Kaip mes grįžom namo iš parduotuvės su pilnais maišais prekių , mes padėjome juos į savo kambarius ir aš nuėjau pas Tae į svetainę. Mes sėdėjom žiūrėjom anime ir jis padėjo savo galvą man ant peties. Aš pajaučiau , kad jis užmiega ir pasakiau , kad jis eitu gulti , nes rytoj mes kažkur eisim kaip ir sakė RapMonie. Bet jis gi užsispyręs vaikas , nenorėjo eiti į mūsų kambarį aishh. Aš leidau jam miegoti sau ant peties. Bet paskui jis atsigulė man ant kelių ir toliau miegojo. Aš glosčiau jo plaukus . Kai baigiau glostyti tas užsispyrėlis padėjo mano delną sau ant galvos .
- Tęsk man patinka – aš nusišypsojau jam ir toliau glosčiau jo minkštus plaukus.
Po kokio pusvalandžio į kambarį užėjo Jinas .
- Užmigo? – paklausė jis.
- Jo , tšš- aš pridėjau pirštą ant lūpų.
- Jei ką pažadink jį ir eikit miegoti į miegamąjį.
- Gerai.
Jinas išėjo ir aš supratau jog pati noriu miego ir pasiklausiusi Jino pradėjau atsargiai žadinti savo miegalių.
- Tae , kelkis einam į kambarį aš irgi noriu miegoti. – jis atsidaręs akytes atsistojo ir padėjo man atsistoti.
Netikėtai Tae paėmė mane ant rankų.
- Tae paleisk – aš bandžiau nulipti.
- Tiesiog leisk man tave nunešti. – jis apklojęs mane pledu mes nuėjom į kambarį.
Kai mes atėjom į kambarį Tae mane padėjo ant lovos .
- Tae drabužiai – pasakiau aš.
- Nieko tokio pas mane irgi, miegok saulyte rytoj keltis. – jis pabučiavo mane kakton ir mes užmigom.
Rytas ( aha 13:00 😂)
Autoriaus P.O.V
Taehyung atidaręs akis jis pajautė sunkumą ant savo kūno. Jis atsisuko į Inesos pusę ir pamatė jam mielą vaizdelį. Inesa užsimetusi savo koją ant jo liemens, ranką padėjus ant jo krūtinės ,suvelti plaukai. Jis nusišypsojo ir nuėmė jei ant veido maišanti plauką. Jis pabučiavo ją į žanduką , o Inesa tik sumurmėjo kažką po nosy ir toliau tęsė miegoti.
Autoriaus P.O.V pabaiga.Taehyung P.O.V
Aš atsikėliau atsargiai , kad tik nepažadinčiau Jagi. Aš užsidėjau megztinį ir nuėjau į virtuvę. Užeidamas į virtuvę aš atsidariau šaldytuvo dureles ir paėmęs vandenį nuėjau į svetainę.
Svetainėje sėdėjo Agnija , Jiminas ir Yoongi kuris kaip visada miegojo. Aš atsisėdęs prie Jimino pažiūrėjau į Agniją .
- Ko tylit - paklausiau aš
- Šiaip žiūrim filmą , tu nematai – atsakė Jimin.
- Matau , matau ko toks pyktas? – paklausiau aš.
- Hyung , aš ne pyktas netrukdyk žiūrėti mums filmo. – Jiminas atsiduso ir toliau pradėjo žiūrėti filmą.
- Neįdomus jus – Pasakiau aš ir man teko su jais žiūrėti filmą.
Taehyung P.O.V pabaiga.
Inesos P.O.V.Aš pabudus pasižiūrėjau , jog šalia manęs nėra Taes. Aš atsistojau apsirengiau ir nuėjau į svetainę. Ten buvo Tae , Jimin , Agjija , Yoongi.
Aš patrynus akis priėjau prie Taes ir atsistojau šalia , nes nebuvo kur atsisėsti. Aš stovėjau , bet pajaučiau Taes rankas ant juosmens ir jis mane pasodino sau ant kelių. Visi atsisuko lyg mes padarytume kažkokį nusikaltimą .
- Balandėliai gal eisit į kambarį? – Jimin pakėlęs vieną antakį paklausė mūsų.
- Ne – abejingai atsakė Tae.
- Kas atsitiko? – atsargiai paklausiau aš.
- Nieko rimto – vėl pasakė Tae.
- Agni – pasakiau aš.
- Aa? Ką? – ji pažiūrėjo į mane.
- Kas tarp jų atsitiko? – paklausiau aš.
- Tiesiog Jiminui nuotaikos nėra – paprastai atsakė ji.
- Axx Jimin .... aš padėjau galvą ant Tae peties ir pradėjau žiūrėti filmą.
Po dviejų valandų.
Mes visi draugę ėjom į parką. Ir aš vis žiūrėjau į Jimin. Kas jam nutiko. Kodėl jis toks? Mes užėjome į kavinukę prie parko , mes atsisėdome prie lango , kad matyti gražų vaizdą iš lango. Mes užsisakėme visi kavos , ir pagalvojome , jog šiandien tiesiog praleisim laiką lauke. Mes visi šypsojomės išskyrus Jiminą , bet jis to nerodė. Bet aš jaučiu , kad jam blogai.
AGNIJA P.O.VMes sėdėdami visi geriame kavą. Bet Jiminas buvo labai keistas , matyt aš ne vienintelė tai pastebėjau , nes Inesos akis irgi buvo nukreiptos į jo pusę. Kažkas negerai ir aš tai jaučiu.
Kai mes jau išgeriame kavos , nuėjome tiesiog pasivaikščioti , ir Tae sumastydamas padaryti dance battle vidury parko , Jungkookie tik sutiko. Vaikai yra vaikai. Vaikinai pasodino mus merginas kaip komisiją ir mes juokiamės iš RapMono šokių. Jis tikrai šokių monstras. Nieko jau nebepasakysi. Kai jis nustojo šokti , jis prisėdo ant suoliuko ir pasakė.
- Senatvė vaikai senatvė – Visi dar labiau pradėjo juoktis.
- Hyung! – pasakė Jungkook – tau iki senatvės dar toli , vat kaip pasensi ir sėdėsi namie su žmoną ir vaikais ir negalėsi išeiti laukan , tada ir išliesės o dabar duodu 5 minutes tau atsipūsti ir tęsėme visą šitą reikalą , šiandien reikia linksmintis hyung!
- Toks jausmas , kad tu lyderis o ne aš. – Pasakė RapMonie ir visi pasižiūrėjo nusišypsojo ir pradėjo toliau žaisti.
Bet Jiminas pasitraukdamas kol nieks nemato ir išėjo , prie upes kranto.
- Agni – pasakė Inesa.
- Mm? – pasižiūrėjau aš į ją.
- Nueik pas Jiminą paklausk kas jam atsitiko , gal taip jus tapsit artimesni?
- Mm? – aš tik pakėliau pečius ir atsidusau.
Aš nuėjau link upės kranto ir pamačiau sėdinti Jiminą , kuris padėjas savo rankas ant kelių ir žiūrėjo į tolumą.
- Jiminie – kreipiausi į jį.
- M? – jis pasižiūrėjo ir šiek tiek nesuprato , kodėl aš čia.
- Aš pastebėjau jog šiandien tu netoks pozityvus kaip visada , bent jau tas dienas kaip aš esu čia. – pasakiau aš prisisėdusi prie jo.
- Hm , nieko neįvyko tokio ypatingo , bet aš niekam nesakiau apie tai .... – jis užtylo
- Apie ką ? Jiminie tu gali man išsipasakoti aš pažadu niekam nesakyti – aš pasižiūrėjau jam į akis labai keista , kad ryžausi pasižiūrėti , nes aš dažnai susigėdiju, bet šiandien ne ta diena , kad reikėtu susigėsti.
- Aš nežinau ką ne taip padariau , kodėl ji su manimi taip pasielgė – pasakė jis
- Kas ?
- Aš niekam nesakiau , bet aš susipažinau su panelę vardu Sonmin , mes bendravom ganėtinai ilgai , aš jau norėjau supažindinti ją su visais , bet ...
- Bet?
- Bet ji parašė jog daugiau nenori manęs matyti , nes jį myli kitą ir daugiau nenori tęsti ką pradėjom.
- Ohh Jiminie , aš aš nežinau , ką galėčiau tau patarti , bet tiesiog pamiršk ją , ir gyvenk taip kaip gyvenai iki tol , kol jos nepažinojai. Ji neverta tavo skausmo , ašarų.
- Aš , negaliu jos pamiršti. Iš jo akių pradėjo tekėti ašaros.
- Na Jiminie neverk viskas bus gerai. – Aš pati nepajaučiau , kad apkabinau jį.
- Aš negaliu. – pakartojo jis.
- Tu viską gali aš žinau tu stiprus . Aš žinau tai.
Jis atsitraukė nuo manęs ir pasižiūrėjęs į akis tarė:
- Kodėl tu man padedi? – Paklausė jis.
- Jiminie aš.
- Jiminie ?
- Atleisk neturėčiau taip tavęs vadinti.
- Man patinka. – jis šyptelėjo ir tai jau geriau.
- O dabar stojamės ir einam pas visus , nes jie gali jaudintis .- aš atsistojusi padaviau ranką ir jis padėjęs savo delną į mano. Ir mes nuėjome pas draugus.
Kaip mes atėjome , Inesa įdėmiai žiūrėjo į mus , bet aš jai kivtelėjau šypsodamasi ir ji suprato jog viskas gerai.AGNIJOS P.O.V. PABAIGA
INESOS. P.O.VKai Agnija su Jiminu atėjo aš įdėmiai žiūrėjau į juos. Ir pamačiau , jog Agni man kivtelėjo su šypsena , o tai reiškia jog viskas gerai.
Ir aš nusišypsojusi jai atgal pasižiūrėjau į Tae kuris man mirktelėjo ir aš nuraudau ir parodžiau jam kumšti. Prašnabždėdama :
- Fighting! Oppa!
- Figting! – parodė jis man ir aš nusišypsojusi žiūrėjau Taes pasirodymą.
Visgi aš tokia laiminga , kad dabar čia šalia sėdi prie manęs brangiausi man žmonės. Ir aš nebežinau , ką daryčiau jeigu jų nebebūtu. Bet jie yra ir tai gerai.
Po visų šokių Monika pasakė jog reikia judėti namo , nes jau tamsu , o mes net nepastebėjome kaip sutamsėjo.
Mes aišku jos pasiklausėme ir pradėjome eiti namo. Visi apsikabinę iškyrus Agni ir Jiminie , bet matyt jie rado bendrą kalbą tarpusavyje. Aš džiaugiuosi.
Dabar beliko juos suartinti dar labiau. Hmm. Aš nusišypsojau savo mintims ir Tae dar labiau suspaudė mano ranką ir mes ėjome tamsiu keliuku , kur šviečia vienas antras žibintas. Romantika🙆🙆🙆🙆❤ Saranghae.
YOU ARE READING
Hold Me Tight
RandomMergaitė gavo šansą susitikti su savo svajonių vaikinu. Kaip ji elgsis jį pamačius?