Elf *

2.1K 69 25
                                    

Ik steek mijn sleutel in het slot en draai hem zodat de deur open gaat. Ik stap de gang in.

Wat me gelijk opvalt is een groot pakket op de vloer, what the fuck hoe komt dat hier.

Ik raap het op en zie dat het aan mij is geadresseerd, ik frons mijn wenkbrauwen en loop naar de eettafel. Ik leg het pak erop neer.

Ik loop door de keuken op zoek naar eten maar ik heb dus niks meer in huis. Op de koelkast zit een roze memoblaadje.

Ik ben even naar de winkel, er is een pakketje voor je bezorgd, bel me als er iets is -Thalia ik knik in mezelf, de super aardige huishoudster.

Ik pak een schaar en door breek het plakband van de doos. Ik frons voor de zoveelste keer de afgelopen minuten mijn wenkbrauwen.

Ik pak een wit vel papier en laat mijn ogen over de letters glijden.

Lieve Melanie,
Je zal nu waarschijnlijk stom verbaasd zijn en je wenkbrauwen fronsen goed geraden maar ik ben het maar, Harry. Na veel gegoogled te hebben heb ik je adres kunnen vinden.
Ik vroeg je ooit wat je relationship goals vind jij zei "dat het meisje in de trui van haar vriendje rond loopt" ook wou je weten hoe ik rook (nog steeds what the fuck) maar omdat ik je mag heb ik hier één van mijn lievelings truien voor je. Mijn luchtje zit er ook in, hope you like it.
All the love H.

Ik glimlach, dat klopt helemaal Harry. Ik haal de trui uit de doos en bekijk hem. Hij is zwart met een adidas logo er op, er zit een capuchon aan.

Ik trek mijn eigen trui over mijn hoofd en pak daarna die van Harry. Hij is veelste groot, de mouwen zijn zo'n 10 centimeter te lang en hij bedekt mijn kont. Ik lach, deze trui is echt geweldig.

Ik duw de mouwen tegen mijn neus, god ik wou dat ik naar Harry kon en tegen hem aan kruipen want deze trui ruik lekker.

Ik grinnik zacht en pak het luchtje en spuit het op de mouwen.

In de trui weg gekropen loop ik naar mijn laptop boven. Ik zet mijn status op online gelijk belt Harry.

'Hazza' roep ik al zijn krullen in beeld komen 'Mellie' gilt Harry. 'What the fuck' lach ik 'Wat is dat nou weer voor een naam'.

'You have Hazza I have Mellie' zegt Harry grijnzend. Ik rol met mijn ogen maar eigenlijk vind ik het wel schattig van hem.

'Bedankt voor die trui' zeg ik met een belachelijke grote glimlach op mijn gezicht. Maar het kan me niet schelen, hij mag weten dat ik hem dankbaar ben.

'Hij staat jou haast beter dan mij' lacht Harry zachtjes, zijn ogen zijn naar mijn lichaam gericht.

'Hij is alleen verschrikkelijk groot, hoe lang ben jij wel niet' zeg ik. Ik laat de mouwen zien.

'1.85 ofzo, I don't know' mompeld Harry, mijn mond valt open. 'Dat is zo oneerlijk' gil ik en gooi mijn handen omhoog.

Harry kijkt me lachend aan 'En hoe lang ben jij dan' zegt hij grijnzend. '1.65 mega klein dus' brom ik.

Harry lacht 'Kleintje'. Ik kijk hem kwaad aan 'Je hebt lange ouders, waarom jij niet' zegt Harry.

Ik zucht 'Niet iedereen is lang, ik heb gewoon pech' zucht ik. Harry grijnst scheef naar me, dat is nog steeds zo mooi.

Ik zwaai de haren uit mijn gezicht, een stilte valt tussen Harry en mij. Ik neem hem om Harry eens goed te bestuderen.

Zijn lichte groene ogen hebben donker groene randen om de pupil. Zijn pupillen schitteren van de pret. Zijn kuiltjes staan schattig in zijn roze wangen. Verder heb je nog de krullen die om zijn hoofd vallen.

'Je staart' grijnst Harry, ik knipper met mijn ogen en kijk hem stom aan. 'Ben ik zo mooi' zegt Harry en hij doet een hair flip.

'Prachtig' grijns ik naar hem 'Is dat sarcasme' vraagt Harry en hij knijpt zijn ogen samen.

Ik schud mijn hoofd 'Nee dit keer niet' zeg ik droog. Harry kijkt me aan, zijn mond staat een stukje open.

'Harry sluit die skype met Melanie af en kom nu onmiddellijk naar benenden anders gaan we weg zonder jou' gilt Niall zijn ierse accent.

'Doei Harry, doe de groeten aan de jongens' zeg ik met een glimlach. 'Doei' mompeld Harry, ik glimlach nog en hang dan op.

Zo, en wat nu te doen.

Auteurs Note.
Late update.
Ik heb heel wat hoofdstukken klaar liggen (haast tot het einde) en zal vaker gaan updaten, ik denk eens in de twee dagen ofz.

Elke keer als ik een like krijg of een reactie word ik super blij, daar wou ik even dankjewel voor zeggen.

drunk call - Harry Styles [✓]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu