Aš esu Inesa, man 16 metų, ir mano svajonė yra tapti "trainee" Big Hit entertainment. Nelabai pasitikiu savimi, bet mano draugės manimi tiki ir nuoširdžiai palaiko. Šiandien nusiunčiau savo vaizdo irašą į Big Hit, ir dabar laukiu atsakymo. Pasižiūrėjau i savo telefoną ir kaip tik tuo metu pradėjo skambėti. Man skambino Monika, mano labai gera draugė, ji man ir patarė siūsti vaizdo įrašą ir siekti mano svajonę. Aš pakėliau ragelį:
- What's up bitch?
- Not much bitch. Ką šiandien veiksi?
- Nežinau, katik išsiunčiau video į big hit.
- Omg aš ir. Yay.
- Jei jau taip atsitiko , tai ko gi ir neatšvesti.
- O , aišku galim susitikti 13:00 valanda.
- O puiku. Na ka aš bėgu rengtis , tada iki.
- Bye!
Po skambučio su Monika, aš nubėgau į virtuvę pavalgyt. Suvalgius maistą, aš greit nubėgau į dušą. Po dušo , aš apsirengiau , pasidariau maža 《make-up》, nes nelabai mėgstu dažytis. Pasidarius visus reikalus , aš nubėgau į mamos kambarį , ir perspėjau ją , kad išeinu su draugę pasivaikščioti. Ji linktelėjo , ir aš nubėgau.
Eidama aš vis galvojau , ar teisingai pasielgiau , kad nusiunčiau vaizdo įrašą. Gal aš neįtiksiu ir kažka blogai padariau. Įsijungus dainą BTS- Let me know , aš pradėjau eit toliau.
Be eidama , aš pamačiau pažystama silujeta ir ten buvo Monika , mes nusišypsojom ir pribėgusios smarkiai apsikabinom .
- Labas! - Šuktelėjom , mes vienu metu , ir pradėjom garsiai juoktis.
Eidamos , mes daug kalbėjom , apie BTS. Juk be jų , mes net ne įsivaizduojam savo gyvenimo. Garsiai besijuokdamos , mes išgirdom skambutį . Man skambino ne mūsų šalies numeris. Aš pakėliau regelį.. ir išgirdau , tai ko labiausiai norėjau.....
YOU ARE READING
Hold Me Tight
RandomMergaitė gavo šansą susitikti su savo svajonių vaikinu. Kaip ji elgsis jį pamačius?