Tweeëndertig *

1.8K 57 21
                                    

'Melanie' zegt Harry, 'Ja' zucht ik en open mijn ogen. Harry zit naast me terwijl een arts bezig is met mijn been te hechten. Harry aait over mijn wang en ik bijt zacht op mijn lip, Harry leunt wat verder naar me toe. Hij begint me voorzichtig te kussen, ik doe met hem mee. Het is een rusitige o zo fijne kus. 

'Klaar' hoor ik van de dokter, ik maak mijn lippen van die van Harry los. Ik kijk naar mijn been, er zitten nu een aantal hechtingen in. 'Je moet de komende weken met krukken want je knieband is gescheurd' zegt de dokter en ik knik. Ik heb een hekel aan krukken, echt waar ik kan er niet tegen. 'Ook verbinden we je knie strak dat je niet teveel beweegt' gaat de dokter nog gewoon verder. Ik kreun en Harry lacht, de dokter verbind nog mijn knie. 

Harry helpt me overeind en Gemma staat op van haar stoel. Ik geef de dokter een hand en met Harry's arm om mijn middel lopen we de kamer uit. 'En nu' vraagt Gemma, 'We moeten even langs mijn hotelkamer' zeg ik. Harry trekt een wenkbrauw op 'Denk maar van niet je gaat met mij mee' zegt hij. 

Ik grinnik zachtjes 'Inderdaad, maar ik wil wel wat fatsoenlijks aan deze broek is naar de klote' zeg ik. Gemma lacht 'Ze kan er zo niet bij lopen' zegt ze tegen Harry. Harry rolt zijn ogen.

**

Nu liggen er nog meer koffers op de achterbank, ik heb namelijk snel even mijn twee koffers ingepakt. Harry stond erop dat ik bij hem ging slapen. Ik had geen keuze. 

'En wat gaan we nu doen met de andere' zegt Harry laag, ik leg een hand op zijn bovenbeen. 'Niet kwaad worden dat geeft geen indruk' zeg ik. 'Hm' mompelt Harry, 'Wat nou als je heel relaxed doet alsof het allemaal niks was' zegt Gemma. 'Maar het was iets' roept Harry uit. 

Ik draai me om op zijn schoot 'Ja dat maakt ze van slag' zeg ik met een enorme grijns. 'Jullie zijn sluw' zegt Harry hoofdscuddend. Ik tik op zijn neus. 'Harry wat is de code van je poort' vraagt Gemma, ik kijk over mijn schouder en zie dat we voor de poort staan. 'Heeft ie niet, hij kan alleen van binnen worden geopend of met een sleutel' antwoord Harry. 'Heb je een sleutel' vraagt Gemma duidelijk, 'Nop' zegt Harry en hij grinnikt. 

Gemma zucht en leunt uit haar raam om de poort te openen. 'Louis doe die freaking poort open' schreeuwt ze, er klinkt een grinnik en de poort gaat open. Gemma rijd naar binnen, ze parkeert de auto in de garage. Ik kijk rond, er staan een stuk of 6 auto's. 4 zijn van de jongens maar de andere zullen van Harry zijn. Bruh. 

Ik stap uit en neem de krukken aan van Gemma, Harry volgt. 'We laten de jongens zo wel met de koffers sjouwen' zegt Harry grijnzend. Ik knik en volg Harry naar binnen. 'En Styles is weer in da house' gilt Gemma, Harry en ik kijken elkaar fronsend aan. 'Woonkamer' gilt Niall, Harry legt een vinger tegen zijn lippen en ik knik. 

Voorzichtig lopen we Gemma achterna naar de woonkamer. Gemma gaat naar binnen en wij blijven om de hoek wachten. 'Waar is Harry' zegt ze achterdochtig, 'Hebben we achter gelaten in het bos' zegt Louis droog. 'Er ooit aan gedacht dat ze dood konden zijn' zegt Gemma, haar stem gaat omhoog maar je hoort duidelijk dat ze haar lachen in moet houden. 

'Oh shit' roept Liam, hij rent langs ons naar buiten, 'Hi Liam' zegt Harry droog. 'Hoi Harry geen tijd nu moet Harry zoeken' zegt Liam gehaast. Ik proest het uit. 'Wacht' zegt Liam en hij draait zich naar ons om, 'Waar waren jullie, hoe komen jullie hier, waarom is Gemma hier ook, en waarom loopt Melanie op krukken' vuurt Liam op ons af. 'In een bos achtergelaten, met de auto van Gemma, ze komt logeren, en Melanie is ernstig gewond' beantwoord Harry in razend tempo. 

'Ik ben niet ernstig gewond' protesteer ik, 'Je hebt 20 hechtingen en een gescheurde knieband, ernstig gewond' zegt Harry. Ik rol met mijn ogen. 'Anyway wij gaan slapen want we zijn beide dood op' zeg ik er achteraan. Ik trek Harry mee naar de slaapkamer. We horen Liam naar de woonkamer stormen, in paniek. Karma.

drunk call - Harry Styles [✓]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu