Heyöööö!Salam.Nasılsınızzz.
Arkadaşlar çok teşekkür ederim yorum ve beğenileriniz için.
Multi-Hazer-Çağan
Sizleri çok seviyorumm.
Neyse çenem düştü.Bir şey daha bana sövmeyin:))Çünküüü...
***
-Arya'nın Ağzıdan-
Zil çaldığında Sera'nın sınıfına gittim.Sera'da gelince aşağı inmeye başladık.
"Ya hızlı olsana kızım!"dedi Sera."Neden ya?"dedim bende."Çünkü Meriç bekler!"dedi ah deli kız.
Aşağı indiğimizde Meriç elinde bir poşetle sağa sola koşturuyordu.
"Meriç!"diye bağırdım.Meriç yanımıza gelmeye başladı!Ne oldu lan bu çocuğa gözleri kızarık.
"Ne oldu?"dedik aynı an da Sera'yla.Meriç'te"Hazer..."dedi ve hemen yine Sera'yla"Ne oldu Hazer'e?!"dedik.
"Bilmem.Ne oldu?O piç çocukta yokk!O elime geçsin doğduğuna pişman edicem.İt!"dedi Meriç.
Arkamda bir el hissedince direk arkamı döndüm.Burkan vardı.
"Ben biliyorum."dedi Burkan.Üçümüzde."Ne oldu?!"dedik.
"Meriç gittikten sonra Çağan Hazer'in peşinden koşmaya başladı.Hazer'de koşuyordu.Bir den caddeye koştu.Yani Hazer dondu kaldı heykel gibi hareket edemedi.Devamını bilmiyorum.Hoca içeri soktu beni."dediği an da göz yaşlarım akmaya başladı.Aynı şekilde Sera'da ağlıyordu.
Meriç'in elinde ki poşet düştü.Gözleri doldu.Hazer'im Koruyamadım Seni.'diye sayıklıyordu.
Hemen telefonumu çıkarttım.
Çağan Aranıyor...
"Alo!"
"He Arya."
"Nerdesiniz lan!İyi mi Hazer!Bittin sen Çağan!
"İyi iyi son an da kurtardım ama.."
"Ama ne?!"
"Kafasına darbe almış o yüzden biraz mal gibi davranıyor.Ama doktor bir iki saate geçer dedi."
"Sensin lan mal!"
Dediğim sıra da Hazer'in sesi geldi.
"Mineeeğ rezeneeeeeğ"diye.Lafımı geri alıyorum."Konum at geliyoruz!"
"Tamam kapa!"
Dedi bende kapattım!"Kalkın lan!Yokmuş bir şeyi.Çağan son an da kurtarmış."dediğimde Meriç ve Sera hemen gözlerini sildi.Ayağa kalktı.
Mesaj sesi geldi ve yola çıktık.
***
Hastaneye gelip arabadan indik ve hastanenin içine girdik.
Bu Burkan niye geldi?Aman neyse.
Danışmaya hemen"Hazer Yıldız."dedik.Bilgisayardın baktı ve"2.kaç 135. oda."dedi hemen asansöre bindik ve 2. kata çıktık.135 numaraları odayı görünce hemen girdik.
-Çağan'ın Ağzından-
İçeri girdiğimde Hazer'in ağzına beyaz hap gibi şeyler attığını gördüm!Yaklaşık 10-11 taneydi!Ve o yetmezmiş gibi su tutuyordu!
"Hazer!"diye bağırdım.Tam ağzına atıcakken eline vurdum hemen.Ve hepsi yere düştü.Oh.
"Kızım delirdin mi intihar mı ediceksin?!"diye bağırdım.
"Ya Çağan mal mısın?Evet malsın!Onlar hap değil,Bonibon gerizekalı!Hani intihar gibi yapılıyor ya,şaka amaçlı ama nerden biliyim bir malın atıcağını!"dedi sinirli sinirli ve devam etti."Gitti bonibonlarım."dedi sanki evde top oynayıp bir şeyler kıran çocuk gibi.
"Tamam tamam ben sana alırım."diyince birden kafasını kaldırıp güldü."Valla mı?"dedi."Valla."dedim bende bu haline gülerek.
"Çağan Çağan dur!Şey al şey çikolatalı süt!"dedi.Bende güldüm."Tamam tamam.Ben gidiyim alayım."dedim ve dışarı çıktım.
12 tane süt aldım.Ve 2. Kata çıkmaya başladım.
Birden telefonum çalınca açtım.
Arya arıyor...
"Alo!"
"He Arya."
"Nerdesiniz lan!İyi mi Hazer!Bittin sen Çağann!!!"
"İyi iyi son an da kurtardım ama.."
"Ama ne?!"
"Kafasına darbe almış o yüzden biraz mal gibi davranıyor.Ama doktor bir iki günde geçer dedi."
"Sensin lan mal!"
Dediği sırada Hazer içerden bağırdı."Mineeeeğğ rezeneeeeğ!"diye"Konum at geliyoruz!"
"Tamam kapa!"
Mal demesini ve yüzüme kapatmasını gösterirdim ama umrumda değil.Aman neyse şimdi bunu düşünemem.Gidip 'Atarlı'ya'vereyim çikolatalı sütlerini.
Yüzüm gülerek kapıyı açtım.Direk solması bir oldu.Neredeyse içine düşücekti!
"Lan!"dedim bağırarak.
"Çağan Bey.Şey ımmm bende serumu çıkartıyordum."dedi bok!
"Neden sola da ki serumu sağdan çıkartıyorsun?!Üstüne çıkmışsın lan kızın piç!İn lan aşağı!Nasılsa hastanedeyiz!"diyip tuttum kolundan ve dışarı attım.
Önce bir güzel yumruk attım.Salak yeri boyladı!Sonra üstüne çıkıp yumruk attım 5-10 kere,kan oldu her yeri.Sonra ayağa kalktım ve birde boşluğuna tekme attım!
"Yürü git lan!Seni bir daha Hazer'in yanında görmiyim!Yoksa böyle ufak sıyrıkla kurtulamassın!Direk diğer dünyaya!Anladın mı lan?"diye bağırdım.
"Pe-peki efen-dim."dedi.Piç!
Sonra odaya girdim.Hazer'de şaşırmış bana bakıyordu.
Ağzı 'o' şeklini almıştı.
"Neden yaptın Çağan?"dedi.
"Kızım üstüne çıkmış!Hayvan herif!"dedim sinirli sinirli.
"Hem benden nefret ediyorsun hem koruyosun!Neden?!"dedi Hazer.
***
Biras küfürlüydü.Kusura bahmiyacağınız artıkın. :)))
Neyse kısa oldu bu bölümde.Ama telafi edicem yani inşallah.
Neyse yorum atıp beğenmeyi unutmayın.
Birde kütüphanenize de eklemeyi unutmayın!
Çok güzel yorumlar geliyor!Çok teşekkür ederim.<3Neyse yine çenem düştü had bays!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik Okulum
HumorSabah gözlerimi mutlulukla açtım.Ahh kimi kandırıyorum?Sabahları gözlerimi mutlulukla açmam.Yeni okuluma gidecektim fakat biraz 'Değişik'olduğunu duydum.Umarım iyi anlaşırım sınıftakilerle,çünkü ortamlara çabuk ısınan biri değilim. - Bir dakika ne?B...