıran son damla olduğunu anladım.."Ne mi oldu?!Sen beni yanına alıp oturtuyorsun kıskandım diyorsun!Sonra bi bakıyorum bir kız geliyor kucağına oturuyor!Deliriyorum!!Ya hayır!Birde beni görmezden geliyor!Onun üstüne sen 'ne olmuş ki'diyosun!Bitti Burkan!Bitti!"diye bağırıp bütün hırsımı alamadan gitmeye başladım...

"Sevgilim, canım, bir tanem yapma böyle bak vallaha yok böyle şeyler bir daha!Yapmıyacağım!"diye bağırdı ama arkamdan umursamadım!Ne hali varsa görsün!

Ağlayarak eve gelince odama çıktım ve yatağımın içine girdim.Nasıl gittim nasıl geldim ya!

Şu hale bak!Burkan beyfendi de önemsemiyor hiç!Barışmak istemiyorum!Belki kendimden çok seviyorumdur ama...Belki onu görmek istiyorum ama...Olmıyacak!Yapamıyacağım...

O kız!Aklıma geldikçe deliriyorum!Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonuma baktım.

05*** *** ****'den mesajınız var.

05*** *** ****:Burkan benim...Kaybediceksin Burkan'ı!Beni sevicek...

-Sera'nın Ağzından-

İçimde Mahmut Tuncer halay çekeriken!Ben ise Oğuz'a bakarken...

"Çok mu yakışıklıyım?Bana bakıp duruyorsun?"dedi bilmişçe."Yok canım ya.Aşk kazandı."diyerek dalga geçtim.

"İyi ki dedik!"diye homurdanınca."İyi ki dedin."dedim.

Gözlerini kısa süreliğine bana çevirdi ve gülümsedi.Gülüşünü yediğim.Tamam sustum...

Oğuz arabayı kenara çekip aşağı indi ve ben daha ne olduğunu anlamadan beni de indirdi.

Geldiğimiz yere hiç dikkat etmeyip Oğuz'u düşündüğüm içim pişmanlık kavurdu içimi...Manzara çok güzel...

Ah hadi ama Oğuz kadar değil!diyen iç sesimi susturdum!

Dümdüz ve hiç kimsenin olmadığı yerde sadece ikimiz vardık."Oğuz?Neden geldik?"diye sorunca merakla birden havai fişekler patlamaya başladı...

Havai fişeklerde ise..Kocaman yazılarla..

'SENİ SEVİYORUM SERA!'yazıyordu.Kalbim benden izinsiz  hızlı atmaya başlayınca birden gülümsemeye başladım...

Kafamı Oğuz'a çevirip."Oğuz b-"derken suskunluğumun sebebi Oğuz'un beni öpmesi olmuştu...

-Aras'ın Ağzından-

Uyanmanı beklemişmiş!Olum Aras!Ne malsın sen ya?Hayır yani..Neden başka şeyler demiyorsun?

Çünkü malsın.diyen iç sesimi susturmadım!Çünkü haklı!

Deliriyorum!Doğa'ya bunu dedikten sonra hemen 'aşağı mutfağa inip tuvaletimi yapacağım'demiştim!

Mallıkta dünya markası!Aras Arsoy!Hayır yani ne diye saçmalıyorsun ki?Ne ki o kız senin için?Ne yani ne?Sadece arkadaşım.

Niye heyecan yapıyon?Salak kız her ota boka inanıyor!Her insana inanıyor!Ya orda ben olmasaydım?He?!

Biraz daha aşağıda dururken artık anlamaması için yukarı çıkacaktım ki merdivenlerin başında Doğa'yı gördüm."Aras?Sen mutfakta tuvalet yapıcaktın değil mi?Böldüm sanırım."diyip gülünce gözlerimi kıstım.

"Tabii canım öyledir!Geç sen dalganı geç."diyince aşağı inmeye başladı.

Bende merdivenlerin oraya giderken Doğa merdivenleri bitirmişti.

Sadece küçük bir şaka diyerekten çerme taktım ve Doğa tam düşerken benim beklemediğim bir anda beni de tutunca ondan önce ben düştüm ve oda üstüme düştü.Klişe bu ne ya?!

O zaman klişeyi devam ettirelim?Kafamı biraz kaldırırken tam öpücekken...

Doğa elini koydu araya ve."Avucunu yalarsın."diyip üstümden kalktı.Ah!Hadi ama filmdekiler böyle yapmıyordu!

-Berke'nin Ağzından-

"Tamamdır abi."diyince ben Necip abi ise."Aferin...Bu iş yakında olucak."diyince gülmeye başladık..

-Çağan'ın Ağzından-

Kafamı sağa çevirip uyumuş olan Hazer'e baktım.

Arabaya bindiğimizde direk uyumuştu.Çok yorulmuştu sanırım...

Bugün yaptığım şeyi uzun zamandır planlıyorum ve sanırım oldu?Bende sevdim...Sevince oluyormuş demek ki.

"Seni senden daha çok seviyorum."dedim.

Uzun zamandır ilk defa bu kadar mutluyum..En son annem pizza alıcak diye sevinmiştim...

Bu konuları esgeçip eve gelince kapıyı açtım ve indim.Hazer'in de kapısını açmıştım ki kafama dayanan silahla geri kapattım...

*****

Salamm!Yb yazdım olabildiğince hızlı:)Kusura bakmayın...

Sınavlar, dersler, ödevler veya başka şeyler yüzünden yazamıyorum çok üzgünüm...

Bölümler biraz kısa oluyor ama toparlamaya çalışacağım:);):);)

Bu arada Nutella Tadında'yı ben bayağı önce yazdım 1 ay önce galan boş zamanımda...Ve yayınlayayım dedim...

Umarım bepenmişsinizdir bunu da Nutella Tadında'yı da:);):)Yoeum yapmayı unutmayın.Benim için sizin fikirleriniz önemli...

Nysh o zaman öpçk attm by.

Sınır.
150vote
200yorum:)

Tabii siz bunları yapmadan önce yazarsam yayınlayacağım:)

Değişik OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin