De meisjes om ons heen beginnen te gillen, ze hebben alles gehoord wat Harry zei, wat ik vroeg. Harry slaat zijn arm beschermend om mijn heup.
Hij geeft een zacht kneepje in mijn kont, ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ik ben je vriendje, nu mag ik dat' grijnst Harry.
Ik schud zacht mijn hoofd over zijn woorden, idioot dat hij is. De meisjes beginnen met Harry te praten en Harry praat rustig met de fangirls.
Ik sta tegen hem aan en kijk wat naar de gezichten van de meisjes. 'Melanie' hoor ik een zachte meisjesstem zeggen. Ik draai me naar haar toe.
'Ben jij degene waardoor Harry ging huilen omdat hij jou gebroken had' zegt ze aarzelend. Ik knik een beetje onzeker.
Ze klapt in haar handen, 'Dat is zo schattig, en jullie zijn ook echt schattig samen' zegt ze enthousiast. Ik lach zachtjes en haal een hand door mijn haar.
'Je bent echt aardig' zeg ik verbaasd, het meisje lacht, 'Echte fans zijn blij als hun idool echte liefde heeft gevonden' dreunt het meisje op.
Ik grinnik, 'Precies' stem ik in. 'Hoe heet je op Instagram of Twitter' vraag ik aan haar terwijl ik mijn telefoon uit mijn achterzak haalt.
Haar ogen worden groter, 'xkyliexox' zegt ze zachtjes. 'Hoi Kylie' zeg ik en volg haar op beide social media punten.
'Mellie gaan we, ik ben aardig kapot' fluisterd Harry in mijn oor. 'Is goed babe' fluister ik terug. Ik draai me weer om naar Kylie, 'Ga je even mee naar buiten dan maken we daar een foto' vraag ik haar.
Ze knikt enthousiast en huppelt voor ons uit, 'En wat is er met haar' grinnikt Harry in mijn haar. 'Ze deed aardig tegen me, ze is de eerste' zeg ik terug.
'Krijg je nu al haat' zegt Harry een beetje geschrokken, 'Je weet niet hoeveel maar het kan me geen fuck schelen' mompel ik terug. 'Owh owh' zucht Harry en hij knijpt in mijn heup.
Harry betaald en ik loop al naar buiten, Kylie word stevig vast gepakt door een niet fris uitziende jongen.
'Laat me los' jammert ze, 'Nee Kylie je gaat weer met mij mee' sist de jongen in haar oor. Kylie krimt in elkaar van de pijn die de jongen haar doet.
'Hé laat haar eens los' roep ik en loop op de twee af. De jongen zijn ogen gaan naar mij toe, 'Laat haar los' sis ik nu. De jongen laat Kylie los en stapt op mij af, 'Ik heb hakken aan' waarschuw ik.
De jongen loopt verder naar me toe, ik zet mijn hakken in zijn "kroonjuwelen" en zet een flinke duw erachter. De jongen zakt tegen elkaar in de grond 'En hup hup weg' zeg ik snel, hij knikt en gaat weg.
Ik pak Kylie voorzichtig bij haar ellebogen, 'Gaat het' vraag ik bezorgd. Kylie knikt, en ik glimlach 'B- bedankt' stottert ze.
'Kom Harry en ik brengen je wel naar huis' zeg ik, Kylie haar ogen worden nog groter. 'Heei Mel, gaan we' roept Harry, hij komt aanlopen.
'Ja hoor en Kylie gaat met ons mee want ze is zonet aangerand' gil ik terug. 'Gaat het goed Kylie' vraagt Harry lief aan haar.
Ze knikt en als ik haar niet vast dan zou ze in elkaar zakken door dat Harry haar aanspreekt. Ik miem het woord fangirl naar Harry en hij knikt lichtjes.
*
Ik loop met Harry's arm om mijn heup de hotelkamer in. We hadden geen zin om naar zijn huis te gaan want daar waren de jongens, dat zou veel vragen opleveren.
Ik druk een kus op Harry's wang, hij is vermoeid. 'Trek je kleren uit en ga in het bed liggen' zeg ik en duw Harry weg.
Harry knikt en gaat in bed liggen, ik trek een oversized shirt aan en ga naast hem liggen. Harry ligt al half in slaap, die jongen is enorm cute nu. Ik ga met mijn vingers over zijn wang.
'Mellie' murmelt Harry, 'Ja' zeg ik. 'Misschien moeten we Louis morgen maar zijn wortels geven' zegt hij. Ik grinnik zachtjes en kruip dichter tegen hem aan.
Harry's ademhaling word langzamer, ik kijk naar zijn gesloten ogen. Zijn haren zitten naar achteren, met mijn handen haal ik ze naar voren.
'Ik houd van je' zeg ik en kus zijn voorhoofd. Mine.
A/n
Even lekker cliché doen en onorgineel, maar hey that's who I am.
(Had dit hoofdstuk om 16:00 af was het vergeten te publiceren noem het de grootste faal ever)
JE LEEST
drunk call - Harry Styles [✓]
Fiksi PenggemarVOLTOOID ✓ Hij belde me dronken, en met dat ene dronken belletje begon alles. Ik heb er geen spijt van dat ik met hem bleef praten. Want ik heb zoveel geweldige gevoelens gehad door die ene dronken bui van Harry Styles. --- het is mijn eerste boek...