פרק 8- מסיבה בלונדון

111 6 0
                                    

בנות תקראו את ההודעה בסוף, מקווה שתאהבו למרות שהפרק קצת צולע :)

התעוררתי מהשעון מעורר הכי מעצבן בעולם!!
אני ממש חייבת לשנות אותו.
קמתי מהמיטה והלכתי לעבר המקלחת לצחצח שיניים, איאן לא היה במיטה, מוזר..
צחצחתי שיניים וירדתי למטה, מובלת בידי ריחות מופלאים.

״אמרו לי שראו אותך באיזה מסיבה בחיפה בשעות הקטנות של הלילה נה נה נה״, שמעתי את איאן שר כאשר הכין לכולם ארוחת בוקר.
״מה? אני לא הייתי במסיבה בחיפה, זה היה בכלל בלונדון״, אמרתי בציניות לנוכח המילים של השיר.
״כן חשבתי שראיתי קופה על הרחבה״, הוא הסתכל עליי וחייך, ״בוקר טוב יפייפיה״, הוסיף לאחר כמה שניות.
״בוקר טוב״, אמרתי ונישקתי אותו.

״בוקר טוב לכם״, אימי קראה כאשר ירדה למטה.
״איאן לא היית צריך״, היא אמרה כאשר ראתה את השולחן עטור במאכלים מגרים.

סיימנו לאכול ועליתי לחדר להתארגן.
נעמדתי מול הארון שלי והעלתי את השורט שלי, אני תמיד משחקת איתו ככה, מפגר אבל לא יודעת, הרגל.

התבלטתי בין מכנס ארוך לבין שורט.
החלטתי בסוף על מכנס ארוך, לא רוצה את תשומת הלב של החרמנים, במיוחד שיש לי את איאן שלי.
הורדתי את הגופייה, ונשארתי עם החזייה והשורט.
שמתי מעליי את החולצה הרחבה השחורה של בית הספר, ומכנס ארוך בצבע ג׳ינס כהה עם קרע בברכיים.

הסתובבתי לעבר אזור הנעליים שלי, כשאיאן הגיח משום מקום וחיבק אותי מאחורה.
״את מדהימה״, הוא אמר ואני נישקתי אותו ברכות.
הלשון שלו ליטפה את לשוני בעדינות, כיאלו מפחד שאשבר.

שמתי את האולסטר השחורות שלי ונתתי לאיאן חולצה מאחת החולצות של יוני.
התלבשנו, סידרתי את שיערי, וירדנו למטה עם התיקים.

״ביי יפים שלי״, אמא שלי אמרה לנו מהמטבח.
״בי אמא״, אמרתי ואיאן קרץ לה.

פתחתי את הדלת ויצאתי לכיוון שערי בית הספר, כאשר איאן שילב את אצבעותינו והצמיד אותי אליו בעדינות.

״תראו תראו, מי אלה אם לא הזוג המלכותי״, לוגן אמר כאשר נעמד מולינו.
״לוגן״, אמרתי ספק בנימה עצבנית ספק בנימה מזהירה.
״הו היי ערפדי, נחמד לדעת שאת עדיין זוכרת את השם שלי״, הוא אמר וריח האלכוהול נדף ממנו.
״ואתה, מללך העולם אה אחי? היית חייב לעשות הצגה כזאת בבר אה?״, הוא אמר ומבטו של איאן התקשח.
איאן גיחך גיחוך מזלזל ואמר:״ והנה בכול זאת, היא לצידי ולא לצידך״, בהתגרות.
״חכה, היא עוד תיהיה לצידי״, הוא אמר והתקרב באיום לאיאן.
״יהיה נחמד לראות את זה״.
״מספיק שניכם! אני לא חפץ! אתה תתרחק מאיתנו לוגן, ואתה בא איתי״, אמרתי ומשכתי את איאן אחריי.

שינוי בתוכניות Where stories live. Discover now