47.Bölüm"Zeynep.."

10.7K 492 315
                                    

Helööğv ssksmsk yn ile karşınızdayım uzun bir bölüm olucak.

Ama sonunda bana sövüceksiniz.:)

Bu bölümü zeynepcanbolat0'a ithaf ediyorumm:)

Bu aradaaa sizleri çok seviyorum bütün yorumlarınızı okudum herhes geçmiş olsun demiş:)

Saolun çook çok tüşkür ederim:)

Bu arada benim hakkımda bilmem istediğiniz şeyleri yoruma yazın çünkü kendimle alakalı bir bir bölüm gelicek ve cidden ne yazıcağımı bulamadım ksmsksm bu arada fotoğrafımı da atıcam ve yüzümü görüceksiniz kssjdkdk

Multi-1.Resim Defne-2.Resim Zeynep:)

****

-Arya'nın Ağzından-

"Nerde kaldı bu kız?"diye sordum okulda ki sıraya oturarak.

"Acaba başına bir şey mi geldi?"diye soran Burkan'a bağırmaya başladım."Ne diyosun be sen?!Allah korusun hep senin yüzünden başımıza geliyor bir şeyler!"diyince bu sefer elini teslim olur gibi havaya kaldırdı..

"Yok ben gidip bakıcam."diyen Çağan'la göz göze geldik."Bencede git bak."dedim ve Sera devam etti."Ama haber ver bize meraklandırma bizi.Bizde arayalım."diyince herkes onaylayan sesler çıkarıp dağılmaya başladık..

-Hazer'in Ağzından-

Kurtulamayacak mıyım ben senden?

"Özlemedin sanırım?"diyip dudağını büzen Berke'ye baktım.Bir tane yapıştırıcam yüzüne!

"Ya ya ne demessin!Çook!"diye tısladım.

"Benden korkuyorsun."diyip gülmeye başladı."Hayır senden korkmuyorum!He-hem sen Çağan'ın elinden nasıl kaçtın?!"diye bağırdım.

"Çağan...Hım..Kolay lokma olan Çağan dimi?Çook kolay oldu."diyip güldü yine..

"Kolay lokma Çağan gelince götüne giricek ama!"diye tısladım.Açıkçası çok korkuyordum, ama belli etmemem lazımdı..

"Aah hadi ama.Sana bir şey yapmayacağım.Çağan gelsin hatta.Hatta arayalım.Evet evet arayalım."diyip hınzırca güldü.Mal bu çocuk.

"Ara!Ama sende nerde o göt?"diye sordum alayla.

Senin götün yemiyor ama neyse..

Diyen iç sesime küfür etmeyi unutmadım.

Telefonunu çıkartıp bir numarayı tuşladı ve hoparlöre aldı.

Çalıyor...Çalıyor..Ça-...

"Ne var lan!"
Çağan?Cidden Çağan'dı...Ne kadar kibar ama.Gözümden kalp fıçkırdı.

"Ne kadar kabasın Çağan..Görüşmeyeli nasılsın?Bence görüşmeliyiz.Hatta hemen şimdi Hazer'le seni bekliyoruz Tatlı Kafe'de hadi gel."
Diyip kapattı telefonu.

"Pisikopat."dedim kendi kendime.

O ise sadece gülmekte yetindi..

Bir kaç dakika sonra büyük bir patırtıyşa içeri Çağan girdi.

"Çağan."diyip hemen üzerine atladım."İyi misin bir tanem?"diye fısıldadı nefes nefese..

"E-evet."dedim korkuyla.Çağan beni bırakıp Berke'ye döndü."Bir şey yapmıyacağım demiştiim."diye güldü Berke.

Değişik OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin