V POV
Be žiūrėdamas filmą, aš pajaučiau , kažką sunkaus ant savo peties. Atsisukęs , aš pamačiau , Inesą. Ji užmigo ant mano peties. Ji tokia miela, kaip miega. Ji kaip angelėlis. Aš pamatęs plauko sruogą ant jos akies , aš norėjau patraukti , bet pakėlęs akis, aš pamačiau , kaip į mane žiūri Jin hyung. Bet aš neatkreipes dėmesi, tiesiog nuemiau tą sruogą ir apklojau ją plėdu.
Su laiku visi užmigo be žiūrėdami filmą.
INESOS POV.
Aš prasibudus norėjau atmerkti akis , bet saulės spinduliukai , nedavė ramiai to padaryti. Patrynus akis , aš vėl užsimerkiau ir pasisukus į šoną , pajaučiau , jog kažkas guli. Bet aš galvojau gal kokia Sora , Yuri. Bet atsimerkus , aš pamačiau mieganti Taehyung. Mano akis , didžiulės burbulų formos. Jo..jo.. lūpos buvo visiškai šalia. Dar pora centimetrų ir .. ir.. viskas.
Aš atsargiai atsistojus apklojus jį plėdu , nuėjau į vonią. Po vonios , aš nuėjau į virtuvę , bent kažko užkąst ir padaryt arbatos.
Pasidarydama arbata , šaldytuve radau kimchi , kurią vakar darė Jin. Niom , niom...
Aš pasiėmus porciją , pasidėjau ant stalo ir pradėjau valgyt.
Pavalgius. Aš išsiploviau indus , ir nuėjau į kambarį. Nukritus ant lovos , pasiėmiau telefoną į rankas. Atsirakindama ekraną , aš pamačiau žinutes.
Messenger: GRUPĖ
Moni ❤ : Inesaaaa , omgg aš patekau į JYP ENTERTAINMENT Omg...
Adelė❤: Yayyy...
Inesa: Omggg ... saulyt sveikinuuu.... kada atvarysi??? *-*
Moni ❤ : Man atsiuntė bilieta , tai poryt , turėčiau but ten.
Inesa: omgg... aš lauksiuu tavęs labai... ❤❤❤
Moni ❤ : Gerai... Laukk.. susitiksim.. O dabar aš bėgu rinktis daigtus.
Inesa: Eik!!! Atee!! ❤❤
Po šitos žinios , aš net pradėjau šokinėt.. Monikaa atvažiuos , jau už kelių dienų aš ją pamatysiu.. Omg.. aš ją nužudysiu savo apkabinimais.
Aš atsistojus , užsidėjau balta suknelę. Ir man atrodo , po mano klyksmo prasibūdo..visi..
Aš išėjus iš kambario , nuėjau į svetainę. Ir pamačiau sėdinčius vaikinus ir paneles.
Aš išsišiepus , atsisėdau ant kėdės. Visi atsisuko į mane .
- Inesa? KO TAIP KLYKTTT!!!!! pyktai pasisakė Suga.
- Sugaaaa , tiesiog mano sesutėė atvaro... šiom dienom.. ji irgi bus treinee, bet tik JYP.
- Aaaa tada viskas aišku.. pasakė RapMonas
- Axx aš atsidusau. Ir šyptelėjau. Dabar telieka laukt Adelės ir Agnės. Kur gi be jų. Net neįsivaizduoju.
- Taehyung ?
- Mmm? Jis atsisuko į mane. Aishhh
- Gal , galėtum nueiti su manimi į parduotuvę. Tu gi meistras nu žaisluose. Ane?
- Na , kaip pasakius. O kam tau?
- Tiesiog noriu padovonoti , kai kam žaislą.
- A gerai. Tik tada varom , pas mus į bendravutį aš persirengsiu.
- Agaaa. Mes atsistojom .
- Jin~a ??? Surėkiau aš
- Kąą? Iš vonios išgirdau balsą.
- Jinn, padarysi korejietišką vakarienę Monikai?
- Gerai. Gerai. Važiuok.
- Ačiūū Jin , tu geriausias eomma pasaulyje. Surėkiau aš.
- Aga. Išgirdau aš.
Mes apsirenge su V išėjome iš mūsų bendravudžio , dabar važiuosim į jų.
***
Atvažiavę į prekybos centrą. Mes nuėjome į žaislų parduotuvę. Rinktis teko neilgai , tai , kad be problemų . Nors V , kaip mažas fotografavo mus su žaislais. Axa.
Mes tiesiog vaikštinėje , po centrą , užėjome į kavinę. Pasiėme sau latte , mes atsisėdome už staliuko. Minutės tyla.
- Tai smagu buvo sako V
- Aha. Jo labai. Ypač , kai pardavėja , pagalvojo , kad mes nesveiki. Mes nusijuokėm.
Pradėję gurkšnoti latte. Mes išgirdome balsus.
- Žiūrėk ten gi V... bėgam pas jį.
Na va . Prasidėjo fanų ataka.
V greit susiėmes , paėmė mane už rankos ir mes bėgom link toleto.
V įbėgo į vyrišką tualetą. Ir įstumė mus į kabiną.
- Aishh... Kam tu mane nusitempiai į vyrų tuliką kąą??
- Tšš..
Aš tik atsisukau nuo jo. Bet jis padarė aegyo... aishhh... nu ir kaip neatleist ką?
- Gerai , gerai . Nepykstu aš daugiau. Ir mes nusijuokėm.
Susipratome , jog galime išeiti. Mes išėje nuvažiavome namo.
YOU ARE READING
Hold Me Tight
RandomMergaitė gavo šansą susitikti su savo svajonių vaikinu. Kaip ji elgsis jį pamačius?