31.Bölüm"Seni Kullandım!"

13.2K 728 76
                                    

Hillo!

Yb ile karşınızdayımm.

Umarım beğenirsinizzz.

Multi-Ateş

Nysh had iyi okumalar Oquraşqlar.:)<3Öpçüklendiniğzz.
*****
'ArsoyÇağan'yuh!!Hayvan!1,59M takipçisi var!!Hemen resimlerine baktım.

"Yuh!!Hep üstüz!Vicdansızğğ!Zalımın oğluuuğ!!Bu ne tipğğ!Benimde 567K var!Bende hep bikiniyle koysam böyle olur!!Ihıhı!Bu ne tip la!!!"dedim yakınarak ve birden gülme sesi geldi kafamı o tarafa çevirince.Bol bol küfür ettim!En sonun ki ise 'sıçtık' olmuştu!!

"Benim resimlerime mi bakıyorsun?"dedi gülerek.Kim sizce?Tabii ki de ÇAĞAN!!

"Şey...Hayır Burkan takip isteği yollamış bende girdim sonra bakayım dedim takip ettiklerine baktım.Kızlar bende ekli zaten.Takip ettiklerine bakarken sıra sana geldi bende diğerlerin ki gibi tıkladım,"dedim.

"Hımm.Peki öyle olsun.Söylediğin cümleleri duymadım.Mesela vicdansız,zalımın oğlu ve ya bu ne tip dediğini duymadım."dedi Çağan piç smiyle yaparak.

"Koymuşsun maşallah her yerin açık!Günah günah!Ayıp!"dedim bende.

"Yaa öyle mi?"dedi.

"Öyle beyfendii,"dedim bende.

"Zaten bende sadece bana baktığını başka kimseye bakmadığını sanmıştım.Yani gözlerim yanlış görmüş pardon."dedi ve sırıtmaya devam etti.
Görmüş!!

"Sen nerden geldin!Nasıl atladın!Odama mı dikizliyorsun?!"dedim.

"Yan odada benim odam.Aa.Ne kadar da yakınmış evlerimizz.Ve direk gözüküyorsun."dedi Çağan piçh smiyle yaparak.

"Yaa!Ne güzel şans!!"dedim bende.Aslında fena değil ama neyse çaktırmayın.

"Neyse.Ben gideyim de sen resimlerime bak benim.Ben zaten öğreniceğimi öğrendim.Hadi bana eyvallah."dedi Çağan ve balkondan kendi balkonuna atladı.

"Çaağan!Sen neyi öğrenmişsin!!Aa!"dedim ve yatağa vurdum."Off of!!"

Aman be!Öğrenirse öğrensin!Nolcak?
Olur be olur!!

"Umarım öğrenip öğrenmemi düşünmüyorsundur."diye ses gelince balkona baktım ve Çağan!!

"ÇAAAĞAN!!"dedim ve yanımda ki yastığı kafasına fırlatırken balkona geri girdi ve kafasını tekrar uzatıp"Iska."diyip gülerek gitti.

"Iııh!!ÇAĞAAAN!!"diye bağırdım.

Salak ya!Saat kaç yaow diyerkten telefonuma baktım ve saatin :17:27'i olduğunu gördüm.

Uykum geldi yaow.Ben yatayım.Diyererketen gözlerimi yavaş yavaş kapattım.
*****
Gözlerimi açtığımda etraf karanlıktı sanırım akşam oldu.

Yanımda birisinin nefes alış-verişini hissederken üstümde de ağırlık olduğunu anladım.Hay!

"Tövbe tövbe!Bu kim lan!"diyerekten çığlık attım ve yanımda ki kişi hemen sıçradı.Karanlık olduğundan yüzünü seçemiyordum!!

"Kızım napıyorsun ya!"dedi.Bu ses!ÇAĞAN!!

"Çağan!!"derken kapı hızla açıldı.Hemen anında ışıkta açıldı ve"Yuh!Aile var lan!Bende bir şey oldu sandım!!"dedi Sera.

"Niye bağırıyon lan!Orangutanın şempanzesi!!"dedi Arya.

"Lan mal!Salak gibi niye bağırıyon!!"dedi Doğa.

"Sakin lan!Karanlık olunca göremedim!Saat kaç?"dedim.

"00:37"dedi Arya.

"Bi dakka lan!Sizin bu haliniz ne?!"diye sordu Doğa.

Değişik OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin