Salam!:)
Nabersiniz?İyi iyi dedipinizi duyar gebeyim.
KsksksksMulti-Çağan-Burkan...<3<3<3
Sırf Bu Bölümün Hızını
EsMeR-HaTuN1
için yoqsa çoh az beğeni gelmişti:(Üzüldüğm:(Nys:)Ama mutluh edeyonuz beni.
Sefin benih!:):):)
Nys uzattım yine:)
Okuyun!!
****
Hazer'i seviyor musun?Off kalbim durucak.Çok heyecan yaptım.Acaba ne dicek.Neden heyecan yaptım lan ben?
Çünküğğ sende Çağan'ı seviyorsun.
Yalağnn sus lan iç ses!!
Kusura bakma kimsin bilmiyorum.Ki zaten kimseye de söylemem!Bir daha beni arama!!
Dedi ve yüzüme kapattı.
Kızlar gülmekten ölüyordu.Moralim bozuldu ya la.
Pöfğ!
"Salak niye üzülüyon."dedi Arya.
"Lan mal ne boq yiyim göbek mi atayım."dedim
"Zalah çocuk dedi ki kimseye söylemem.Seviyor ki söylemiyor.Yoksa neden adı çıkaın çocuğun!"dedi Doğa.
"E mal çıcık sevmiyorum demedi."dedi Sera.
"Ohh birlik olun gelin üstüme!Üle olsun pis hainler!Sefiyom da demedi!"dedim bende.
"Salak kankam birisi seni arasa dese ki 'Çağan'ı sefeyon mu?'dese sen ne dersin?"dedi Arya.
"Sanane derim."dedim.
"Bak sen seviyosun sanane diyon demek ki o da seviyor sanane diyor."dedi Sera.
"Gel lan buraya Serağğ!!"dedim ve kovalamaya başladım.
"Dötüm acıyor yapma abla."dedi Sera.
"Malsın yeminle ya!"dedim bende.
"Sus la."dedi Sera.
"Behle seni 'Piçoz' diye kaydedecem."dedim ve telefonu aldım.
Rehbere girip hemen 'Piçozu'm'yazdım.
Sonra Arya'ya da 'Ayna'm'diye kaydettim.
"Şiit lan Ayna sen bana Çağan'ın numarasını ver bu piçozdan aradım ya bende yoq numarası."dedim.
"Vereyom yaz kızım."dedi ve numarayı verdi.
"Aferin."dedim.
"Hadi gelin korku filmi izleyelim."dedi Doğa.
Herkes onaylayınca'RUHLAR BÖLGE'sini izlemeye başladık.
*****
"Yaa benim tuvaletim geldi."dedim."Git!"dedi Doğa'da."Ulan vicdansız!Sen dedim izleyeh diye al bok gibi kaldık!Tuvalete gidemiyorum!!"dedim.
Herkes birbirine sarılmıştı.
"E ama yetti ben Çağan'ı arayom.Siz de Oğuz ile Burkan'ı arayın."dedim.
Hepsi telefona yapıştı.
'Katıksız Öküz'üm'Aranıyor...
Çalıyor..Çalıyor...Çalıyor...
Alo!Ne var lan umarım biraz önce ki kız değilsindir!diye açtı Çağan telefonu buna ilk güldüm.
Şey Çağan ımm ben Hazer.
Hazer.Ne oldu?İyi misin?Geliyorum ben.Sera'lar da mısın hâlâ?
Ya o değil Sera'lar dayım da korku filmi seyrettik bu mal Doğa yüzünden şimdi tek duramıyoruz.Burkan ve Oğuz'da geliyor.Sende gelir misin?Yani şey olmassa şey ımm rahatsızlık.
Yok yok.Geliyorum ben de hemen.Hadi bay o zaman.
Dedi ve yüzüme kapattı!!Katıksı Öküz(!)"Geliyorlar mı?"dedim kızlara."Hı hı."dedi Arta ve Sera.
"Ayy ezq senin sevgilin mevgilin yok paçoz."dedim Doğa'ya ve kendimi koltuğa attım.
"Bok yok."diyip sinsice sırıttı!Yedim seni Doğa!
"Lan sevgilin mi var senin!!Bana e zaman söylicektin!"dedim.
"Yarın İstanbul'a geliyor o zaman tanıştırcam hepini."de Doğa.
"Taam."dedik kızlarla aynı anda vr sonra güldük.
"Sanki sizin sevgiliniz var he.Bir de bana diyonuz."dedi Doğa.
"Sus len!"diyip kafasına vurdum.
"Hayvan elin ağır lan!"dedi Doğa.
Sonra yine güldük.Tam tamına 13 dakika 34 saniyede zil çaldı.
Kapıya doğru giderken.
Sera ile ben sırt sırta.
Arya ile Doğa sırt sırtaydı.Kapıyı açtığımzda karşımızda 3'lü erkek grubu vardı.
Hemen Çağan'ın boynuna atladım.Ve sırtımı Sera'dan çekince"Hani biz kardeştik uleyn!"diyip atarlandı.
Çağan'da bana sarıldı.Burkan ve Arya malı bakışıyor.Oğuz içeri gitmişti.Sera'da peşinden Doğa bizi izleyip sırıtıyordu.
Çağan'ın kulağına fısıldadım."Çöpçatanlık time da ilk çift Burkan ve Arya tamam."dedim.
Çağan'da güldü."İkincisi ne ki?"dedi.
Bende sırıttım."Çöpçatan time 2 Oğuz ve Sera."dedim ve güldü Çağan'da.
Sonra sarılmayı bıraktım.
"Şiit lan!Burkan kanka gelele sen bi."dedim.
"Hı?Geliyorum."dedi aptal aşık.
Kolundan tuttum ve mutfağa getirdim.Haluk gibi hissetim kendimi.
Çıcıklar Duymasın forevır!!"Arya'nın ağzını aradım."dedim.
"Bekle söyleme!Kendinl hayıra hazırlayayım.Bi dk."dedi aha salak.
"Lan mal!O da sana çok aşıkmış.Bugün dedi çok seviyom ama ben çirkinim o çok yakuşuklu.O benş sevmez filan.Git açıl."dedim ve birden beni kucağına alıp döndürdü.
"Vallaha mı lan?"dedi."Vallaha lan."dedim ve koşarak içeri gitti.
-Arya'nın Ağzından-
Burkan'lar geldi Burkan'la bir süre bakıştık.Sonra Hazer geldi ve Burkan'ı muftağa götürdü.
Bir kaç dakika sonra Burkan geldi ve gülüyordu.
Önüme geldi ve diz çöktü.
"Hayatımın anlamı!Hayatım.Seni çok seviyorum.Çöpçatan kankamız Hazer sayesinde öğrendik ikimizde.İtiraf ediyorum!Seni seviyorum.Hayatım olur musun?Sevgilim olur musun?"dedi Burkan.
****
Taq çık!Bu bölümün hızını
EsMeR-HaTuN1 için lslslsls.Onun ricası için.Sizdee edin sizin içinde yapayım slslslsksl.
Nys.Bu bölüm biraz kısa oldu.
+5Vote
3Yorum.Hade size güveneyomh.
Sefin beni bauy-,-:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik Okulum
HumorSabah gözlerimi mutlulukla açtım.Ahh kimi kandırıyorum?Sabahları gözlerimi mutlulukla açmam.Yeni okuluma gidecektim fakat biraz 'Değişik'olduğunu duydum.Umarım iyi anlaşırım sınıftakilerle,çünkü ortamlara çabuk ısınan biri değilim. - Bir dakika ne?B...