Hellooo!Yb ile karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.
Multi-Kızlarrr<3
Şarkıyı şimdi açmayın ben diyince.Dillon Francis & DJ Snake-Get Low.
"Meriç oğlum Hazer'le 1 ay aynı okulda okuyacaksınız."dedi annem.
Bir dakika ne?!Olamaz!
"Olur tabii Nur teyzecim."dedi Meriç.Biliyor o da benim karşı çıkacağımı.
"Ne?Hayır asla olamaz!"dedim aniden.
"Neden olamazmış kızım?"dedi babam.
"Ya Meriç şimdi gelicek o kısa, o açık,o erkek sana baktı diyip dövücek.Yanın da erkek var diyecek dövücek!Daha ne olsun?!"dedim.
Babam gülmeye başladı."Oo o zaman Meriç hep gelsin."dedi.
Meriç'te gülüp."Yok amca çok abartıyor Hazer."dedi.
"Ne abartıyor muyum?!En son 3 yıl önce okuluma ders notlarıma bakmaya gelmiştin.Sonra ne oldu Meriç?Bir tane çocuk yanımdan geçti diye hastanelik ettin!Sonra ise 'kısma giyme'diye bana kızdın fakat giydiğim şey boğazlı ve kot pantolundu!"
"E ama o çocukta gelmiş dibine girmişti.Ne yapsaydım?'Aa canım arkadaşım lütfen çekilir misin?'mi deseydim?"
"En azından insanca de-"derken babam susturdu beni."Çocuklar tamam.Meriç gidiyo dediysem gidiyor.İtiraz yok.Ben zaten doydum.Hoşçakalın ev halkı."dedi babam ve kalktı.
Annem de"Hadi sizde kalkın,doydunuz."dedi."Anne direk 'defolun'diyip kovsaydın ne gerek var kibarlığa?"dedim.
"Teşekkürler Nur teyzem ellerine sağlık."diyip önce annemin yanaklarını sıktı sonra çıktı mutfaktan.
Ben hâlâ yemeye devam ederken."Git hadi kızım.Sonra acıkırsanız yersiniz bir şeyler.Bugün yorgunum."dedi.
"Tamam annecim.Şimdi diyebiliyor muyum?"dedim.
Annem de."Neyi."dedi.Bende"Acıktım.Açım.Doymadım."dedim.
Annemde."Sonra hadi git."dedi.
"İyi be."dedim.Annem arkamdan gülüyordu.Ellerimi yıkayıp odama çıktım.Meriç yatağımda telefonuyla uğraşıyordu.
"Meriç sakın karışmayacaksın!"dedim gözlerimi kısarak."Tamam tamam.Odanın anahtarı yok mu kızım ya?Banyo yapıcaktım."dedi.
"Yok."diyince gözlerini devirdi."Odan da sana benziyor."
"Meriç yarın gideriz alış-verişe."diyince direk kabul etti."Bugün ben yatıcam burada defol."dedi sonra.Gözlerimi devirdim."Benim odam sen defol."dedim.
"Birlikte yatalım o zaman?"diye sordu.Küçüklükten beri beraber yatardık.Eh 3 sene önce de öyleydi.
"Tamam."diyip el çırptım ve sonra kendimi yatağa attım."Hapşu!"
"Hasta mı oluyorsun prenses?"diyip kocaman sarıldı bana.Bende sarıldım.
Gruba girince tek bir kişi onunda Sera olduğunu gördüm.
Sexy Girls'
'17 okunmamış mesaj.'Sera-Kızlaaar.
Sera-Nerdesiniz?
Gülerek cevap yazdım.
Ben-Bana kötü sana iyi bir haberim var.
Sera-Sana kötümolan şey bana iyi olmaz kanka.Anca beraber kanca beraber.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik Okulum
HumorSabah gözlerimi mutlulukla açtım.Ahh kimi kandırıyorum?Sabahları gözlerimi mutlulukla açmam.Yeni okuluma gidecektim fakat biraz 'Değişik'olduğunu duydum.Umarım iyi anlaşırım sınıftakilerle,çünkü ortamlara çabuk ısınan biri değilim. - Bir dakika ne?B...