21.Bölüm"Baştan!"

14.9K 828 58
                                    

Seğam.1K OLDUK!!HEPİNİZİ ÇOK SEFEYOM!!EUHUHUHU.

Yb ile karşınızdayım.Çok güzel yorumlar geliyor.

Multi-Multi slslksks
Taam vurmayın.Kslslslsl.

Çoh tişekkür ederim.

Sizleri sefiyom.

Had Bays~_~:)
*****
Sıra bendeydi."Seni çok seviyorum.Geldiğinden beri.Meleğim mutlu ol.Koruyamadım seni.A-ama çok özür dilerim seni seviyorum."

Elini tutup öptüm.Arkamı dönüp gidiyorken son kez baktım ve elimi tam bırakıcakken.

Ağırlık hissetim.

"G-gitme."
Hemen arkamı döndüm.

"Ha-hazer!"dedim gözümden yaşlar akarken.

Öksürdü önce sonra,"Doktor Bey.Ne oldu bana?"diye sordu.
Doktor Bey??

"ÇOCUKLARRR!!UYANDI!!!UYANDI UYANDI!!!YEMİN EDERİM UYANDI!!!"diye bağırdım ve anında içeri girdiler.

"Hazer!"diye bağırdı hepsi ağlarken.

"Pardon kimsiniz?!Doğa!!"diye bağırdı.

"Bitanem benim,"dedi Doğa.

"Pardon kimsiniz!?Ben sadece Doğa'yı tanıyorum.Lütfen uzak durun benden."dedi Hazer.Nasıl ya?!

"Doktoru çağırın!"diye bağırdı Oğuz.

Hatırlamıyor..

Doktor gelince bir şeyler yaptı sonra bize döndü ve"Hafızası 2 ay öncesi var.Tek çare her şeyi tekrar yaşatmak.Ve yarın taburcu olabilir."dedi ve gitti.

Kahretsin!!Bana denk geldi 2 ay önceymiş!Aman ne güzel(!)

"Doğal Hayat'ım bunlar kim?"dedi Hazer bu canımı yakıyordu..

"Bak şimdi sen kaza geçirdin.Hafızanı kaybettin.Bak bu Oğuz."dedi ve Oğuz'u gösterdi."Hep sana gıcıklık yapar.Bücür ve küçük gibi kelimeler söyler.Bu Burkan."dedi ve Burkan'ı gösterdi..
*****

Herkesi anlattıktan sonra Hazer dinleneceğini söyledi ve yattı.

Canım acıyordu.Bizi hatırlamıyordu.2 gün sonra okula gidip aynı şeyleri yaşıyacaktık.Bismillah.

-2 Gün Sonra Okula Giderken-

-Hazer'in Ağzından-

Alarmın pislik sesiyle uyandım.Nasıl bir ses bu!

Okula gidicektim.Bildiğime göre ehliyet sınavını kaçırmışım haftaya tekrar giricekmişim.

Tuvalette rutin işlerimi yapıp kıyafet odasına gittim.

Öyle baktım uzun uzun.

İçeri Doğa girdi.Telefonda konuşuyordu.Doğa 1 hafta bizde kalıcaktı.

He he evet......Kahverengi şort.Beyaz gömlek.Ve beyaz spor ayakkabı.Şapka.......Kahverengi.....Tamam tamam.....Hadi bay.

Diyip kapattı telefonuz.

"Doğan ne giyicem ben?"dedim.

"Ulan Doğan ne lan!Doğa benim adım."diye cırladı.Iyk.Kulağım sağır oldu!

"Öküz gibi bağırma ayı!"dedim bende.

Sonra da"Kanka kıyafet seçemedim."dedim.

"Aa ayıb eddin kanka ben seçtim."de ve kahverengi şort istine beyaz gömlek ve kahverengi şapka seçip verdi.Ayakkabı olarakta beyaz spor ayakkabı verdi.

Değişik OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin