Precies dat moment kiest mijn stoel om kapot te gaan. Hij trekt het gewicht niet langer en de leuning breekt door midden.
Ik val op de alles behalve zachte grond door dat ik die stomme stoel vertrouwde. Ik werp er een boze blik op en trek mezelf omhoog aan het bureau.
Harry ligt voor over van het schaterlachen, hoewel het zeker aantrekkelijk is vind ik het zeer ongepast.
'Het is niet eens grappig' mopper ik, 'Jawel, het is zeker grappig' hikt Harry. Ik kijk hem boos aan.
'Mijn stoel ik wel kapot samen met mij rug' zeg ik en zet mijn handen in mijn zij.
Harry grijnst scheef, 'Maar het was wel grappig' en hij begint weer te lachen. Ik zucht en gooi mijn handen in de lucht.
Ik plof neer op de grond en zet de laptop op mijn schoot. De stoel ligt naast me in twee stukken. Nou heb ik dus geen stoel meer, verdikkeme.
'Ik ga je gewoon weg klikken hoor als je je bek niet houd' zeg ik eigenwijs en sla mijn armen over elkaar.
'Nee, nee Melanie ik hou al op' zeg Harry, ik grijns 'Beter' zeg ik tevreden.
Harry rolt zijn groene ogen, ik haal een hand door mijn haar maar het springt al snel terug in zijn normale vorm.
Harry grinnikt zacht, ik bekijk dan pas wat er achter Harry ligt. Een vliegtuigstoel, what the fuck.
'Waarom ben jij in een vliegtuig' zeg ik verbaasd. Harry fronst zijn wenkbrauwen en doet heel erg knap. 'Eh omdat ik vlieg van Engeland naar Europa voor de rest van de tour' zegt Harry.
'En je hebt er wifi' roep ik uit, 'Of course het is het One Direction privé jet' zegt Harry alsof het de normaalste zaak op de wereld is.
Ik kijk hem aan met een open gevallen mond 'Dat is niet normaal' zeg ik. Harry grijnst.
'Maar doe eens rustiger, de andere zijn er ook nog bij, al hoewel ze zijn van de wereld als ze slapen' zegt Harry.
'Nou sorry hoor ik ben alleen verbaasd om het feit dat je wifi hebt plus een eigen vliegtuig' zeg ik mokkig.
'Melanie dat mok gezicht ziet er extreem schattig uit' gelijk trek ik mijn gezicht recht.
'Jij bent niet leuk' mopper ik, Harry grijnst 'Echt wel' zegt hij plagerig.
Ik draai mijn laptop om zodat Harry mijn kamer te zien krijgt. 'Mooie kamer heb ik hé' zeg ik opgewekt.
'Prachtig maar ik zie jou liever' zegt Harry, wow wat is dat flirten.
'Misschien maar je verdiend me nog niet' zeg ik, ik maakt een zuchtend geluidje. 'Melanie' kreunt Harry.
'Wat jij begon' zeg ik zo onschuldig mogelijk, Harry kreunt weer mijn naam maar ik geef niet op.
'Je bent een idioot' zegt hij knarsetandend, 'Vaker gehoord' zeg ik nog steeds opgewekt.
Ik geniet er van om Harry te dollen. Het is gemeen maar ik geniet er echt van, de manier waarop hij reageert, de manier waar op hij doet. Ik geniet er van. Oh man nog even en ik ben een gemeen super genie.
'Weet je je hebt echt een hele mooie poster' zegt Harry. Ik kijk naar mijn muur er hangen een aantal One Direction posters aan. Wat je allemaal wel niet kan kopen in New York.
'Dus je vind jezelf mooi' zeg ik, Harry zucht 'Als zelfs dat niet helpt' kreunt hij 'Ik geef me over'.
Ik draai de laptop terug met de camera naar mij gericht. 'Hoi' zeg ik en zwaai uitbundig naar de camera.
Harry kijkt me met een "je kan dood neer vallen" blik aan. 'Waar was jij nou weer' zeg ik en trek een onschuldig gezicht. Daarna krijg ik een lachbui.
Na heel wat tijd kijk ik weer naar Harry, hij staat te glimlachen met zijn twee kuiltjes.
'Oké sorry die was heel flauw, vergeef je me' zeg ik en kijk Harry met een grote glimlach aan.
'Ja hoor, je bent vergeven' zegt Harry grinnikend. Ik gooi mijn armen in de lucht 'Jippie ja jeey' roep ik.
Harry lacht zachtjes, zijn krullen dansen om zijn hoofd wanneer hij dat doet. Zijn ogen zien er helderder uit.
Ik kan Harry wel duizend keren beschrijven maar ik kan ook gewoon zeggen dat hij knap is. Dat lijkt me voor iedereen makkelijker en het bespaard minder gedoe.
Ik blaas een krul uit mijn gezicht, deze keer doet de krul wat ik wil dat hij doet, hij blijft netjes op zijn plek zitten.
'Sorry Melanie maar ik moet ophangen, het vliegtuig gaat zo landen' zegt Harry, hij trekt een pruillip.
Ik glimlach 'Maakt niet uit Haz, ik zie/spreek/app je nog wel. Veel plezier met de horde fans buiten' zeg ik.
'Doei, love you' zegt Harry nog snel voordat hij ophangt om te gaan landen in Europa.
'Love you to' fluister ik tegen het scherm al weet ik dat het hem nooit zal bereiken.
Ik zal mezelf nu niet meer gaan voor liegen.
Ik ben verliefd op Harold Edward Styles de enige echte. Ik weet ook nog eens niet wat ik er mee aan moet, ik ben nooit eerder zo verliefd geweest. En als slagroom op de taart denkt Harry dat ik alleen maar vrienden wil zijn. Ik wil meer dan dat.
Iemand, iemand het maakt niet uit wie help me alsjeblieft uit deze situatie.
A//N
Als ik er aan denk (als je me kent op insta help me herrrineren als je zin hebt) dan post ik om de dag een deel. Ik weet dat er nog zo weinig drama in zit in dit boek en pas laat zal dat gebeuren maar toch hoop ik dat jullie er plezier van hebben. Love you.
JE LEEST
drunk call - Harry Styles [✓]
Fiksi PenggemarVOLTOOID ✓ Hij belde me dronken, en met dat ene dronken belletje begon alles. Ik heb er geen spijt van dat ik met hem bleef praten. Want ik heb zoveel geweldige gevoelens gehad door die ene dronken bui van Harry Styles. --- het is mijn eerste boek...